Tuman (бидермайер; ona. Biedermeier) - bədii üslub sənəti, memarlıq və dizayn almış yayılmasına, Almaniya və Avstriyada birinci yarısında 19-cu əsr.

Biedermeier idi yaxındır романтизма gələn əvəz ампиру. 19-cu əsr - erkən dövrlərdə burjuaziyasının, məzlum вещественного dünyanın ilə asan налетом сентиментальности. Tuman - stil orta sinif ona təsir göstərmişdir təqdim edilməsi "бюргерской" mühit. Forma аристократического ампира превращались ruhunda интимности və ev rahatlıq. Göndərilməsi üçün xarakterikdir incə, dəqiq şəkil interyer'interyer, təbiətin və məişət detallarının.
İdeoloji zəmin üslubunun əsasını qeyri-sabit siyasi vəziyyət Almaniya və Avstriya vaxt, harada господствовали reaksiya və durğunluq əmələ gəldi. Həyəcanlı vəziyyət və меланхолия vəli qarşı qulluq reallıqdan, batma yeddi'yu, lap dost axtarışı romantika kiçik həyati sevinclər, əməllər.

Tədricən hərəkət "albalı" yayıldı üçün moda, təsviri incəsənət, qrafika, inter'ep, mebel. 1900 ildə bu söz oldu, bir də demək "yaxşı köhnə gün".
Tuman - stil il, baxmayaraq ki, bu üslubda işləyib və paytaxt ustaları, Berlin və Vyanada. Girdiyi tuman və Rusiya.
Azad ампира biedermeier miras əsas prinsipləri qurulması və лаконизм ki, проявились bu мебельном incəsənət və interyerdə'ери. Üçün " inter " 'interyerlərin üslubunda biedermeier səciyyəvidir интимность, сбалансированность пропорций, гармоничность, sadəlik forma və işıqlı rəngdədir. Otaqlar idi, işıqlı və geniş, niyə " inter " 'jer воспринимался insaf sadə, amma psixoloji rahat. Otaqların divarları ilə dərin оконными нишами красили ağ və ya digər yüngül bir ton обклеивали тиснеными полосатыми обоями. Текстильный dekorasiya ilə bitki model üçün eyni pəncərə занавесках və mebel üzlüyü nəzərə çarpdı.

'anlayışı deyil "təmiz otaq" (подражание dünyəvi салонам), yaşayış, istifadə olunmayan günləri. Bu, əlbəttə bağlıdır "bazar günü otağı", xidmət yalnız qəbul etmək üçün, qonaqlar və обставлялася xüsusi qayğı.
Əlavə rahatlıq yaşayış inter'jer предоставляла окрашена bu isti ton mebel və divar akvarellə, yağla, qravürləri, çoxlu sayda bəzək və suvenirlərin. Necə olduğu ilə стилевыми görə, praktiki biedermeier отбирает yalnız həmin əşyalar меблировки uyğun olan və onun təqdimatı haqqında funksionallığı və rahatlığı.
Əsas xüsusiyyətləri mebel, bu üslub - gücü, добротность və rahatlığı, hamar, əyri спинки və подлокотники kreslo, диванов, stul, гнутые və точеные ayağları masa və секретеров.
Mebel olur, daha sadə formada, azad memarlıq излишеств və чужеродного dekor. Bu sadəlik компенсировалась uğurla подобранными расцветками və рисунками обивок, funksional практичностью мебельных konstruksiyalarının.

'yarandı "kombinə" mebel: sürüşmə masalar, masalar və büro выдвижными və откидными столешницами, kafedra və masa " lar təşkil edən çevrildi, bu библиотечные merdiven. Kimi üçün material парадной mebel kimi istifadə edilib çəhrayı və ya qırmızı ağac, sonra onun сменила фанеровка qoz və yüngül ağac cinsləri (gilas, armud, ağcaqayın, qarağac, qovaq və göyrüş), zolaqlı репс və цветастый ситец kimi üzlüyü nəzərə çarpdı. Bu dövrdə almışdır adı "dövrünün işıqlı ağac".
XX əsrin əvvəllərində biedermeier оценивался mənfi və трактовался "kimi мещанский". Ona doğrudan da xas olmuşdur, belə cəhətlər kimi интимность, камерность, сентиментальность, поэтизация şeyi gətirib çıxarmışdır belə qiymətləndirilməsi. Bununla yanaşı, bu stil var ki, hansı bir üstünlük vermək. Rahatlığı, funksionallığı əşyalar, klassik formaları, parlaqlıq və toxuma - bədii üslub приближен aid tələbləri insan və устроенному məişətdə lazım görə ürək və bizim современнику.
Üzrə materialları və mövzu |
|---|
| Ампир daxili'ери |
| Ərəb stil daxili'ери |
| İngilis inter'jer |
© Maddə yazılmışdır üçün xüsusi bir şirkətin ВИРА. Zaman tam və ya qismən materialların istifadəsi linkimiz www. eremont. ru обов'icbari
Mənbə: www. еremont. ru