Thursday, 3 July 2014

Авантюрный inter'jer

Normal insan çalışır və ya məcbur yaşamaq və müasir olmaq, bütün və ya heç bir şey созвучным dəbdədir. Və orijinal, istəməyən olmaq "hamı kimi", самовыражаются bu крайностях gözəl симбиозе "son писков" incəsənət və onun keçmiş bədii, amma getmirəm. Onlar əhatə özünü bir şey təşkil edir və onların öz xüsusi dəb.

Orta statistik обыватель bu barədə yaşayır mürəkkəb hisslər, злясь və istər-istəməz восхищаясь eyni zamanda: "Bəli, bu, artıq çox! " Və ya: "Yaşayır, eyni insanlar! ". Lakin yaşayır-bir qayda olaraq, az, az qeydinə номинальных edir və эргономических евростандарты öz evinin yanaşaraq üçün məişətdə üçün həsəd onu qul-dən çox легкомысленно isə sülhə ümumiyyətlə, çıxılmaz qədər пофигизма.

Bu индивидуалисты olan обременяют sosial normalar və bütün cəlb standart ki təcəssüm etdirir deyil, yalnız bir şey isə özünəməxsusluğu və bu işdə bayram və ünsiyyət, və yaşayış inter'daxili, yaradılan POP stilində-DİZAYN

Bu пластическом tərzində, bu üslub угадываются tanış прототипы: modern və avanqard, функционализм və hai-tech, декоративизм və кич... Mənbələrdən görünür ki, bilə-bilə uyğun gəlməyən. Xeyr! Pop-dizayn famously микширует onların öz yaradıcılıq кух deyil alarkən nəticəsində tamamilə bədii-dadlı bir məhsuldur.

Bu, əlbəttə ki, эклектика. Amma görünür, свежо və заманчиво, покоряя təsəvvür art-qurmanları öz непохожестью üzərində eklektika bu привычном anlaşma bu sözləri. Amma məsələ ondadır ki, pop-dizayn - авантюрная эклектика etməyə моделировать daxil inter'ери ən inanılmaz "свободолюбивые" imicinə: ruh pirat парусника və ya рыцарского kilid, разбойничьей mağara və ya huts отшельника... Bu ifadə vasitəsi ilə yüksək texnologiyaların, o sabahın, різнобарв'mən və müxtəlifliyi fakturaların materialların, işıq sahələri əntiq əşyalar, компоновке forma və məkanlarda qanunlarına görə, uşaq yaradıcılığının ilə daxili ona səmimiyyəti və непосредственностью bu ощущении reallıq.

Pop-dizayn yaradır inter'ep-əlamət. Eyni şəkildə tanış idi bir zamanlar антураж hippie, панков, металлистов, bikers... Pop-əlamət müəyyən öz sahibi reıteratıng onun müstəqilliyi və qeyri-ənənəvi ki ayırır üçün сереньком fonunda onun амбициозную самодостаточность.

Bu stil - biri ən parlaq elan bu gün декадентских edir. Onun kredosu - ola kənarda kütlələri, dar dairəsi azarkeşləri эгоцентризма. Bu edir ki, qeyri-mümkün, onun geniş репродуцирования. Əsas kütləsi pop-ideya kimi qəbul экстравагантный эстетский выпендреж, mənsub olar, əlbəttə, отнестись снисходительно, məsələn, kimi ruhi невменяемого sub'obyektin епатуючій уличную kömək экстравагантными выходками.

Pop üslubu həqiqətən olur, özünəməxsus stimullaşdırıcı пижонства, hər hansı bir zahiri boş ki, bu kimi deyil, nə qədər qəribə görünsə də, tez-tez çıxır və ömürlük yol yoldaşı, istedad. Əgər iman ulu Ларошфуко olmadan bu, ümumiyyətlə, mümkün deyildir tam həyata keçirilməsi istedadların. Ona görə də əgər namizəd pop obrazlar deyil обделен hansı qabiliyyəti ilə, yəni, dizayn mənzil verməyə çalışırıq, onlara "əmtəə" növü - bəzən нарочитый, bəzən doğurur, amma heç vaxt biganə qala bilmir.

Heç də az maraqlı психофизиологический aspekti pop-dizayn, olan, олицетворяя ideyasını mənəvi раскрепощения şəxsiyyət, əks присущий bu vəziyyətinə görə childishly həvəslə nikbinlik var. İnsana öz mömin saleh olan, həmişə düşünürük ki, onun baxışları bir zaman və оценят. Və bax, onda bütün nəhayət başa düşəcəklər ki, necə yanlış недооценивая unikal современника. Yaxşı, bəs o qədər olduğu kimi, onun единомышленники, противопоставляет xroniki невостребованности geyinməsi qabiliyyəti выживать arzusu ilə светлом sabah. Bu qoruyucu refleks imkan verir ki, gümrah keçəcəkdir qalmaq əvvəl 20 il. Sonra - 30. Sonra - 40, 50 və s... Bu böyük kömək edir stil. Sanki vasitəsi Макропулоса, o verir, insana непреходящее hissi gənclik, xoşbəxt imkanı olmasa, zahirən, yəni ən azı məcburi uzun-uzun стареть.

Formalaşmasını, pop-dizayn, hər bir cəmiyyətdə birbaşa wops'bağlıdır vəziyyəti, onun iqtisadiyyatı. Yaranmış bu постмодернизме filosof Jan Бодрийар hesab edir ki, sənaye cəhətdən inkişaf etmiş ölkələrdə iqtisadiyyatın toplanması gec-tez сменяет qondarma iqtisadiyyatı arzu, bu zaman insan, пресыщенный universal dəyərləri və üslubi ширпотребом istəyir həsr olunmuş yalnız себеэксклюзива. Və bu istehlakçı-революционер mütləq olacaq çalışırıq qədər inqilabi атрибутирования öz ideyalarının. Bu göstərir ki, dünya təcrübəsi, dizayn, lazım deyil'mütləq тратится pul çox, amma обов'mütləq çox тратится şəxsi.

Belə персонификация mənzil, bizim üçün hələ fenomen нечастое. Daha xarakterik olaraq qalır qədər riayət yayıcısına çağırış deyil, öz fərdi. Ancaq kimsə xatırlayır, özü haqqında, öz желаниях, o bilər köməyinə bel bağlaya simasında pop-dizayn, hazır bu istəklərini həyata keçirməyə, bütün səmimiyyəti və непосредственностью.

professoru İlə. Лемешев

Mənbə: www. salon. by

No comments:

Post a Comment