Wednesday 27 November 2013

Mən sayğacı quraşdırılmış və suyun müstəqil

Özü quraşdırılması metr, soyuq və isti su məsələ deyil, çətin. Dərhal görə вентилем edilir dilim borular. Əvvəlcədən lazımdır nəqlini вентиль təbiidir. Bu куске boru нарезается oyma və ona накручивается counter. Sonra digər tərəfdən прикручивается davam borular üzrə olan su olacaq, daxil mənzil. Tamamilə heç bir şey çətin. Mən hər şeyi etdi açdı вентиль. Və burada baş verən gözlənilməz - counter başladı откручивать litr su və dərhal axını.

"Necə də gözəldir", - deyə fikirləşdim. Təbii ki вентиль перекрывается, boru откручивается edilir cəhdi bütün qoparmaq. Etdi. Açdı вентиль - yenə sızan su. Bütün отключаю, снимаю əks getmək üçün mağaza rezin уплотнителями. Alıb, evə gəlib qoydu, quraşdırılmış counter. Включаю вентиль - axır, amma bir az. Bu, mənim səbir лопнуло və mən qərara gəldim ki, gələcək quraşdırılması metr su mənzil iştirak edəcək, artıq digər modelləri.

Kimi bildim təhvil бракованные sayıcılar - bu, ayrıca bir mövzu haqqında danışmaq üçün. Təbii ki, geri götürmək istəmirdilər, üç dəfə заменяли mənə model model. Mən gəlib evə qoymaq nəticəsi idi eyni. Nəhayət, bu, mənə yorğun və qərara gəldim ki, heç stimullaşdırmaq отечественную sənaye və alınmış, alman sayıcılar. Yalnız bir adam uzun мучился məsələlərlə quraşdırma metr suyun yerli istehsalın vəziyyəti qiymətləndirmək bütün gözəllik, idxal məhsulları. Belə ki, oyma mən перерезал, amma necə asanlıqla bütün tapdı və подошло bir-birinə. Daha çox isə məni çaşdırdı sonra açıq вентиля məndə heç протекло! Hə, niyə bizdə belə deyil bilər? Lakin sevinmək idi tezdir. Ayın sonunda mən осознал bütün gözəllik daxili sistemi HUS.

Quraşdırılması metr suyun, mənzil - bu, hələ heç qeydiyyat!

Ayın sonunda mən bacardım ifadəsində qeyd edib onları əvvəlcə pula və getdi öz DEZ. Orada bir qız atdı, böyük dəyirmi gözlərini və mənə dedi ki, heç bir şey götürə, o, biləcəkdir ki, sayıcılar qoymaq lazımdır balansına ki, mənim müqavilə bağlanmalıdır, bir bağlayırlar onun ümumiyyətlə, başqa yerdə ki, indi mənə ödənilməsi həmin qəbz ki, gələcək. Ən обидным idi ki, qəbz məbləği получалась yuxarıda 500 rub., Artıq ödənilmiş və mən. Bax, belə ki, burada qoymaq sayıcılar soyuq və isti su etmədən, ciddi məsələnin öyrənilməsi.

Mən gələndə bir yer lazımdır ki, müqavilə bağlamaq, onda mənə dedilər ki, müqavilə mənimlə bağlaya bilmirlər, çünki onlara lazım verilməsi aktı / arayış quraşdırma metr su olan обов'icbari qaydada imzalayır firmasının nümayəndəsi olan bir var müvafiq lisenziya. Əgər belə bir akt yoxdur - onlar mənə heç nə ilə kömək edə bilməz. Cəhd müraciət başqa bir yer də heç bir şey qərarına gəlib. Bu təşkilatlar təsbit görə müəyyən адресами.

Mən xərcləyib bir müddət üçün'necə anlamaq istehsal müstəqil quraşdırılması metr su. Və mən'aşkar - orada ən başlıcası, bu, onun пломбирования. Bir neçə cəhd уговорить təşkili, olduğu müqaviləsi bağlanılır ona gətirib çıxarmışdır ki, mənə evə gəlib master təyin etmək üçün bu пломбу. Hər etdi, прописал nömrələri metr etdi məni simvolik денежку, занес bütün akt пломбированию counters. Mən bundan məmnunam aktı бегу bu təşkilata və xahiş edirəm müqavilə bağlamaq. Onlar mənə deyirlər ki, müqavilə bağlaya bilmirlər, ona görə ki, mənim həqiqiliyi heç bir siyahıda connector olan artaraq şəhər водоканал. Bu, mənim səbir лопнуло.

Hazırda quraşdırılması metr su mənzil başa çatdırılıb, lakin ödəmək üçün onlara mən əvvəllər də bilərəm. Mən indi прохожу proseduru test alınmış etdiyim metr, şəhər водоканале. Gözləyirəm icazəsi. Ümumiyyətlə, bu, hansısa kommunal dəhşət.

Həm də yazmaq istəyirəm: bundan sonra nələr olacaq...


Mənbə: www. strоy. ru

No comments:

Post a Comment