Wednesday 27 November 2013

Артемий Троицкий: "Yumaq mən ən çox sevən! "

Артемий Троицкий - insan разносторонний. O, proqramları, radio aparır və звукозаписывающей studiyası idarə və yalançı yataq yazır. O da çıxarılır kino var, ən Кончаловского, öyrədir MDU-da və Universitetdə idarəetmə, bir sözlə, məşğul adam 100%. Gəlib ona qonaqlar çətin idi, amma yenə mümkündür.

- Артемий, bilirəm ki, siz əvvəllər yaşamış Таганке, niyə dəyişmək qərarına rayonu?

- Orada var idi ki, iki yataq otağı mənzil, mən ki sol öz arvadına. A seçdi cənub-qərb, çünki fərqli olaraq bütün digər rayonlarının Moskvanın edir, heç belə uzaq mərkəzinin, eyni zamanda ekologiya burada daha yaxşı. Və hava təmiz və ətrafında var və parklar və пруды, Moskva-çay yanında. Bundan əlavə yaxınlığında mənim ev yerləşir sirk və teatr Натальи Сац. Qızım burada gedir, bu yaxşı bir məktəb ki, bu da çox vacibdir. Bütün bizdə burada пешей mövcudluğu. Mən isə, yeri gəlmişkən, çox sevirəm piyada gəzməyə dözə bilmərəm maşını. Lakin düşür, əlbəttə, sürücü və maşınla, heç денешься. Baxmayaraq ki, siz iman, mən məmnuniyyətlə səyahət üçün metro, yalnız, bax, məni dərhal tanımaq vermir keçdikcə öz məsələləri.

- Mənə həmişə elə gəlirdi ki, siz kifayət qədər sərt adam, amma sonra n'ятихвилинного ünsiyyət sizinlə artıq mən belə düşünmürəm. Siz deyin, bəs siz hansı? Ünsiyyətdə öz yeddi'ailəsi, məsələn?

- Siz məni düzgün раскусили (gülür). Mən bu cür qorxulu, kimi görünə bilər. Mən, ümumiyyətlə, çox покладистый, həmişə çalışıram ki, getmək, görüşmək yaxınlarınız üçün bütün угодить.

- Артемий var ki, bu qədər dərs, bu qədər maraqlarının evdən kənarda. Həmçinin "ev - mənim qala" - bu da pro sizi?

- Yox, yox, bir də yox. Bu tamamilə deyil, mənəm. Mənim üçün mənzil - mənzil deyil ki, hansısa bir canlı varlıq olan bəziləri hesab edir ki, öz ev. Bu, sadəcə yeri olan, rahat yaşamaq, rahat edir. Əlbəttə, belə bir anlayış kimi rahatlıq, heç mənə yad, amma o deməkdir ki, "mənim qala"? Bu isə qapanma, viking... Deməli, nəzərdə tutulur qavrayış ev kimi bir şey bu ola bilər ki, sizi qoruya kimdənsə və ya nədənsə. Amma bu, belə deyil. Problemlər, onlar ölmək deyil, zaman gəl evə, sizin düşmən растворяются havada, zaman переступаете ərəfəsində, bu, sadəcə, yer, harada istirahət edə bilərsiniz və qazanmaq, yeni güc. Mənə elə gəlir ki, ev daşıyır, məhz funksiyası rahatlıq.

- Danışın, o zaman, necə siz yaradırdılar rahatlıq ətrafına? Mən demək necə keçir prosesi обустройства yeni mənzil?

- Qorxudan və xatırlamağa nə idi bu mənzil, mən onu ilk dəfə gördüm. Bu idi kommunal, özü də жутчайшей edə bilər. Ona görə də oldum, bunu əsaslı təmir işləri aparılmışdır. Əvvəlcə alındı hər şey kifayət qədər ciddi. Deyə bilmərəm idi ki, hansısa müəyyən bir stil, qəbul idi, sadəcə, yaxşı евроремонт olmadan, heç orada araşdırmalar cəlb edilməsi ilə moda dizaynerlər. Tədricən, əlbəttə, mənzil обжилась. Наполнилась hansı мелочами, əşyalara, aksessuarlar olan səfərlərin. Və indi o, предстала qarşısında tam красе (gülür).

- Oldu, doğrudan da, çox rahatdır, həm də görünür ki, hər şey elə təşkil zövqlə. Sizin mənzil üstünlük yüngül ton, bu nə ilə wops'bağlıdır?

- Bu kompliment üçün təşəkkür edirik olsa da, düzünü etiraf edirəm ki, mən xüsusi heç çalışırdı ki, yalnız hər bir şey özü подобралось. İsə yüngül ton... Mənə elə gəlir ki, onlar, birincisi, genişləndirir, yer, ikincisi, işıqlı ton idi müsbət münasibət. Bu yerdə artıq düşünmək istəmirəm haqqında pis şey isə tünd tonda kimi сгущаются üzərində səninlə... tərəfindən təzyiq...

- Mənim kimi sizin həmkarlarını maraqlandıran məsələ sizin iş məkanının? Harada sizin дубовый stol, stul?..

- Bütün bunlar mənə tamamilə lazım deyil, kimi hesab edirəm ki, lazımdır. Verə bilərəm hər şey 100%yoxdur ki, "дубового masa" və yazmaq-ci maddəsinin oturan hansısa bir taxt. Belə ki, nə hesab edirlər ki, mən tanınmış insan bütün edilməlidir başqa bir şey? Siz elə iş olmadan masa üçün nə edə bilməz ödəyə olsa da, bir növ, sadəcə sizə belə rahat. Bax, mənə də rahat qoydun çarpayıda! Bu, mənim iş guşəsi. Özü də mən işləyirəm, artıq çox uzun müddətdir.

- Ev - iş... və istirahət-onda belə çıxır? Film izləmək, məsələn?

- - - Çox nadir hallarda. Bununla belə ki, bir DVD-disklərin mən накуповував çox, lakin onlar həm də qalmaqdadır yalan hətta нераспечатанными.

- Sizdə bu qədər stellajların istehsal olunması ilə disklərdən! Axı indi daha asan yükləməyə, musiqi, İnternet?

- Bəlkə də, daha asan, ancaq mən меломан. Mən bilmirəm nə yükləməyə, musiqi, İnternet, nə də almaq lehimli disklər üçün Горбушке kimi, bunu çoxları. Mənim toplusunda böyük bir hissəsi musiqi disklərinin, привезенных Nyu-York və London, harada həmişə tapa bilər ki, hansısa yeni və maraqlı. Bir çox sürücü дарят artistləri və звукозаписывающие şirkət.

- Артемий, sizin indi yaşadığınız biridir. Bir tərəfdən, hər bir insan arzusundadır haqqında otağına, həyat, ancaq bu, var və onların mənfi cəhətləri... heç приготовит, постирает, necə həll edirsiniz ilə ev обов'vəzifələrə?



- Ən çox sevirəm yumaq. O qədər də bilmirəm, haradan mənə belə savad üçün qablardan, lakin fikrimcə, bu baxımdan, mən hər bir qadına, yalnız böyük köməkçisi. O ki qaldı ehtiyaca, bu mən deyil, xüsusilə güclüdür. Yalnız bir şey sadə bişirmək, deyəsən, яичницы və ya отварного kartof. Belə ki, кулинар məndən heç bir (gülür).

- Amma, mən belə baxıram, siz çox gözəl dizayner! Belə kiçik formaları ağ gildən, aydın, əl işləri...

- Ha-ha-ha (gülür). Bəli, siz, ilk, kim çəkir, onlara diqqət. Bu, mənim qızım etdi. Və gördüyünüz kimi peşəkar ki, nə siz, nə də kim və ya daha bilməz bir-birindən ayırd edilir, onlar sənətkar, ya uşaq. Baxmayaraq ki, var, məni də sənət əsərləri öz hazırlanması, mənim yaradılması demək belə... Bu mənzərənin olan gizlidir üçün антресоли və mən onlara heç kəsə göstərmirəm, buna görə də, dərhal xəbərdarlıq edirəm, edə bilər, hətta heç bir xahiş!

Üzrə materialları və mövzu

Anton Табаков: "mənim ev əla биополе"
Valeriya: "bu evdə зародились münasibətlərimiz"
Valentin Юдашкин: "Heç bir, çünki mətbəxdə! "
Anita Цой: "prosesində yaradıcılıq mən'c boşqablar"
Arkadi Укупник: "bizim hər bir otaqda üç bucağı"
- Bir halda ki, biz danışdıq, sənət haqqında, ki, var, evdə var радующего sizin qəlbimi?

- Var, kiçik kolleksiya çox симпатичных зверушек bir alman dizayner, yeri gəlmişkən, kifayət qədər məşhur. İlk heykəlciyi mən gətirmişəm biri Цюриха və uzun müddət həyəcan keçirirdim ki, alıb, daha çox, amma sonra öyrəndim ki, onlar da satılır İnternetdə nə idi, qorxudan şadam. Əgər siz поднимете başını, görərsiniz, gözəl bir əsər dostum - rəssam Егделя Косімова - başını cüyür.

- Siz razı inter'иером öz mənzillərində? Və ya planlar var, onun yeniləşməsinə?

- "İnter " 'иером-mən razıyam. Bu isə almaq və bir şey hələ də var. Məsələ burasındadır ki, mənim sevimli песик прогрыз dəri divan. O, загнал altında ona oyuncaq bilmədi tapmaq, ona görə də применил bütün onların ixtiraçılıq. Əlbəttə, mən ona heç сержусь idi, özü də düşünmək ki, Çörçill çox упертый olur.

- Артемий, bax, siz приглашаете evinə ümumiyyətlə, bunları sizə insanların, bütün onlara показываете, рассказываете... Çətindir belə yaşamaq?

- Mən artıq adət. Mən başa düşürəm ki, bu, bir hissəsi ictimai həyat. Bəli, nəhayət, məni isə bu heç убудет. Siz isə heç bir şey испортите (gülür). Əgər ciddi danışmaq, bir şey deyil, belə ki, tez-tez mənə наведываются. Belə ki, biz Черчиллем burada əsasən eynidir. Сядем, нальем özünə коньячку və səhərdən, günəşdən, axı o, kimi doğru ingilis da sevir konyak.

Mətn: Julia Анпилогова | Foto: JP

Mənbə: Mülkiyyətçi

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment