Wednesday 27 November 2013

Valentin Юдашкин: "Heç bir, çünki mətbəxdə! "

Valentin Юдашкин deyil, sadəcə olaraq bir neçə rusiya kutyur ki, uğur əldə etmişik və ev Qərbdə isə, qeyd-şərtsiz bir ulduz, dünya yüksək moda. "Mülkiyyətçi" olmuşam, sakit, moskva mərkəzində danışdım sahibi ilə qəribə, ziddiyyətli və eyni zamanda, ahəngdar mənzil.



- Valentin, siz insan çox məşhurdur, amma sizin inter'ери yoxdur акцента "ulduzların"...

- Mən bütün bu sevgi deyil. Üçün hər hansı bir, belə demək təsdiqnamələri mənim populyarlıq iş var, ofis. Mən həmişə istəyirdim ki, evdə mənə heç nə bənzəyir haqqında iş, ev - soul üçün.

- Bütün keçici deyil, klassika əbədidir - siz mənimlə razısınızmı?

- Ümumi şəkildə belədir. Əgər demek inter'jer... Əlbəttə, mən istəməzdim adlandırıb klassik 100%, lakin klassik hökm sürür. Mənim həyat və yaradıcılığı idi, müxtəlif dövrlərdə, dövr, modern, daha çox müxtəlif... Amma indi özümü rahat hiss edirəm, məhz belə inter'ери. Hər bir obyekt və burada wops'bağlıdır digər yaradır, bütöv obrazı. Lakin obrazı deyil статичен, o, buna qadir dəyişir. Bundan başqa, mən hesab edirəm ki, " inter " 'jer ev обов'mütləq dəyişir. Mebel, aksesuarlar, rəng qamma lazımdır "врастать" öz yerlərinə. Evi yaşamaq üçün deyil, yalnız insan həyatı, həm də öz!

- Qədər sizin üçün vacibdir yeri və olduğu ev? O, güclü təsir edir, sizin həyat, bəlkə də, yaxşı olan?

- Bəli, çox. Köhnə Moskva, o неповторима. Bu səssizliyə burada iki addımlığında ürək многомиллионного meqapolisin izah edə bilməz heç kim. Necə olur ki, yüz metr aralıda, mərkəzi küçə və şəhərin, bir kimi və bütün mərkəzi deyil, yatır və gecə-gündüz, dayanıb, demək olar ki, mütləq sakitlik? Sufi yalnız hansısa. Özü də, evi də bir çox köhnə və hamı birlikdə yaradır təəccüblü sakit atmosfer, ki, mənə çox dərəcədə dadlıdır. Hiss edirsən özünü tarixin bir hissəsi (gülür).

- Büyülüyor rəng həlli ilə səsləşir sizin mənzilin: əgər almaq üçün hər rəng ayrıca, onda nəzəri cəhətdən onlar qətiyyən bir-birinə çuğlaşır. Lakin praktikada belə çıxır ki, onlar birlikdə tamamilə əladır!

- Çox sağ olun. Siz doğru olmasına baxmayaraq, bu, ilk təəssürat ki, burada hər şey, bir az xaotik deyil, deməliyəm ki, bütün birləşməsi подбирались çox diqqətlə. Bütün rəng çalarları, müxtəlif tonları, boz, yaşıl, çəhrayı, çox uğurlu. Mən, ümumiyyətlə, hesab edirəm ki, rəng həlli ilə səsləşir heç də az vacib mebel və aksesuarları.

- Varmı dəb haqqında " inter " 'jer?

- Bilirsiniz, mən hesab edirəm ki, əgər bir şey olub, geyim, mebel və dizayn - işlər uğurla, peşəkarlıqla, belə bir şey lazım deyil, moda, o, nə onu. Mütləq ideal, əlbəttə, недостижим, amma çalışırıq ki, ona mütləq'məcburidir. O ki qaldı, müxtəlif növ moda meylləri, görürəm ki, böyük fərq arasında dəb geyim və dəb bu başqa bir şey. Prinsipləri qalır daimi. Əsasən qarşısını almaq lazımdır kor əməletmə bu капризной şəxsə - dəbdədir.

- Nə hiss edir, Valentin Юдашкин zaman yaradır növbəti şedevri?

- Bəli, mən hesab edirəm ki, təsvir etmək mümkündür, uzun (gülümsəyir). Lakin qısa əgər, ən əsası mənim üçün heç поддаваться ümumi. Yenə də moda olan кутюр bilməz, sadəcə var olmaq hüququnun adi, утилитарной. Şübhəsiz ki, olmalıdır, kütləvi geyim, mən buna уделяю böyük diqqət var.

Bir sözlə, kolleksiyaların yaradılması zamanı mən çalışıram ki, ola heç kimi heç kimə. Əlbəttə ki, bu səslər çox sadə, amma inanın, bu, çox çətin (gülümsəyir).

- Sizin dəb qədim mebel - bu, bağışlayın, söz oyunu nəzərdə tutulan, dəbdədir?

- Qətiyyən yox. Bu zaman insan ciddi увлекается антиквариатом, ilk rolu tez-tez çıxır dəyəri bu və ya digər formada şeyi, kəskin ifadə olunmuş pul ədə biləcəm. Mənim üçün isə bütün bunlar, ilk növbədə, sənət əsərləri, tez-tez tamamilə məhrum hansı pul dəyərlər. Çox şey mənə дарят, присылают izah bunlar nə istəyirlər uzatmaq şeyə həyatı saxlamaq. İnsanlar hesab edirlər ki, yaxşı qoy şey var, daha onlar выкинут onun və ya itirəcək. Və дарится bütün bunlar mənə çox səmimi, mən sadəcə bilmərəm almaq deyil. Hələ sevirəm gəzmək, kiçik bazarların Avropada çox maraqlı məşğuliyyət - axtarış qeyri-adi əşyalar, sonra baxmaq, onlar kimi оживают.

- Deyin görüm, kimi sizə zamanı sizin sevgi orijinal вещиц saxlamağın qarşısını almaq захламления evdə?

- Burada hər şey sadədir. Əşyanın yaşayırlar, öz həyat və onlar elə özləri qalır evdə, ya yox. Yox ki, yox olur tamam, sadəcə, tapmaq başqa yerə həyatımın işdə hədiyyə kimi dostlara və i.a..

Düzdür, demək lazımdır ki, köhnə şeylər lazımdır müalicə ehtiyatlı olun: onlar malikdirlər, öz xarakteri, tarixi və qadir gətirmək ev həm müsbət, həm də mənfi duyğular. Odur ki, qədim əşyalar daşıyır müəyyən mənəvi mahiyyəti və heç də həmişə müsbət, mən hesab edirəm ki, heç kəs üçün sirr deyil. Ona görə də bir şey var ki, mən özüm evdə işiniz, - bu, məsələn, qədim qab-qacaq.

- Yəqin ki, hər qadir hiss etmək, görmək "несопоставимое". Bu gücü yalnız incə yaradıcı натурам?

- Bilmirəm, yəqin ki, mənim peşə mənə kömək edir yaradılması, rahat ətraf məkan. Amma mən düşünürəm ki, hər kəs tamamilə hər kəs bu gücü var. Sadəcə olaraq "прислушиваться", rahat olub sizə öz evində. Buna görə də mən çox başa düşürəm ki, əgər insanlar отдают öz gələcək ev откуп dizaynerlər tam. Əlbəttə, yardım mütəxəssislər lazımdır, lakin hələ də yaşayır, bu evdə heç onlara isə sizə. Və deyil'mütləq həm də ciddi səviyyədə bələd dizaynda, inanın mənə. Mən bilirəm ki, bir çox insanların peşəsi olan, nə birbaşa, nə də dolayısı ilə heç-wops'bağlıdır yaradıcılığı ilə, lakin yaratmış gözəl şəraiti öz evlərində.

- Necə hesab edirsiniz, evdə vacibdir ənənələri?

- Düşünürəm ki, bəli. Bu yaradır əlavə rahatlıq. Mənim ev də var ki, ənənələri biz çalışırıq ki, pozmamaq: məsələn, ərzaq almaq yeməkxana, həmişə bir - bir, çünki, mətbəxdə. Bu yaradır müəyyən mühit.

Böyük zaman ənənələrinə uyğun inter'jer: power, обов'mütləq yüngül burada təntənəli трапезы yeməkxanada üzvi təbii baxmaq müvafiq inter'ери. Qəribə olardı, məsələn, şorbası супницы qızların'ятнадцятого əsrin və qəhvə içmək çini üslubunda ампир əhatə суперсовременного hai-тека.

- Siz kimi nüfuzu moda sahəsində, hiss məsuliyyət bizim kişilər və qadınlar?

- Bilirsiniz, mənim mövqeyim peşə elədir ki, mən bir necə dəfə cəhd edirəm, ola nüfuza malik. Mənim dərin inam, dəb olmaz нав'bağlamaq. Mən də istəyirəm yarada toplanması, əgər mənim işim, kiməsə kömək edir, verir hər hansı bir hisslər, bu, çox gözəldir. Amma mən istəmirəm olmaq elə-belə guru. Hər bir qadın индивидуальна hiss edir, qoy bəzən şüursuz ki, o gedir. Bu isə ona kömək etmək oyanmaq bu hissi dərk onu - bax, yəqin ki, bununla mən məşğul oluram.

Mətn: Julia Анпилогова | Foto: JP

Mənbə: Mülkiyyətçi

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment