Monday 30 June 2014

Şah biri yarasa, kafel

Deyirlər ki, zaman bir şey cilik-cilik olur - bu, xoşbəxtlikdən. Bunun üçün isə rəssam deyil, sadəcə, xoşbəxtlik də bir səbəb, yaradıcılıq üçün. "Zaman b biləsiniz, hansı sora artır, şeirlər... " - yazırdı məşhur şairə. "Və edilən müasir mozaika" - добавляем biz.

İdeyası təşkil şey bütöv bir кусочков gəldi bəşəriyyətə heç dünən və hətta srağagün - yeri gəlmişkən, ən qədim панно, выложенное biri rəngbərəng daşlardan датируется nə çox nə az, üçüncü əsrə aid eramızdan. Bəri antik dünyanın мозаичными панно выкладывались böyük binalar - saraylar, roma şəhər hamamlarını, (термы) və villa знатных vətəndaşlar. Bir qayda olaraq bu mənzərələri və insanları изображались çox xüsusi şeylər: səhnələri mif süjetləri məişət, təsvirlər, yaxın tarixi hadisələrə (bəzən sadəcə naxışları simvollarından biri). Sonralar Avropa ölkələrində bu ənənə qorunub saxlanmışdır bir çox əsrlər. Dəyişirdi materiallar və texnika (bundan daş mozaika üçün istifadə etməyə şüşə, смальту, керамику, metal və i.a.. ), lakin mahiyyəti dəyişməz qalıb: fraqmentləri mozaika idi, sanki "пикселями" yaratmaq üçün mümkün qədər dəqiq və ətraflı şəkillər. İnqilab gəldi, necə də güvənir bütün уважающим özünü революциям, xx əsrin əvvəlində...

Dahi tapıntı Гауди

Bəzən elə olur ki, bir istiqamət incəsənətdə anadan olan şəxsin hallar. Belə ki, baş ilə Antonio Гауди - ən məşhur memarı, XX əsr. Onun ilk sifariş tikintisi imarət alıb sahibindən keramika fabriki Manuel Висенс və məhz o zaman gəldi ağlına bir fikir toplamaq həyətində fabrik qalıqları разноцветной kafel və bəzəmək etdikləri ev. Mozaika получилась o qədər rəngarəng ki, gələcəkdə Гауди istifadə etməyə başladı bu texnika mütəmadi olaraq утилизируя tullantıları bütün барселонских istehsalçı kafel. Tikinti zamanı şah bütün zamanların parkının - Гуэля лома lazım imiş ki, çox onun yaradıcıları (Гауди və Жужоль) istəyirdik, iş toplamaq şəhərin küçələrində hər şey yalnız faydalı ola bilər üçün mozaika (bu yarasa qab, şüşə, şüşə). Bu bir "zibil" də idi aspektdən əsas mozaik yerüstü park, o cümlədən məşhur "скамью Жужоля". Qeyd etmək lazımdır ki, bunlar iki onillik bundan əvvəl necə olurlar ki, əbədi olaraq axtarış абстракционисты Jorj Nikah və Pablo Pikassonun icad yeni texnika ki, ona fransız sözü collage (tərcümədə - "наклеивание").

Pigs шоколаде

Əslində hansısa bənzər коллажа olar ki, rast gəlmək sonunda işıq hələ незапам'xatirə vaxtlarda məhz bu prinsipi облицованы bir çox buddist məbədləri, Çin və Tayland. Onlardan biri və heç də bilərdi iddia adını özünün dəbdəbə və продвинутого - bu məbəd Wat-Арун Bangkok (onun üçün облицовки istifadə bir çox növ yarasa və farfor qab-qacağın ki, yerli əhali пожертвовало tikinti xahişi ilə özünün king).

Avropada isə коллаж əvvəlcə yayıldı növündə hansı fəlsəfi cərəyanlar. 'явившись üçün гребне çiçəklənmə кубизма 20-ci illərdə XX eyni əsrdə, bu yanaşma əsasən müəyyən etdi, bütün gələcək inkişafı incəsənət. Bundan sonra rəsm (əksinə bir - oh'obyektlər), polad malik deyil, sadəcə olaraq кусочков, mümkün olmayan кусочков. Bədii vəzifəsi dəyişilmişdir: indi heç kəs çalışırdı ki, bir şey yaratmaq konkret. Приклеивая üçün основанию ədəd və not dünyanın ən müxtəlif əşyaların və materialların кубисты (və onlara футуристы, дадаист və сюрреалісти) исходили öz kompozisiyalarında kənara reallıq добиваясь sırf dekorativ effektə.

İnkişafı ilə bu janrın qədər məzlum yığım üçün materialların, коллажа (kim təşkil edirdi not qəzet və divar kağızları, derleme bir şəkil, bir ədəd parça, щепки) добавилась "ağır artilleriya" şəklində ржавого металлолома, qaya parçalarından və i.a. Ən parlaq bir fikir коллажа bildirdi, onun "рецепте yaradılması сюрреалистических haqqında'obyektlərin" master эпатажа Salvador dali: "Biz almaq воздушную qarğıdalı və donuz красн'yakov və balıq гремящий motosiklet, 40 litr шоколадного сиропа, silahlı метлой köməkçisi, hələ saçlı fahişə üçün zərif qarayağız, одетую yalnız бикини, 4, 5 metr rəsmin ". Təəccüblü deyil ki, bu fonunda ənənəvi yaratmaq prinsipləri плиточной mozaika bilmədi dözmək barədə vəzifə dəyişikliklər...

Hər ev!

Bu gün dəbdə olan mozaika yaradılır sözün hər şeydən bilər ki, iddia uzunömürlülük. Toplamaq, onları asanlıqla və çox maraqlıdır, ona görə ki, sanki siz расположили ayrı-ayrı elementləri sahəsində, yaxşı nəticə demək olar ki, гарантирован. Əgər olacaqsınız ziyarət Moskva teatrda Kiçik Бронной, обов'mütləq рассмотрите'göründü üçün торце bu binanın раритет - məzəli коллаж ki, əhatə giriş bədii emalatxanasına. Keçmək üçün ona baxmadan, sadəcə olaraq, mümkün deyil, baxmayaraq ki, bu, sadəcə, parça divar, örtülü цементом. Lakin bunun yalnız bu цементе yoxdur! Burada fraqmentləri müxtəlif keramika plitələr, və ədəd şüşə, və bu güzgülərin və задорно торчащие və düz divar носики olan заварных butaforiya və eyni cür çağırış qələm "вросших" fincan, və sadəcə bu yarasa, qab - və hətta şüşə флакончики olan əziz туалетной su... Və bütün bu, görünür, çox gözəl, ifadəli və müasir.

Fikir yaranır: bəs cəhd соорудить bənzər bir şey, ev və öz əlləri ilə? Bu suala cavab tapa bilərsiniz İnternetdə, əgər зайдете ixtisaslaşdırılmış forumlar həsr olunmuş ev məmulatına. Sən demə, tərtib мозаик və коллажей müxtəlif "tullantı" увлекаются çox. Ən sevimli mövzular üçün "parçalanma" fantaziya - bu gül qab, kiçik jurnal stolları, hansısa короб üçün borular və ya önlük üzərində mətbəx paneli. Tez-tez müstəqil bir rəssam kimi istifadə edirlər material битые plitələr (onları ala bilər almaq və ya hədiyyə ixtisaslaşdırılmış mağazalarda): əvvəlcə onların раскалывают молотком və xüsusi щипцами üçün lazımi ədəd, sonra сажают üçün yapışqan "Maye mismarlar", sonra выравнивают köməyi ilə rəngli затирки.

Çox populyardır də коллажи tərtib biri dəniz ракушек və камешков: onlar sadəcə əla təbii baxmaq vanna otağında. Bəziləri isə ustaları (xüsusilə мастерицы) kimi istifadə üstü material və daha xırda "detalları": стразы, бусинки, zəncir və hətta бисер, воспроизводя evdə filialı çin kabinetinin Ораниенбаумского sarayının.

Əgər sizə istəyəcəyəm özünüzü cəhd etmək, bu günkü благодарном sahəsində, kimi tərtibi коллажа, qorxma, birləşdirmək, bir sahədə, bir çox müxtəlif materiallar və texnik, ona görə ki, burada çərçivəsi üçün bədii fantaziya yoxdur və ola da bilməz: əsas odur ki, sizin коллаж deyil рассыпался və əriyib olunur təsiri altında, zaman və təbii şərait.

Mətn: Marina Воронежская
Şəkil: mozaika

Mənbə: Mülkiyyətçi

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment