Sunday, 22 December 2013

Ruslar alırlar çox boya vərdiş eləyib

Böhrana baxmayaraq, tikinti materialları bazarında artım müşahidə tələb лакокрасочные materialları, quru tikinti qarışıqları.

Bir qayda olaraq, tez nəzərəçarpacaq dərəcədə daha yaxşı раскупают mallar təmir üçün evləri və bağ evləri, xüsusilə fasad bəzək materialları. Baxmayaraq ki, hər yerdə iqtisadi tənəzzül əvvəlində bu mövsüm çıxdı müsbət. Şirkətin məlumatlarına əsasən, "Хим-Toyuq'єр", 2008-ci ildə tutumlu rusiya bazarı лакокрасочных materialları (ЛКМ) artaraq 950 milyon litr. Bu, təxminən 1, 6 milyard avro. "İndi biz фиксируем tələbat fasad ЛКМ 15% daha çox, keçən il, - deyə Eliza Абдразаков departamentinin rəhbəri bəzək Строймаркет Castorama. - Əsasən alıcılar qazanır laklar və boyalar ekonom "Tex" (Tikkurila), "Кофадекс" ("MMC-nin "QHT" - Boya, Sizin üçün ") və s". Digər regional pərakəndə satış da təsdiq edir görünməmiş artım tələb - 25% - dək.

Onun sözlərinə görə, Yevgeni Мовчана, kommersiya direktoru, "OBİ Rusiya", "bazar ЛКМ düşür 15-30%, ancaq biz bunu müşahidə edirik satış artımı ötən illə müqayisədə hesabına optimallaşdırılması üçündür, qiymət siyasətinin və xidmət alıcılar üçün".

Sergey Тимофеев Mərkəzinin direktoru boyalarının "AKZO NOBEL СПб", gözlənilən əhəmiyyətli düşməsi, satış üçün materialların, xarici başa kateqoriya "premium" hələlik heç bir tamaşa: "Qeydiyyata düşən satış həcminin ЛКМ premium-sinif литрах və kiloqramla üçün 17-20% azaldılması hesabına ehtiyaclarını topdansatış alıcıları, lakin pulla dövriyyəsi saxlanılır səviyyəsində keçən il. Bəzi böyük şəhərətrafı layihələr ki, onların tikintisi üçün cəlb edilir, investisiyalar, bank kreditləri, bu gün yaşamağa, onların problemləri ilə başa çatması. Lakin, özəl tikinti tempi demək olar ki, heç azaldılır və bəzək-naxış materialları, burada hələ də istifadə edilir ".

Лакокрасочная məhsulları dillərə aid ən məşhur tikinti materialları. Bu, əsasən wops'onunla bağlıdır ki, ən sahiblərinin şəhərkənarı daşınmaz əmlak qurmağa üstünlük verirlər ev ağac.

Andrey Уманский departamentinin direktoru şəhərkənarı daşınmaz əmlak agentliyi daşınmaz əmlak "Бекар"iddia edir ki, bu gün bazarda şəhərkənarı daşınmaz əmlak təxminən 60% - i ev, ağacdan. Səbəbini belə populyarlıq təbii materialdan sadə: bu экологичность, износостойкость, davamlılıq. "Bundan başqa, ağac'bir ölkə ev - bu, artıq ənənə - обобщил cənab Уманский. - Təxminən 10% домовладений tikilir, indi kərpic. Bu material davamlı, amma sevgilim. Demək olar ki, üçdə bazarının 30% - dir tikinti ucuz tikinti materialları (пенобетона, OSB-boşqab və i.a.. ) üzrə iqtisadi texnologiyalara. Lakin, görünür, tendensiyalara, bazar payı ucuz tikinti materialları və texnologiyaları inkişaf edəcək. Hesab edirəm ki, daxilində üç ildir ki, onlar alacaqdır yarısına qədər peterburq загородного bazar ".

Bu зв'əlaqədar olaraq dəb haqqında экологичность populyar olaraq qalır лессирующим (saxlayır, rəsm, ağac, тонирующие) антисептики və пропитывают yağlar kimi Pinotex və ona oxşar. "Sifarişçilər bağ binaların üstünlük saxlaya təbii ağac növü olan превалирует bu bəzək qərarlarda. Hazırda ekspertlər bizim şirkətin proqnozlaşdırırlar kiçik satış artımı деревозащитных bəzək materialları, cari ildə (5-12%) azalması ilə yanaşı, istehlak, digər fasad örtüklərinin ", - deyə Sergey Тимофеев.

Rəngarəng hekayə

Böhrandan əvvəl, istehlak ЛКМ Rusiyada artan sürətlə, əsasən hesabına fəal inkişafı, mənzil tikintisi, o cümlədən fərdi. Paralel olaraq müşahidə tələb tərəfindən maşınqayırma sənayesi və mebel sənayesi. Əsasən bütün zavodlar idi diqqət Mərkəzi, Cənubi və Şimal-Qərb regionlarında. Məlumata görə, RİA "RBC", 2007-ci ildə onların ümumi payı artaraq, demək olar ki, 85% - dən общероссийского istehsalının həcminin.

Rusiya istehsalçıları tarixən yer tuturdu алкидных və масляных rəng və эмалей aşağı və среднеценового seqmentin. Premium-klass təşkil edirdi məhsulları ixrac istehsalı demək olar ki, üçdə həcminin bazarın su-дисперсионных ЛКМ. Xarakterik xüsusiyyəti rusiya bazarının ЛКМ böhrandan əvvəl genişləndirilməsi, xarici oyunçuların, поглощали rusiya istehsalçı, şübhəsiz ki, ослабляло mövqeyi yerli müəssisələr. Belə ki, narahatlıq "Тиккурила" 2006-cı ildə alıb питерскую şirkəti "MMC Boya-TEX", 2007-ci ildə isə alınmış 70% səhmlər paketini питерских MMC və "Qamma" (indi "MMC Qamma Индустриальные Boya") və "MMC Охтінській zavodu порошковых boyalarının" ( indi "MMC Тиккурила Порошковые Boya"). Nəhayət, 2009-cu ildə buraxılmışdır logistika mərkəzinə q. Мытищи imkanı ilə saxlama 3 milyon l ЛКМ.

İndi baxmayaraq, iqtisadi tənəzzül, bazar ЛКМ kimi baxılır potensial artan. Onun sözlərinə görə, Yevgeni Шупика, baş direktoru MMC "Тиккурила", rusiya bazarı лакокрасочных materialların perspektivli. "Əgər Avropada istehlak boya nəfər təşkil edir 10-20 l, Rusiya - az 5 l. Bu məlumatlar, xüsusilə показательны zamanı müqayisədə əhalinin sayının Rusiya və digər avropa ölkələri var ".

Əvvəlində tikinti mövsüm bir sıra ekspertlər qeyd qiymətlərinin artması yerli boyalar və laklar, 25% - i isə idxal - 10-15%. Qismən bu wops'onunla bağlıdır ki, bütün istehsalçıları финишных bəzək materiallarının (belə laklar və boyalar) məcbur olub qiymətləri artırmaq üçün öz məhsullarını görə подорожания алкидного xammal. Bu mənfi təsir göstərə bilər bölüşdürülməsi покупательского üstünlükləri tikinti ритейле, amma ümumi mənzərəni dəyişmir. Bir hissəsi istehlakçıların (mülkiyyətçiləri evləri ekonom-klass, tikinti şirkətləri, реставрируют bələdiyyə mənzil) əvəz edə bilər idxal məhsulları yerli materiallarla ki, uduzur, keyfiyyətinə görə.

Şöbə müdiri "Tikinti və döşəmə" şirkəti "OBİ Rusiya" Aleksandr Гарбузов hesab edir ki, bazarda vəziyyət ağır, amma безнадежная: "qüvvəyə proseslərin ölkə iqtisadiyyatına bir çox ruslar olan planlaşdırılır tikinti və təmir-bəzək işləri, imtina etmişik, onlar da, indi də. O, qərara kim bitmir, son dərəcə diqqətli vəziyyət bazarda izləyirlər qiymət seçirlər ən yaxşı təklifdir. İstehlakçı səbəti də xeyli dəyişir, смещаясь istiqamətində zəruri məhsulları. Aşağıdakı bu tendensiyalara dəyişir və bizim ассортиментная və qiymət siyasəti ".

"Tikinti şirkətləri fakt qiymət artımı üçün лакокрасочные materialları nəticəsində подорожания xammal xüsusi сказалась, çünki ЛКМ düşür, lap kiçik bir pay (5-15%) tikinti xərcləri cəmi evinin qiyməti isə əsas materialları - beton, лесоматериалы, metal - əksinə, azalıb ", - deyə Sergey Тимофеев.

Quru alternativ

Az intensiv artımı satış tikinti supermarketlərdə quru tikinti qarışıqları. Onun sözlərinə görə, Yevgeni ботка QSC-nin baş direktoru "Agentliyi inşaat"informasiya, bu tendensiya sadə izahı var: "İndi müşahidə istehsalın azalması, bütün tikinti materialları başlayan oktyabr 2008-ci il. Lakin, bazar, bəzək-naxış materialları, zərər böhranının ən az və indi biz görürük buraxırdı müsbət dinamika hesabına докризисного istehsalının artımına ötən il ".

Arzularım alıcıların ticarət markalarının, hələ də davamlı. Baxmayaraq seçimində malın qiyməti hər şey də vacibdir. Əhəmiyyətli paylarının bölüşdürülməsi əsas oyunçuları baş vermişdir. Birincilər sırasında fasad штукатурных qarışıqları qalır məhsulları "oraq", "Евромикс", "Москито" və bəzi başqa.

İndi bir hissəsini alıcıların hələ də üstünlük evlərinə biri газобетона, отделанные kənarda штукатуркой. Lakin, mütəxəssislər etiraf edir ki, belə-ilə artır, getdikcə daha az. Ekspertlər proqnozlaşdırırlar sonra sabitləşdirmək, 2008-ci ildə yavaş tənəzzül bazar quru tikinti qarışıqları. "Şəraitində azaldılması tələb və tənəzzül əhalinin real gəlirlərinin, eləcə də azalması, mənzil tikintisi istehlak qarışıqları 2009-cu ilin sonunda azalacaq 10-15%", - proqnozlaşdırır Yevgeni ления.

Olqa ВАСИЛЬЕВА

Mənbə: Ölkə müayinə

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment