Психологами çoxdan müəyyən edilmişdir ki, bu maddələr ətraf bizim kimi və kosmik rəng, forma, xətti, doku, səsləri, qoxuları, eləcə də, müxtəlif obrazları, rəmzləri - bütün bunlar var təsir, emosional vəziyyəti insan, onun əhval-ruhiyyəsi, psixoloji xüsusiyyətləri. Müxtəlif komponentlər vəziyyət, ab-hava, müəyyən məcmusu təsir göstərir, qərarların qəbul edilməsi, xüsusilə kommunikasiya, insanlar arasında psixoloji əhval və davranışı. Bundan əlavə, bütün bu elementləri bilər inkişafına kömək edənlər və ya digər xüsusiyyətləri, keyfiyyətləri və bacarıq istifadə edə qurarkən inkişaf mühitin uşaqlar üçün.
Köməyi ilə görmə, eşitmə, тактильных və dad duyğular uşaq познает ki, bütün onu əhatə edir. Ona görə də xüsusi olaraq hazırlanan və yaradılmış böyüklər təhsil mühiti oynayır olub həlledici rol uşağın həyatında sözün ilk gündən onun dünyaya işıq. Ağıl kimi işləyir, mürəkkəb всасывающая sistemi. Bu o deməkdir ki, yalnız peşəkar müəllimlərin lazımdır diqqət aid layihələndirilməsi xüsusi hazırlanmış üçün onların sakinləri inkişaf mühitin, həm də adi, valideynlərə, evdə olan'meydana balacalar, düşünməyə dəyər kimi təşkil yer, onların həyatı ilə böyük istifadə.

Bu dövrdə младенчества və erkən uşaqlıq çox vacibdir vaxtında təmin edilməsinə şərait yaratmaq üçün həmin və ya digər psixoloji keyfiyyətlərinin. Bu dövrlərdə gedir fəal şəxsiyyətin formalaşmasına, uşağı da ona görə etməliyik ki, yer, keçdiyi inkişaf edəcək, uşaq kimi daha faydalı olar. Əgər istəyirsinizsə yaratmaq üçün uşağı çərşənbə olunacaq, maksimal dərəcədə əlverişlidir üçün, onun tam inkişafı, işlənməsində inter'interyer üçün otaqlar yeni doğulmuş əsas götürülməlidir bəzi vacib prinsipləri əsas olacaq ki, şərh edilən aşağıda.
Forma və xətləri ətraf məkan var неоспоримое təsir emosional vəziyyəti insan. Bu inter'ери xətti görmək mümkündür rəsmiləşdirilməsi занавесок, mənzərələri və insanları və fotoşəkillər, təhsil досках, бордюрах üçün divar və özlərinin rəsmlərdə divar kağızları, tərkib güzgülər və müxtəlif панно. Üçün окружающее yer deyil, çəkingən və narahat kiçik uşaq, istifadə edin rəsmiləşdirilməsi otağı rəvan xətti və dairəvi forması. Onlar doğurur xoş emosiyalar, qəbul asanlıqla və hissi verir etibarlılıq və əmin-amanlıq. Böyük miqdarda зигзагообразные, ломаные xətti və düzgün formalı раздражают saxlamaq və onların ayaq. Lakin bəzən onlar faydalıdır, belə ki, kimi nəyə qadir artırmağa və orqanizmə kömək edir взбодриться.
Üzrə materialları və mövzu |
|---|
| Uşaq otağı üçün - öz "evə" |
| Uşaq üçün iki |
| Uşaq otağı: təkamül tərzinin |
| Uşaq rəngini: nəyi seçməli? |
| Uşaq otağı üçün olar və olmaz |
Məsləhət istifadəsi üzrə:
1. Əgər Sizin uşaq həddindən вял və заторможен, az danışır, onu stimullaşdırmaq olar "возбуждающими" elementləri inter'jer. Bunun üçün yaxşı uyğun угловатые formaları arasında dişli və шероховатые səthi зигзагообразные edən xətti vasitəsilə vizual və тактильный səviyyəyə qaldıra biləcəklər, onun əsəb sisteminə, verməyə fəaliyyəti onun fiziki hərəkətlərə və psixoloji состояниям. Bu, ola bilər шероховатый ворсистый mat, броские aksessuarlar səhv formalarının (вазочки, çalmak etdirdiyi), sərt мочалка.
2. Əgər həmin uşaq, əksinə, pitched, hiperaktiv, tez возбудим, çox подвижный və непоседливый və ya hətta təcavüzkar, tez-tez əsəbiləşir və раздражается, bir məkanda onun otağı yaxşı istifadə edəcək "успокаивающие" komponentləri. Belə olan halda lazım qarşısını almaq üçün sərt xətləri və форменных перепадов, kəskin açılar və istifadə yumru formalı, m'nə doku və hamar xətləri. Bütün bunlar olar gətirmək rəsmiləşdirilməsi pəncərələr, güzgülər, полочек.
3. Əksinə fikrincə, ən birinci il həyat lazım deyil istifadə yarı m'xalçaları ilə böyük dururdu ворсом. Bu твердом ödənilməsində - паркете və ya ламинате - uşağa asan olacaq ползать və o, biləcək, sürətli öyrənmək qalxaq ayağa ilk addımlarını atmağa.
4. Əgər lazımdır ki, uşaq, bir şey xatırlayıram'o, istifadə edin, bunun üçün dairə. Lazımdır ki, görmək və xatırlayıram'unutmayın, ilk növbədə, yerləşdirin, bu причудливую нестандартную forması.
5. İstəyirəm сконцентрировать diqqət vacib bir şey, qoyun bu, kvadrat və ya düzbucaqlı, yaxşı olar ki, sarı rəngdə.
6. Uşaqda stress, постелите m'olan yorğan, şal verin, sizi sevindirici m'hansı bir oyuncaq və ya sadəcə təklif ilə oynamaq böyük надувным m'ячиком.
Oyuncaqlar üçün də böyük əhəmiyyət daşıyır üçün düzgün uşağın inkişaf. Hesab olunur ki, artıq двухмесячного yaşlı uşaq başlayır, belə və ya başqa cür oynamağa maraq göstərərək, müxtəlif fənlər və stuff.
Bu зв'язку olması ilə ilkin dövrdə həyat uşaqda lazımdır fəal inkişaf etdirmək hər tərəfdən emosional və fiziki sahələrin, onun oyuncaqlar olmalıdır müxtəlif, öz funksional təyinatı. Üçün qabiliyyətinin stimullaşdırılması lazımdır rəngarəng, parlaq, diqqət-qənimətçilik oyuncaqlar. İlə 1-1, 5 ay üzərində кроваткой olar asmaq slaydı конструкцию oyuncaqlar ilə və çalışın təşkil etmək, onun üçün belə bir uşaq bildi дотянуться onlardan əvvəl və ələ qələm.
Vacibdir vermək uşağa oyuncaq olan verirlər səslər: rattle, пищалки, свистелки, sonra isə daha mürəkkəb kimi uşaq fortepiano металлофон ilə молоточками. Психологами müəyyən edilmişdir ki, belə oyuncaqlar inkişafına kömək edir qondarma "звукопроізносітельной" tərəflər dili.
İlə başlayan ikinci полугодия istifadə edin oyuncaqlar, nəzərdə tutulan inkişaf etdirmək üçün fənn fəaliyyəti. Bu vaxt bir uşaq başlayır yavaş-yavaş dərk edib yadda'yadda xüsusiyyətləri öz oyuncaqlar. Var tanınan prinsip: "inkişaf barmaq inkişaf etdirilməsi, beyin", ona görə də заготовьте daha çox əşyaların, wops'ilə bağlı gözəl моторикой. Bu, ola bilər, ağacların'taxta muncuq, müxtəlif ölçüsünə görə кубики, heykəlciklər. Qabiliyyəti мышлению стимулируйте oyunları da пирамидки, yığma-разборные dizayn вкладыванием bir predmetinin başqa.
Etdikcə взросления tot - dən 1, 5 ilə qədər 3 il ərzində tədricən приучайте onu əşyaların məişət обихода: başlayın vermək üçün oyunlar, dərnəklər, qaşığı, тарелочки. Обов'mütləq alın kukla, пупсиков, balaca heyvan, həmçinin, mebel, mətbəx, коляски üçün timsalında oyun, onlarla uşaq öyrəndim qarşılıqlı münasibətlərinə və qayğısı, bildi öyrənib, sosial rolu.
Образность və символизм
Burada söhbət elementləri obrazların və ya bütün obrazlarda yardım inkişafı. Bu məkanda bizim ətrafımızda mövcuddur çoxlu simvol. Bəziləri universal deyil, bütün bəşəriyyət üçün, digərləri isə məxsusdur, müəyyən mədəniyyətə və ya sosial слою. Simvollar olur, врожденными və приобретенными. Anadangəlmə rəmzləri предаются nəsildən üçün genetik olaraq səviyyədə doğuran müəyyən стереотипные reaksiyalar, hər hansı bir insan. Əldə edilmiş simvol bir kişi olur nəticəsində əks etdirmək (импринтинга), və onlar almaq движущими tərəfindən müəyyən реакциях və davranış kimi olur отраженными modelləri психике.
Simvollar iş kimi avtomatik düyməsini səbəb olan reaksiya və sonra birbaşa onu müəyyən bir məqam. Vasitəsilə tərcümə zəruri məlumatın strukturunu müəyyən simvolu nail olmaq mümkündür lazım olan nəticə, onun qavrama, təsbit, внутріпсихічних işlənməsi və mənimsənilməsi. Belə ki, məsələn, ürək - simvolu sevgi və xeyirxahlıq, o, dərhal настраивает üçün благополучный qaydasına düşəcək, amma зигзаг ildırım həmişə deyir təhlükələri edir насторожиться.
Baxmayaraq ki, Sizin uşaq hələ kiçik, otağa daha yaxşı çalışmaq bölmək zonası. Qoy bu, olacaq, hətta şərti olaraq, ancaq bu cür yanaşma yaradacaq maksimum otaq xüsusiyyətləri və avadanlıqları üçün olduğu kimi, körpə üçün də Sizdən. Bölmə üzrə zona çox vacibdir, çünki o, kömək edir zənginləşdirmək, yaşayış mühitinə, eyni zamanda, diversifikasiya və idarə uşağın həyat fəaliyyəti, eləcə də maksimum сгруппировать hər zonada məhz həmin hissələr və əşyalar üçün cavabdeh olan inkişaf konkret bir sahədə.
Adi otaq ayırmaq olar aşağıdakı zonalar:
Yataq yeri. Onun rəsmiləşdirilməsi istifadə edin, m'ki, sakit ton, daha yaşıl və mavi isə ayırmaq, bu guşəsi olar шторой və ya şəffaf pərdə arxasında.
Oyun sahəsi. Onun olunacaq, toplanmış bütün oyuncaqlar Sizin uşaq, yığma konstruksiyalar, кубики və piramida. Onun bəzəmək olar canlı rəngləri və imkan çəkmək düz divar.
Zona fiziki inkişaf. Əgər istəyirsinizsə, приучать öz kiridin üçün sağlam həyat tərzinə və "ilk gün", üçün asmaq bu hissəsində otağı swing лесенку və kiçik турник.
Yaradın üçün öz körpə bədahətən "kiçik ev" və ya yuxu yoluna etirazın var olan kiçik mebel və məişət əşyaları. Bu, imkan verəcək ki, ona bəzən уединяться və прятаться, eləcə də сформирует müstəqil yanaşma обустройстве öz şəxsi həyat.
Ayrı-ayrı otağı olar köməyi ilə kiçik "ağ ciyər" arakəsmələrin: şəffaf ширм və ya stellajların istehsal olunması; olar qurmaq гипсокартонный bar'ep və ya istifadə üçün, bu mebel - şkaf, şkaf. Həmçinin yaxşı bir fikir olacaq bölgüsü hesabına, bəzək materiallarının: müxtəlif döşəmə örtükləri, faktura, divarların və ya müxtəlif səviyyələrdə cinsindən, tavan, yer.
Mobil inter'jer
Uşaq üçün olan təbiət həmişə uzanır əlavə yeni təəssüratlar və emosiyalar olacaq mühüm plus tez-tez dəyişmək vəziyyəti ətrafında. Ona görə də həmişə yaxşı, o zaman imkanı varsa heç olmasa bir az dəyişə yer цветовом və материальном icrası. Cəhd etmək mümkündür istifadə edərək, mebel-трансформер, səyyar ширмы, ekranlar, planşetlər, divar kağızları-хамелеоны və ya digər qərarları.
Puqaçova Mariya, psixoloq
Mənbə: www. еremont. ru
No comments:
Post a Comment