Thursday, 1 May 2014

Əbədi məşəl'яний motor

Dünyada yəqin ki, yoxdur daha нерационального və daha zərif strukturlar. Bu şəraitdə müasir sivilizasiya insanlıq çoxdan bilərdi olmadan каминов, 80 faizi istilik olan sözün вылетает bu truba. Amma bu gün камины köçdü yeni keyfiyyət rəmzi oldular вековых adət-ənənələr var. Каминный od olardı'ется da dak'ölkə və ya dəmir qəfəsdə, sözün büyülüyor bizim вырывая biri будничных işlər və yaxşı əhval-ruhiyyə verir və səmimi rahatlıq, belə ki, bütün tələb olunan istənilən vaxt asılı olmayaraq, dövr.

Монументальность və импозантность

Buxarı - gözəl yaradılması ağıl və əlləri insan - illərlə приспосабливался üçün течениям moda müxtəlif ölkələrin və dövrlərin, cinches, yeri, ölçüsü və forması.

Üzrə materialları və mövzu

Təmin edirik "hava evində"
Dəb imkanlı insanların orta əsrlər монументальными каминами çox güman ki, dəyər aid размаху və tarixi əzəmətini feodalların. Xüsusi шиком hesab olunurdu qane камины nəhəng ölçülü, məsələn ölçüsü ilə kiçik bir otaq etmək istəyi çox поджарить ona тушу dana və ya barana. Сохранившиеся bu qədim абатствах Fransa камины orta əsrlərdən indiyə qədər поражают təxəyyül.

İntibah dövründə İtaliyada kamin təmsil olunur, öz müstəqil qurğu ortada otağı idi mərkəzi və ən funksional predmeti inter'jer. İlk traktatlar arxitektura və зодчеству ehtiva qeyd haqqında yalnız mərkəzi каминах ilə saxlayan şüaları, yalnız və yalnız daha sonra rasional italyanlar перемещают kamin biri divarlarının.

Bu пристенные камины Renessans dövrünün böyük təsir göstərmişdir memarlıq cərəyanlar Fransanın. Elə o vaxtdan getdi bölgüsü haqqında "fransız" və "roma" камины, əhəmiyyətli dərəcədə fərqli olan o idi zamanı xarici tərtibatında. "Fransız" камины edilmişdir колоннами, "roma" aşkar özünə yer qalın divarları ilə топкой.

Эффектным elementi силуэтов bir çox fransız qalalar olur каминные borular, özünəməxsus bir şəkildə çalışarkən, yuxarı və yaratmaqla ahəngdar ansambl ilə мансардными кровлями.

Xüsusi əhəmiyyət kəsb edir dekor каминов: murabaha, şəkil, yazdığı yağlı heykəllər.

Oyun forması ilə выливается bu камины-heykəltəraşlıq ("машероне") ilə гротескным üzərində şəxslər разинутым ağzı-топкой. Tipik nümunəsi импозантного buxarının - məşhur bütün dünyada "buxarı-burun" "Portret Meri № " ev-muzeyində Salvador dalinin İspaniya.



Qızıl əsr каминов

XVIII - XIX əsrlərdə. kamin artıq yanaşırdı effektiv növləri istilik, lakin eyni zamanda qaldı желанной hissəsi, hər hansı inter'jer.

XVIII əsrin sonundan sayəsində işlərilə məşğul qraf fon Румфорд forması топки buxarının əhəmiyyətli dərəcədə dəyişib olmaqla неглубокой, az топочным челом və kiçik arxa стенкой. Bu yenilik xeyli уменьшило ölçüsü buxarının və imkan, qane камины kiçik otaqlarda. Gəldi, qızıl əsr romantik каминов.

Həndəsi formaları ilə импровизированным istifadə mərmər və tunc, antik motivləri emalı zamanı, рустикальная imitasiya - bütün bu tendensiyalar öz əksini yer каминных zallarında.

Увлеченность səfərə çıxmaq ölkələrinə-koloniyaları привносит etnik və xarakterik milli maddələr rəsmiləşdirilməsi каминов. Özünəməxsus экзотика və ehtiras retro-историзма istifadə декорировании nadir kimi dəbdədir və təəssüf ki, heç приживается.

Elə bu vaxt xüsusilə parlaq şəkildə özünü büruzə verir питерская və moskva məktəbinin каминного sənət черпают Skandinaviya dizayn ilə texnologiyalar və проектируют onların yeni saray üslubu. Sənətkarın bəzəmək каминные otağı Аничкова sarayı, Адмиралтейства, Эрмитажа, Смольного yaratmaqla rusiya dövründə эклектики öz əlləri ilə.

Дровами deyil топим - топим kömür

XIX əsrin sonu - XX əsrlərdə. əvəzinə başladılar odun топить kömür ki, təsir göstərməyə bilməzdi miqdarda buxarının. Miniatür камины daxildir dövründə modern синтезируя müasir nailiyyətlərini və orta əsrlər ənənələri vardır. Enlem təxəyyül ustalarının artıq məhdud deyil heç. Məsələn, vizit böyük каталонца Antonio Гауди olmuşdur istifadə yarasa cilalı keramika rəsmiləşdirilməsi zamanı fasadlarının каминов və спиралевидная forması borular. Rusiya каминный modern memar Федора Шехтеля xarakterizə birlikdə ağac və tədricən keçid bir memarlıq üslubu başqa.

Новаторство bütün - şüarı avanqard. XX əsrin ortalarında повальное dəb минимализмом və примитивизмом bir az приостановило триумфальное yürüş каминов ilə " inter " 'еров, lakin bir neçə il sonra dəb haqqında камины отвоевала öz mövqeyini, düzü, bir neçə yeni kimi.

Memarlar, daim экспериментируя, bütün axtarmaq daha yeni formalı elementləri başa, material, yeri və çalışaraq deyil переборщить bu сочетаниях bundan başqa, yaradır, bəzən bu sənət, demək olar ki, həmişə перекликаются ilə многовековыми ənənələri.

İnna Коваленко

Mənbə: Myhouse. ru

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment