Коттеджные qəsəbələr
"Biz bütün nəzəriyyələr, nə qədər müxtəlif
onlar var iki ümumi edildiyi:
a) onlar izah edirlər müşahidə olunan faktlar;
b) onlar bütünlüklə ошибочны. "
Terri Пратчетт
Bu barədə bir az нормативах
Yazı üç maddənin əsasən pro почвенную утилизацию tullantı suların, fikirləşdim ki, nahaq yerə gəzdi diqqət ehtiyac sahibləri və sakinləri коттеджных qəsəbələrin istəyən problemi həll tullantı suların ümumiyyətlə, поселку, heç quruluşunun fərdi sistemləri üçün hər bir fərdi evdə.
Aydındır ki, həcmi стоков bu halda olacağı daha məqsədəuyğun müraciət септик və filter torpağa. Necə ola bilər? Cəhd edəcək, qısaca обрисовать bu vəziyyəti.
Birincisi, arasında sərhəd məqsədəuyğunluğu istifadə почвенной filtrasiya və сбросом стоков bu sututar çox размыта və həll olunur, hər bir halda, fərdi qaydada. Əgər bir üçün, çox, üç-beş evləri, mən tövsiyə edirəm ki, ilk növbədə nəzərdən keçirmək variantı почвенной yandırılması, eyni расходе стоков daha 5-10 kub metr sutkada mümkündür və ağıllı hər iki variant. Zaman 25-30 кубах və daha yüksək, demək olar ki, həmişə вынужденно gəlib сбросу bu sututar. Niyə? Hər şey çox sadədir, torpağa çox deyil утілізіруешь, çox böyük bir sahəsinin (sahələrinin torpaqları) bunu tələb edir ki, bəli, xərclər də artır.
Ona görə də sahibləri коттеджных qəsəbələrin məcbur qurmaq və öz müalicə qurğuları zamanı dempinq məişət tullantı suların sututar.
Təbii ki, природоохранные orqanları tələb və onlara əməl etmək, müəyyən edilmiş normativləri yenidən çirkləndirici maddələrin. Normativləri məlumdur - "təsərrüfat-питьевые" və ya "mədəni-məişət", "рыбохозяйственные".
İfşa sual düzgünlüyünü bu normativlərin qədər yerüstü su sututarların mühitində экологов sayılır дурным tərzdə. Ona görə ki, "daha строже - daha yaxşı". Bu həqiqətdirmi?
Normativləri ehtiva yüzlərlə çirkləndirici maddələrin (yalnız цитируемый aşağıdakı sənəd daxildir 442 maddələr və siyahısı daim пополняется)nəzarət etmək, məzmunu olan, tamamilə qeyri-mümkün. Heç kim və heç bir nəzarət. Real нормируются və idarə olunur, heç bir daha, bir yarım-iki on göstəricilərinin. Bəs başqaları? Onların nəzarət etmək lazımdır? Hər şey? və ya seçilmiş, lakin hansı prinsipi? bu məsələni həll etməlidir qanunvericiliklə, lakin faktiki olaraq yerləşir səlahiyyətləri bir ayrıca götürülmüş bir məmurun, yerli və ya federal səviyyədə deyil, vacibdir. Bu "чиновничье yaradıcılığı" nəticəsində doğurdu müəyyən kifayət qədər устоявшийся "qısaldılmış siyahısı" çirkləndirici maddələr olan siz ki, bu və ya digər formada görürsünüz saytlarında istehsalçı təmizləyici qurğuların.
Bundan əlavə, bütün bu normativləri ehtiva tələbi "deyil, daha belə bir dəyərlər". Niyə? Ki, ideal suyun keyfiyyətinin водоема - дистиллированная su? Məntiqi olardı göstərmək üçündür çaylarının sularında. Amma burada məntiq və heç bir iy. Görün nə yazılıb нормативе:
"Ориентировочные yol verilən səviyyəsi (OLSUN) kimyəvi maddələrin suda su obyektlərinin təsərrüfat-içməli və mədəni-məişət və sudan istifadə. ГН 2. 1. 5. 1316-03", təsdiq edilmiş Baş dövlət sanitariya həkimi, Rusiya Federasiyası, aprelin 27-də 2003-cü.
Əsl Normativləri şamil su yeraltı və yerüstü водоисточников, üçün istifadə olunan mərkəzləşdirilmiş və нецентрализованного əhalinin su təchizatının üçün рекреационного və mədəni-məişət sudan, həmçinin içməli suya və su sistemi, isti su. "
Əla! Suyun keyfiyyəti водоема və içməli su olmalıdır, eyni. Mən deyil, bu, cənab Онищенко iddia kimi normativ sənəd. Yəqin ki, o, haqlıdır, bu, belə də OLMALIDIR. Bu zaman olacaq, закроем bütün su kəməri stansiyasının водоподготовки görə ненадобностью. Hələlik isə bu baş vermədi, qayıdaq грешную torpaq və görək ki, onun baş.
Hamıya məlumdur ki, bu супержорсткими normativləri, müasir səviyyədə inkişaf texnologiyalar, çirkab sularının təmizlənməsi, достижимы (yəni, texnologiya təmizlənməsi bu tələblərin işlənib hazırlanmışdır, lakin onların dəyəri o qədər böyükdür ki, ciddi və onların tətbiq olunması, dünyanın heç bir yerində müzakirə olunmur).
Bəhs etdiyimiz vəziyyət bir çox mübahisələrin arasında su istifadəçiləri arasında bağlanılır və контролирующими orqanları. Onları necə həll etməli? Məhkəməyə müraciət çox vaxt istədiyimiz nəticəni vermir, çünki baxışı gedir səviyyəsində hüquqi məsələlər və düzgünlüyünü quraşdırma sonra bu və ya digər siyahısının çirkləndirici maddələrin ki, müəyyən ödənişlərin həcmi qalır çərçivəsindən kənarda müzakirə, çünki heç bir sənəd düzgün formalaşması həmin siyahısının.
Müxtəlif nəşrlər həsr olunan məsələlərə və iqtisadiyyatın təbiətdən dəfələrlə müzakirə zamanı yaranan problemlər qatar ekoloji ödənişlərin. Bu нереальность keyfiyyətinə aid tələblər təmizlənmiş tullantı sularının və mövcud təcrübə ödənişlərinin alınması üçün axıdılan çirkləndirici maddələrin daxilində normativlərinin olmaması meyarların formalaşması üçün siyahısının нормируемых çirkləndirici maddələrin (bir şey haqqında yuxarıda). Çox tez-tez göstərilən перечни daxil inteqral göstəriciləri (belə БПК, ХПК, neft məhsulları və s.) ki verilməsinə səbəb olur ikili və тройные görə ödənişlər yenidən tək və eyni çirklənməsi.
Bundan başqa, beynində "sadə обывателя" yerləşməyən fikir, niyə o, ödəməlidir görə axıdılan çirkləndirici maddələrin, əgər onların konsentrasiyası dairəsində normativlərinin. Əgər norması yerinə yetirilir ki, ötən ödəmək?
Mən artıq qeyd etmişəm ki, texniki cəhətdən mümkün deyil, buna nail olmaq normativlərin, irəli sürülən keyfiyyətli çirkab sularının təmizlənməsi. Bunu dərk bütün proses iştirakçıları - проектировщики, mütəxəssislər istismar təşkilatları və nəzarət orqanlarının. Onilliklər ərzində mövcud bu vəziyyət, hər şey belə idi запутанно və формализовано qarşılıqlı alçaldıcı yalan ki, məntiqi anlamaq nə baş verir və bəzən də sadəcə, mümkün deyil.
Невыполнимые tələblər keyfiyyətli təmizlənmiş tullantı sularının ona gətirib çıxarmışdır ki, nəzarət orqanları вынужденно договариваются ilə природопользователями haqqında məbləğinə görə ödəniş axıdılan çirkləndirici maddələrin, bu da qoyur "çətin" vəziyyəti və həmin və digər.
Düşünün bu vəziyyət. Müalicə qurğular, məsələn qurğuları, çirkab suların kottec qəsəbəsi, запроектированы üçün çıxarılması üzvi maddələrin описываемых dəyəri БПК və təxirə maddələrin (nə də ki, başqa onlar bilmirlər tərəfindən hesablanmış, daha mən qeyd əvvəlki maddələrində). Eyni var сопутствующий təsiri azaltmaq üçün digər çirkləndirici maddələr olan, lakin, çünki, müalicə qurğuları nəzərdə tutulub aşağı konsentrasiyası yalnız iki yuxarıda göstərilən komponentlərin yerinə yetirilməsini təmin etmək mümkün deyil keyfiyyət göstəricilərinin digər загрязняющим maddələr. Lakin, природоохранные orqanları müəyyənləşdirirlər bir siyahısı nəzarət çirkləndirici maddələrin ibarətdir yarım - iki - on üç maddələr. Nə qədər olardı логичного suala cavab prinsipləri haqqında müəyyən edilməsi siyahısının çirkləndirici maddələrin yoxdur. Hər təbiətqoruyucu orqanının bu siyahı özünün. Bəlkə də xüsusi səlahiyyətli природоохранный orqanı nəzarət загрязняющие maddələr, daxil olmuş rəsmi təsdiq olunmuş siyahısı çirkləndirici maddələrin? Mübahisələr bu mövzuda tərəddüd çərçivəsində qüvvədə olan qanunvericiliyin.
Normativ sənədlər vermir birmənalı cavab bu məsələlər isə vəziyyət kifayət qədər ciddi, çünki haqqı axıdılan çirkləndirici maddələrin çatır kifayət qədər böyük ölçüdə. Bəli tərkibi və təmizləyici qurğuların (və onların dəyəri! ) Birbaşa asılıdır dərəcədə təmizlənməsi, tələb edir ki, sizdən природоохранные orqanları. Necə bilmək zəruri təmizləmə dərəcəsini? Çox sadə almaq - texniki şərait, tullantı sularının axıdılmasına xüsusi sututar, xüsusi yeri olan, xüsusi qəsəbə. Onların etməlidir iştirak siyahısı çirkləndirici maddələrin və sabit konkret olaraq sizə onların konsentrasiyası zamanı dempinq. Proseduru almaq техусловий yaxşı tapşırılsın ki, профессионалу, lazım deyil, sizə заморачиваться вузькоспеціальними məsələlərlə. Amma zaman əldə tələblər üzrə dərəcədə çirkab sularının təmizlənməsi, artıq düşünməyə seçilməsi barədə müvafiq qurğuların. Çox güman ki, bu, olacaq аэрационные qurğuları tələb edən yer üçün öz yerləşdirmə nəzərə alınmaqla riayət санзоны (bax.. əvvəlki məqalə)təmin edilməsi, onların бесперебойным электропитанием və dövri xidmətlə-istismarı.
Bu qurğular, nədən seçə bilərsiniz, mən deyim növbəti məqalədə. İndi isə yalnız onu deyim ki, seçim qurğuların təmizlənməsi стоков oxşar seçim mebel. Tapmaq olar, özü də ayrı-ayrı əşyalar və işi ilə, sonu isə edə sifarişi nəzərə alınmaqla sizin arzu, imkanları, zəruri dizayn və funksionallıq. Sual nisbəti qiymət-keyfiyyət. Hər halda məsləhət deyil горячиться, çünki, tikintisi və istismarı, təmizləyici qurğuların tələb edir layihəsinin isə bunu edə bilərsiniz, yalnız mütəxəssislər. Alınması "сертифицированной" və "орденоносной" quraşdırma həll etmir, yalnız усугубит sizin problemləri.
Рекламируя o, bu və ya digər qurğular, istehsalçılar tez-tez ciddi olaraq умалчивают bu problem barədə. Mənim təcrübəsində tez-tez rast gəlinən bir vəziyyət, xoşbəxt sahibləri bir навороченной (qoy yaxşı) quraşdırılması bilməz, onun nəinki normal istismar və элементарно ilə razı природоохранными orqanları mövcudluğuna baxmayaraq, müxtəlif sertifikatlar quraşdırılması. Ona görə də, настоятельный məsləhət deyil jason üçün layihəçilər, bahalı salamat.
Ən yaxşı проектировать коттеджный qəsəbəsi mütəxəssislərin iştirakı ilə tullantı suların təmizlənməsi üzrə əvvəldən dizayn. İdeal variant - mütəxəssislər cəlb etmək üzrə su təchizatı və водоотведению kompleks həlli üçün bütün məsələlərin daha mərhələsində almaq исходно-icazə sənədlərinin, tikinti qəsəbə, bu işləri o, "yaxşı köhnə gün".
Təəssüf ki, reallıq uzaq olan ideal, tez-tez düşür sözün "xilas vəziyyəti", включаясь prosesinə dizayn zaman düzəldə memarlar artıq çətin və ya bahalı вынужденно alaraq, yumşaq desək, "optimal həlli üçün".
Ona görə də yenə deyirəm, nə qədər tez siz позовете mütəxəssisləri "su", daha yaxşı. Bəs əgər bunu qəsəbəsi, artıq inşa edilib, su təchizatı məsələsi və водоотведения həll olunmayıb? Əksinə, adı nədir, mən deyim. Qərar tapa bilərsiniz, demək olar ki, həmişə, amma hazır olmalıdır gətirib ki, seçim variantları su-водоотведения olacaq çox məhdud mükəmməl.
No comments:
Post a Comment