Заказывая pəncərə və qapılar, hər birimiz подстерегает təhlükə qalmaq pəncərəsiz olmadan qapı və ya onları əldə многомесячным опозданием, ölçüsü və бракованными.
Bu gün, ilə yanaşı, estetik və ekoloji stress, və pəncərələri, giriş qapıları yerinə yetirirlər və funksiyasını təhlükəsizlik. Ona görə də, заказывая bu qədər lazım olan əşyaları, yetirin xüsusi diqqət etibarlılıq qapı, habelə keyfiyyətinə pəncərə valleja və запорных cihazlar var.
Etmək, qalmaq olmadan pəncərələrin, qapıların və pul diqqət şirkət üzrə изготовлению və quraşdırma pəncərəsi. Sxem nəzarət sadədir: rəyləri İnternet yaş firma, sənədlərin yoxlanılması ofisində.

Əlbəttə ki, 100 faiz zəmanət ola bilər və yenə də getmək olar, aşağıdakı əlamətləri благонадежности və peşəkarlıq firmasının:
lisenziyasının olması təsdiq edən varlığı müəssisədə bütün kompleksinin, lazımi avadanlıq və alət, habelə olması fəhlə və mühəndislərin ilə müvafiq ixtisaslaşmaya;
müqaviləsinin olması göstərilməklə qaydasının ödəniş zəmanət öhdəliklərinin'öhdəliklərin və müddətlərinin, sifarişin yerinə;
xüsusi olaraq işlənib hazırlanmış, blanklar, onların dəqiq göstərilməlidir bütün xüsusiyyətləri məmulatları da daxil olmaqla, ölçüləri, комплектацию, tam və aydın dəyərinin hesablanması;
mövcudluğu mətbu многостраничного kataloq ilə tam siyahısı xidmət və прейскурантом məmulatları. Daha çox əlavə xidmətlər təmin etməyə qadirdir firma bir o qədər yüksək səviyyəsi, onun peşəkarlıq.
Üzrə materialları və mövzu |
|---|
| Pəncərə dünya |
| Pəncərə profil |
| Pəncərə: fəndləri firma |
| Pəncərə: bir dəniz anket |
| Gözəl pəncərə |
1. Seçim konfiqurasiya. Lazımdır ki, nəzərdə xüsusiyyətlər pəncərəsi yoxdur, sadəcə, tövsiyə olunur ki, müəyyən bir mütəxəssis bir firma ifaçı.
2. Dondu. Bu, ən vacib addımlardan biridir quraşdırma pəncərəsi. Səhvlər zamanı ölçüdə - adi məsələ, bu zaman məsuliyyəti bütünlüklə üzərinə düşür замерщика.
3. Hesablanması dəyəri. Əsas hiyləsi firmasının üzrə раскрутке istehlakçı - əlavə ödəniş: adətən, müqaviləyə daxil deyil işi üzrə откосам pəncərə, ixracı, zibil və digər "xırda", nə iş görülür ki, təbii ki, xüsusi.
4. Hazırlama. Texnologiya toplaşmaq pəncərələrin - zavodunda amil təsir edən keyfiyyət, ona görə də dəyər etməsi barədə maraqlana var ifaçı kimi yığımı aparılır. İstehsalı olmalıdır станочным və ya avtomatik xətlər.
5. Nəqlini. Diqqət yetirmək lazımdır ki, daxil olub göndərmə dəyəri və ümumi məbləği müqavilənin, eləcə də təmizlik edərkən, nəqli və разгрузке məmulatları.
6. Demontajı köhnə valleja. Sual - hara qoymaq köhnə çərçivə və zibil'bir artıq prosesində, ona görə də lazımdır ki, onun оговорить əvvəlcədən başqa cür bu problemi ляжет üzərinə host mənzil.
7. Montaj. Düzgün və peşəkar konstruksiyalarının quraşdırılması - girov onların gələcək əmin-amanlıq arzulayıram. Təəssüf ki, nigah və халтура bu prosesdə bilər проявиться dərhal.
8. Son откосов. Problem, ümumiyyətlə, ondan ibarətdir ki, откос seçmək - штукатурный və ya plastik, eləcə də daxil olmaqla iş üzrə отделке və ya quraşdırma откосов bu müqavilə.
9. İxrac zibil. Lazımdır ki, əvvəlcədən оговорить müqaviləsində, kim və nə qiymət вывозит tikinti zibili və köhnə rama.
10. İstismarı. Firması-satıcı adətən verir, nəinki zəmanət, həm də müəyyən tövsiyələr istismar edən, lakin, demək olar ki, heç kim yerinə yetirir.
İxtiyarı
Tez-tez quraşdırma pəncərəsi yaranır ki, bu problemlər: müddətlərin gözlənilməməsi, səhvlər ölçüdə, неустранения çatışmazlıqlar, münaqişələr istehlakçıları ilə istehsalçıları.
Əsasən, Qanunun "istehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi Haqqında" vətəndaşları pozulduğu halda onların hüquqların tələb edə bilər:
əvəzsiz aradan qaldırılması, aşkar edilmiş qüsurlar;
müvafiq qiymətin azaldılmasını müəyyən edilmiş pəncərəsi. Bu tələb bir mənası üzərinə', təmsil, əgər aşkar edilmiş çatışmazlıqlar xüsusi istifadə təsir məmulatları (məsələn danışıq);
əvəzsiz hazırlanması və quraşdırılması belə, həmin pəncərə konstruksiyalarının. Bu zaman istehlakçı borcludur'qaytarmağa borcludur əvvəllər müəyyən edilmiş pəncərə;
ödənişi çəkilən xərclərin ödənilməsi nöqsanların aradan qaldırılması üzrə öz qüvvəmizlə və ya üçüncü şəxslər.
Lakin, öz qüvvələri ilə aradan qaldırmaq ki, heç məsləhət deyil, çünki bu halda siz itirmək zəmanəti və yerinə yetirilmiş iş. Əvvəl dəvət başqa təşkilat, nöqsanların aradan qaldırılması üçün pəncərə lazımdır ki, istənilən halda, səbəb nümayəndələrinin podratçı qeydə alınması üçün göstərilən nöqsanların. Bundan imtina edildikdə, podratçı etmək çatışmazlıqlar və ya əgər podratçı tanımır, öz günahı da, onların peyda olması, aparılmalı, müstəqil ekspertizasını (onun keçirilməsi yenə də lazım səbəb ola podratçı). Və yalnız yerinə yetirildikdən sonra bütün bu tədbirlər demək olar tələbini xərclərin əvəzinin ödənilməsi və nöqsanların aradan qaldırılması üzrə üçüncü şəxslər.
Əgər müqavilədə müəyyənləşdirilmiş müddətdə və ya bu müddətdə, etdiyiniz iddiaları, podratçı deyil icra ediləcək tələblər, siz hüququna malikdirlər müqaviləsindən imtina etmək və qaytarılmasını tələb etmək ödənilmiş pul vəsaitlərinin.
Siz də bilər, müqavilənin icrasından imtina edə bilər, əgər, tapmaq əhəmiyyətli çatışmazlıqlar quraşdırma pəncərəsi. Əsasən, qanunun istehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında əhəmiyyətli bir неустранимый olmaması və ya çatışmazlığı olan edilə bilməz устранен olmadan несоразмерных xərclərin və ya xərclərin vaxt və ya выявляется dəfələrlə, ya'edir, sonra yenidən onun aradan qaldırılması, və ya digər bu cür qüsurlar.
Göstərilən tələblər siz haqlıdır'bir ayə gətirə qarantiya müddəti ərzində. Əgər qarantiya müddəti olmayan və ya təşkil edir iki ildən az, tutursunuz hüququ yanında'hadisələri göstərilən tələblərin, əgər докажете ki, çatışmazlıqlar meydana qəbul edilənə qədər sizinlə nəticə işləri.
Компетентно
Убедительная tələb - oxuyun və müqavilə! O, etdirməlidir ətraflı təsviri обов'vəzifələrini sifarişçinin və icraçının.
Belə ki, ifaçı aparır замеры, hazırlama, windows tətbiqi ilə yüksək keyfiyyətli material və əməl texnologiyaları, çatdırılması və quraşdırılması, məmulat. Müqavilədə aşağıdakılar göstərilməlidir əsas mərhələləri, işlərin görüldüyü və ödənilməsi qaydası tam aksesuarlar sifariş.
Vermirlər, pul замеряет, əgər o verə bilər, etibarnamə almaq üçün pul, həmçinin kassa çeki. Hər hansı bir xidmət və alınması, оплаченная nağd qaydada təsdiqlənməlidir чеком nəzarət-кассовой maşın. əgər sizə imtina verə çek, deməli, artıq əsaslar var həqiqiliyinə şübhə eləmədi, bu благонадежности bu firmalar. Belə olan halda daha yaxşı axtarır, başqa bir təşkilat.
Zəmanət. Оконные zəmanət öz xüsusiyyətləri var. Əslində, əgər bütün texnoloji zəncir соблюдена düzgün bir problem olmamalıdır, heç bir zəmanət lazım deyil. Xidmət müddəti keyfiyyətli стеклопакета - təxminən 20 il. Özü isə profil bilər прослужить iki dəfə artıq. Adətən şirkət zəmanət verir üzərində montaj iki-üç il isə özünüz windows - n'ять. Haqqında məlumat zəmanət müddətinə 20 il və daha çox - bu, sadəcə, reklam gedişini. Hətta elə hallar vəd 100 il zəmanət! - Şərhə ehtiyac yoxdur.
İstehlakçılar almış, yaxşı, keyfiyyətli pəncərələr, - xoşbəxt insanlardır. Lakin, təəssüf ki, bir çox olanlar bu xoşbəxtlik məhrum məcburiyyətindədir qoruyacaq, öz qanuni mənafelərini istifadə edərək, hüquqşünaslar.
Əvvəl başlamaq uğrunda mübarizə hüquqları istehlakçının dəyər məsləhət axtarmaq üçün hüquqşünaslar cəmiyyətdən istehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi. İmkan компетентно təkcə kim məsləhət vətəndaşların, amma həll etmək üçün bir çox münaqişələrin istehsalçıları və satıcıları tərəfindən plastik pəncərəsi də досудебном qaydada.
Mənbə: www. еremont. ru
No comments:
Post a Comment