Thursday, 24 October 2013

İsti, təbii daş

Bu maddənin adında heç bir səhv, əksər növlərinin təbii daşdan istifadə zamanı отделке binaların və otaqların əlaqə soyuq. Bəli, теплоизолятор daşdan неважен.

Amma təkrarsız fakturası saysız-hesabsız növləri, onların unikal, зависящий olan yatağının şəkil və rəng, nəhayət, bir faktı təbii mənşəli edirik daş gözəl отделочным material.

Dak'taxta binalar, əgər onların yan edir-partiya, müharibə və təbii fəlakətlər bal gücündə zəlzələ durur тысячелетиями, demək olar ki, heç разрушаясь. Əslində, məhz bunun sayəsində təbii камню biz bu gün zövq şah əsərləri mühəndislik və tikinti гения qədim sənətkarların. Misir piramidaları və məbədlər - yeri ziyarət arxeoloq və turistin. Roma, bina və mühəndis qurğuların (yollar, körpülər və акведуки) rast gəlmək demək olar ki, bütün Avropa, Aralıq dənizi sahilindəki. Bir çox qala və kilsə sonrakı dövrlərin və üslub рассыпанные üzrə континенту olan qərbin qədər şərq. Высятся білокам'taxta məbədlər - memarlıq пам'abidələri, Qədim Rusiya. Məşhur şəhər Мачу-Пикчу Peru mürəkkəb ilə dak'taxta blokları isə təyin edilməsi haqqında туфовых истуканов Pasxa adaları tarixçilər гадают indiyə qədər...

Bu altında inkişaf etmiş ölkələrdə, adətən сооружают ev подручных materialları. Buna görə də təəccüblü deyil ki, dağ rayonlarında yaşadığı ətrafında нагромождения qayaların, indiyədək tez-tez yaşayır dak'taxta evlər. İnkişaf etmiş ölkələrdə artıq bir əsrdir ki, daşdan deyil edirlər ki, bu, başa düşülən deyil: bir çox digər, insan yaratdığı tikinti materialları ki, hara ucuz və rahat iş və istismarı zamanı. Yəqin ki, bu səbəbdən, biz bilərik, necə əcdadları öyünə долговечным mənzil və ola bilsin ki, arxeoloqlar, gələcək olacaq, və daha çox haqqında bilmək üçün sığınacaq bizim müasirləri yoxsul bölgələrin deyil, sakinlərinin inkişaf etmiş ölkələrin. Lakin, dak'теменной öyünə bilər долговечностью və keyfiyyətcə изготовленный kərpic.

Memarlığında daş çevrilib əsas bəzək-naxış materialları, eyni dərəcədə tez-tez istifadə üçün olduğu kimi, zahiri tərtibat evləri üçün, həm də декорирования inter'еров. Zəruri, o, bağ - kimi üçün material мощения cığırların və meydançaların, habelə hazırlama скульптур, mebel və digər kiçik memarlıq formaları.

Və bu təəccüblü deyil, axı daş büyülüyor öz неповторимостью. Daha uzun ayaqlarına baxırsan неровную faktura və ya всматриваешься mürəkkəb və zahirən хаотичный naxış, daha оторваться. Yaxşı başqa bu başa yaponlar yaratmış daş bağları, çətin simvolikası olan aydın və yalnız aid.

Var, təxminən səkkiz min növ təbii daş, amma tikintidə ən çox istifadə növləri mərmər, qranit, лабрадорита, сланцев, qumdaşı, əhəng daşı və s Dəsti kiçik, lakin strukturu, şəkil və rəng hər cins asılı olaraq fərqlənir mənşəli yer. Buna görə də kommersiya "ім'mən" daş adətən daxildir adı cins, onun rəngi və yataqdır.

Daş və inciləri

Görkəmli nümunələri başa daş tapa bilərsiniz məşhur memarlar XX əsrin onların işləri əsas oldu müasir özəl mənzil. Ən böyük ideyası olan bir'birləşdirir belə непохожих üslubuna görə memarlar, həm Frenk Lloyd Rayt və Lüdviq Мис van der Роэ, - bu зв'əlaqə binanın və ətraf landşaftın. Düzdür, hər bir usta решал bu vəzifəni öz: Miss "поправлял" öz нарочито həndəsi qurğular da şüşə isə Wright розпластує binanın yer üzündə.

Pavilyonu Almaniya beynəlxalq sərgidə Barselona inşa мысом van der Роэ bu 1928-1929-разобран 1930-cu bitirdikdən sonra sərgi və bərpa 1986-cı ildə. Bu qurğu sərgi концепт yaşayış binasının haqqında olan yazılı heç bir risalə. Onun adlandırmaq olar концентратом ideyaların memarlıq XX əsrin çarpıcı üzrə продуманности işlə memarı ilə просторами və materialları. Увлекаться bu pavilyonu sonsuz uzun ola bilər, təsvir strukturu sözlərinə ucsuz - bu görmək lazımdır. Məkanın dağılması üzərində yerləşir, bir başqa, hər yeni cəhətdən açılır, gözlənilməz rakurs - və bütün bu, minimum "memarlıq излишеств". Əsas odur ki, maraqlı, bizi burada nümayiş bundan istifadə edərək, diqqətli seçilməsi, materialların olar, hətta adi düz divar yarada dekorativ effekt heç bir tayı мудрому dekor ənənəvi memarlıq.

Kompleks iki hovuz, облицованными qara şüşəli inşa монументальном цоколе biri травертина. Bir tərəfdən pavilyonu bağlıdır divarı biri травертина tərəfdən скобоподібні divarı biri зеленоватого тіносского mərmər. Binada ilə стеклянными xarici divarları mərkəzində yaşayış sahəsi və bütün tikililər sərbəst dəyər divar biri полированного qızılı оникса. Dak'taxta panelin diqqətlə seçilmiş üzrə rəsm, belə ki, bir divar yaranır неуловимый obrazı dalğa isə digər naxışlar калейдоскопа. İstifadə декоративность təbii daş, memar yaratmışdır avropa əks yapon храмового bağın daşların yer üçün nəzərdə созерцания. Burada bütün işi deyil, xüsusi şəkildə расставленных daşlar isə məharətlə tərtib etdiyi kompozisiyalar boşqab.

Wright inşa həyat üçün 300-dən çox şəxsi evlərin - dən böyük və bahalı особняков qədər təvazökar kottec, рассчитанных bu yoxsul insanlar var. Yeri gəlmişkən, məhz onun təcrübələr qoymaq və başlanğıcı kütləvi загородном mənzil tikintisinə, istifadə edə biləcəyiniz orta sinfi.

Əsas нововведением memar idi, kompleks şəkildə yanaşma var: o, nəinki ev tikib, amma оформлял inter'ep, обустраивал ilə seçilən landşaft yaradır. Üçün зв'olmamağını tələb inter'ep görünüşü ilə ev, o, tez-tez istifadə etdiyiniz tək və eyni materiallar xarici отделке bina və otaqlarında.

1937-ci ildə sifarişi Эдгара Kaufman Wright qurur meşələrdə Pennsylvania виллу üçün sonu-enddə olmusunuz oldu ki, ən məşhur, onun işlə biri икон memarlıq XX əsr. Ev yerləşir sahədə ilə gözəl водопадом, qulluqçusu və binanın bir hissəsi. Üfüqi müstəvi həcmi tikililər, нависая üzərində водопадом, растворяются ətraf gözəlliyinə baxmayaraq, başqa təbii rəng daş fonunda meşə yaşıllıq ayrılır, ağ divarlar və qırmızı çərçivə. Bir tərəfə evdə təşkil massivi dak'дровяной hörgü, başqa - şüşə. Faktura hörgü təkrar daxili divar, olan oldu штукатурить. Bu cür keçid material çöl divarları inter'ep, удивляют, bu gün bizim idi, yeni bir qərar almaq üçün vaxt. Hələ bir, "пускать" adətən diqqətlə emal edilir və "вылизывать" otağın kobud отесанного daşdan - bu, ən azı свежо.

Daş Peterburq

Ətrafında Peterburq var yatağının qranit, сланцев və известняков (məşhur пудостского daş - известковый tuf hasil edilir), küçələrdə deyil, bir çox binaların geyimli, bu daş aşağıdan доверху. Bizim hamımızın, şəhərin mərkəzində, olmaz heç diqqət belə inciləri, memarlıq kimi Kazan katedral (emal пудостского daş), Исаакиевский katedral (мраморная облицовка divarları və qranit sütunlar) və Mərmər sarayı (облицовка divarlarının müxtəlif сортами mərmər). Гранитом rəsmiləşdirilmiş набережные və çıxdıq isə ən böyük nailiyyət гранитной memarlıq - bu, Александрийская sütun, выточенная bir tikə. Əlbəttə ki, yaranması bu cür inciləri bilərdi ödəyə yalnız böyük imperiya hökmdarları olan hazır idi atmaq və bütün gücünü nümayiş dövlətin qüdrətinin.

Həqiqətən geniş yayılması dak'jan son binaların almışdır gəlişi ilə dövrün, modern növbəsində, XIX və XX əsrlər. Portalları, портики, наличники, oyma dekor - bütün bu elementlər изготавливались artıq yalnız ənənəvi və bu məqsədlər üçün gips, həm də daşdan. Xüsusi populyarlıq istifadə etmişdir талькохлорітовий slate - açıq-boz, теплого çalarlı daş, asan поддающийся emalı, aydın ilə графическими konturları oyma. Həm də qranit deyil сдавал mövqe və illüstrasiya bundan - Банкирский ev Вавельберга küncündə Nevski s. və Kiçik Dəniz küç. Мрачное sahəsinə binanın memarı M. Перетяткович, отделанное boz qranit görə bənzərlik венецианским Палаццо дожей alanlar, xalq arasında ləqəbi "Дєнєжкін палаццо". Nümunələr bu cür binalar, şəhərdə az deyil.

Zaman отделке bağ evləri daş istifadə olduqca mülayim - axı əksəriyyəti qurğularının idi ağac'деревянными. Adətən dak'яний "dekor" ограничивался облицовкой цоколя. Ən məşhur və ən böyük! - Оформленный daş ölkə ev - bu məşhur Böyük Гатчинский saray divarları olan облицованы паріцкім известняком. Və memarlığı sarayın və işləməsi bir çox cəhətdən unikal üçün Peterburq.

Məşhurluq daş kəskin şəkildə artıb, son illərdə artması ilə şəhər və загородного tikintisi. Daş kimi, yenə dövründə, modern, polad deyil, yalnız облицовывать цоколь, həm də doldurub giriş evinə, pəncərə və terras. Dəyər təbii əhatəsində коттеджа dak'jan emal həmişə üzə. Bəli, мощеные track bağ baxmaq hara daha yaxşı asfalt. Bu gün, bir daş istifadə отделке bağ evləri daha çox, lakin təəssüf ki, adətən bütün yeməkləri memarlıq işçilər üçün yüksək заборами özəl усадеб.

Seçim daş

Hər bir məqsədə uyğun müəyyən növ daş, buna görə də seçərkən lazımdır, rəhbər hər şeydən əvvəl, mexaniki və fiziki xassələri material. Zaman xarici облицовке binaların tələb davamlılıq üçün перепадам temperatur və rütubət, havanın üçün isə cinslərin və pilləkənlərin - eyilmə müqavimət və şok keçməlidir. Məsələn, mərmər pis qoyur turşusu, щелочи və peterburq iqlimi, ona görə də, ona lazım deyil nə кухонную столешницу (onu asanlıqla məhv пролитым лимонадом və ya qəhvə bir fincan)isə садовую скульптуру olacaq mütəmadi olaraq idarə qoruyucu составами və укрывать qış. Qranit məhrum bir çatışmazlıq, amma радиоактивен, ona görə də sui-istifadə гранитной birlikdə otaqlarında lazım deyil. Memarlar və dizaynerlər tez-tez istifadə kompozisiyalar deyil, yalnız müxtəlif rəngdə bir daş, həm də bir neçə müxtəlif növ var. Harmonik birləşməsi və ya yaxın dair ton materialların (çəhrayı və qırmızı qranit), və ya, əksinə, контрастных (ağ və qara mərmər).

Zamanı birləşməsi, müxtəlif növ daş, hamısı olmalıdır oxşar xüsusiyyətləri. Məsələn, eyni müqavimət daimi mexaniki yük. İstifadə облицовке cinsindən, mərmər və гранитных boşqab ona gətirib çıxaracaq ki, mərmər olacaq стираться daha sürətli qranit və güclü царапаться zamanı попадании hissəciklər qum. Belə əhatə edən kifayət qədər tez itirəcək декоративность.

Bir neçə müxtəlif doku üz səthi boşqab emal daş, amma konkret seçim başa asılıdır bir növ. "Qaya" adlandırıla belə görə kobud səthi, имитирующая təbii неоднородный скол. Bu cür effektə nail olmaq olar halda yalnız əl user - axı, yelləncəklər, relyefin çatır 20 sm! Бучардированные fakturası yaradılır vuruş xüsusi твердосплавным alət - бучардой buraxır ki səthində виколкі ilə перепадами səviyyəsi 5 mm-dir. Пиленая səthi - шероховатая müstəviyə yerləşən продольными канавками dərinliyi 5 mm qoşuldu. Термообработанная səthi də шероховатая ilə следами шелушения təsirindən suyun isti qaz var. Шлифованной adlandırırlar qədər неровную səthi ilə следами emal абразивным alət və перепадами səviyyəsinə qədər 2 mm-dir. Лощеная səthi - hamar və матовая isə полированная - hamar, зеркальным parıltılı və ən yaxşı büruzə verir rəng və şəkil material. Rəng seçimi və səthinin fakturasının asılıdır memarlıq dizayn layihə və dad sifarişçinin və müəyyən deyil heç bir normalara, amma, əlbəttə ki, nəzərə almaq lazımdır istifadəsinin xüsusiyyətləri. Deyək ki, emal eyvan sirlər city cilalanmış daş dəyməz - yaş səthi обледенеет olacaq скользкой və buna görə təhlükəli. Xarici отделке binaların tez-tez tətbiq edilir грубоватые səthi cilalanmış daş, adətən, çox parlaq və görünür ненатурально. Üçün cins, подоконников, столешниц daha çox uyğun plitələr cilalanmış və ya лощеной daş.

Təbii daş əbəs yerə deyil ki, "hesab эксклюзивом", axı, hətta belə искусные müasir imitasiya kimi керамогранит və süni daş əsasında sement əvəz edə təbiət material. Sayəsində неповторимости rəsm və çalarlı hər bir bina və hər bir məmulat olur yeganə onun yol.

Ayırmaq və təbii daş-dən подражаний asan, rəsm var - süni daş, o, daha çox однородный olmadan təsadüfi daxiletmənin. Plastik yarışmaq asan царапаются isə kompozit materiallarda üçün сколе səthi просматриваются aydın sərhədləri arasında minerallarla.

Baxmayaraq rəqabətə tərəfindən süni materialların, daha çox zahirən oxşar təbii daş, o, təslim olur. Əksinə sayəsində meydana gəlməsinə müxtəlif пропиток, hətta nisbətən nazikdir, əhəng və şist olur hara устойчивее üçün погодным катаклизмам. İlə долговечностью qranit və ya габбро biləcəklər müqayisə oluna az рукотворные tikinti materialları. Əgər əlavə charm "натуральности", belə ki, qiymətləndirilir, müasir dünyada, onda aydın olur ki, yaxın daş çox böyük gələcəyi vardır.

Viktor ТРОПЧЕНКО

Mənbə: zagorod. spb. ru

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment