Wednesday 30 July 2014

Sürüşmə arakəsmə - kimi daş'яной divarı (1-ci hissə)

Keçən dəfə biz demişdilər haqqında раздвижных qapıda. Və обмолвились ki, təbiətdə daha mövcud sürüşmə arakəsmə. Sizə maraqlı deyil, onlar nə ilə fərqlənir раздвижных qapı və nə üçün bunlar lazımdır? Mənə - bəli. Bəzən mən çox istəyirəm ki, перегородить öz otağına. Son vaxtlar xüsusilə. Yaşayır adi, çox geniş mənzil. Mənim bütün домочадцы - insanlar olduqca sakit. Amma nədənsə, onların həm də çıxarmaz keçmək üçün yazılı stolun mən oturan deyiləm görə komp'ютером. Həm də снуют, ora-bura...

Bezdirmişdi. Mənim üçün yaradıcılıq - bir şey intim. İndi: yazıram bu sətirləri isə mənə hər zaman отвлекают. Nə isə, bir daha valideynlərə qonaqlar gəldi! Və mən də bir dəfə peşman var ki, ayrı kabineti (mənzil) hələ заработала.

İstəyirəm отгородиться. Bu fikir oldu нав'язливою ideya. "Bəli, Машуль, sənə qədər mani-депрессивного психоза artıq yaxın", - сочувствовали dostlar.

Alıb mən журнальном развале bir neçə reklam брошюрок tipli "Hamı üçün" təmir və diqqətlə изучила məzmununun. Zəng eləyib üzrə firmalara. Təklif edilirdi ki, müxtəlif şeylər etmək: divar biri гипсокартона, plywood və hətta kərpic. Hər bir şey deyil. Bizim oturma (o, eyni - mənim otaq) yalnız bir pəncərə və yaşamaq daim hissəsini aktiv люстрой istəmirəm. Heç bir elan olunması, nə Qərbdə "deyirlər sürüşmə внутрішньокімнатні arakəsmə"предлагалось!

Полистав xüsusi ədəbiyyat, tapdı bir şey "adlı alüminium раздвижная konstruksiyası". Zəng eləyib.

- Var sürüşmə arakəsmə?

Mənə dedilər klassik sual:

- Bəs siz nəyi nəzərdə tutursunuz?

İzah dərhal bilmədi. Və hər ehtimala qarşı xahiş etdi haqqında danışmaq, onların "dizayn" ümid təsvirə şeyi başa düşmürəm: bir şey demək deyil?

'məlum olub ki, lap bir şey deyil. Mənə bölmək təklif edilirdi ki, otağa bir neçə боксов. Banklar və ofislərində belə şeylər geniş практикуются. Görünür, bu, tamamilə пріглядном isə hər bir əməkdaşın elə təəssürat yaranır ki, o, bir ilə öz iş yeri.

"Lakin mənzilin belə qurğu çətin uyğun olacaq", - mən düşündüm, nədən, dərhal və bildirdi əməkdaşına firmalar.

O, проникся: deyirlər ki, niyə? Oldum izah ayaq: deyirlər ki, var, yazı masası otaqdakı, onun lazımdır отгородить olan, ətraf aləmin.

- Hə, mənə lazımdır, yəqin ki, nəsə belə tipli ширмы daha yaxşıdır "qatlı"üçün "divar" раздвигалась, - предположила mən.

- Siz demək istəyirsiniz, qapı-гармошка, yalnız uzun, поперек bütün otağı? - Təəccübləndi mənim həmsöhbətsiniz. - Bu isə tamam çirkin! Belə ki, heç kim yoxdur.

- Yaxşı, bəs əgər mən edəcəyəm ki, olmaz? - Заупрямился mən, amma əqli cəhətdən demək olar ki, распрощалась bu gözəl ideya. Ona hələ виднее, nə olar, nə olmaz, mütəxəssis eyni.

- Bəli, siz narahat olmayın, qız yaxşı bilirsiniz ki, sifariş edin, hər hansı bir firmada bir şkaf-kupe. Yox, biz edirik. Amma indi onlara boldur. Əgər qoymaq belə soyunma, məsələn, ortada otağı, siz edə bilərsiniz, belə ki, biri onun güzgülü створок oldu, sanki, qapı. Və bunu комнатка.

Təşəkkür edirik, əlbəttə, qayğıya görə. Lakin əgər bizim каморку втиснуть daha bir şkaf, orada, ümumiyyətlə, heç развернешься. O, daha çox yer tutacaq, nə mən, yazı masası və fortepiano ilə birlikdə alındı. Sonra mənə bir şey deyil ki, oturub - durmaq edəcək yer! Hər şey yuxu getmişdi.

Sonra isə bir neçə gün təsadüfən забрела dostları ilə bu qonaqlar, bir çox небедном эстету, bizim приятелю Филиппу. Və gördüm... onu. Otaq idi перегорожена məhz belə ki, kimi mən xəyal. Döşəmədən qədər tavanın возвышалась zərif перегородка. Bu zaman o deyil забирала işıq. Əksinə, günəşin şüaları преломлялись bu şüşə створках, istəyən edir украшенных стеклянными eyni дельфинами (bu kimi işlər görülmüşdür, bundan sonra mən'ясувала). Bu elə gəlirdi ki, otaq sparkles və светится kimi драгоценность. Bir də ki, mənim təsəvvür silkələdi belə hamar ореховые rama...

- Xoşuna gəlir? - Haradansa, yerin təkindən mənzil yaranmışdır sahibi. - İtaliyadan gətiriblər. "Firması Хенри Гласс"! Mən çoxdan istəyirdim ki,-görərik ki, burada dəyişdirə.

- Bax, mən də... istəyirəm ki, yalnız İtaliya, tanış yoxdur, bəli, pul o, bəlkə də, dəyər... - зачарованно промямлила mən.

Lakin məlum oldu ki, bütün deyil, və ümidsiz. Pul, əlbəttə, ödəmək lazımdır. Lakin, deyil, belə böyük, mənim kimi görünürdü. Və üstəlik, tanış İtaliya ola, həm'məlum oldu ki, deyil'məcburidir. Belə arakəsmə olar əlbət sifariş və moskva firmasına. Məsələn, üçün xüsusi нестандартной mənzil Filip orada inkişaf eksklüziv layout sonra olunub ki, onun hazırlanmasına İtaliya.

- Belə şeylər çox göstəriciləri fərdidir, bütün ölçüsündən asılıdır sahəsinin, ona görə də heç bir hazır variantları yoxdur və ola da bilməz - bölüşdü təcrübə dostum. O, gözləyirdi ki, "öz gözəllik olun" üç ay. Lakin bu müddət ərzində onun sifariş, eyni firmasına qapı kimi o qoyur, "eyni ilə миленьким рисуночком".

- İstəyirsən, deyə bilərəm ünvan... - təklif etdi.

Bəli, рисуночки bizdə zövqləri, tutaq ki, düşünürük. Amma anlamaq üçün таинстве yaradılması внутрикомнатных arakəsmələrin olardı mənə, həqiqətən, çox istəyirdi ki,.

"Bax belə, sən hansı - şimal maralı! "

Nə öyrəndim bu firmada, məni, təəssüf ki, çox çox qanadlandırdı. Ümid, həqiqət qalmışdır. Heç порадовало, birincisi, məcburi otaq раздвижная перегородка - bu, baha başa gəlir. Mənim üçün ən azı.

İkincisi, onun əsas funksiyası - xarakteristika məkan. Deməli, ən azı, bu yer olmalıdır. Deyək ki, əgər meydanı sizin otağı 15 kvadrat metr - özünüz başa düşürsünüz, xüsusi deyil разгонишься. Lakin dərhal оговорюсь: bu halda dizaynerlər də bir şey gəldi. Amma bu haqda daha sonra.

Və hələ ki, daha çox oda, daha yaxşı və эффектней baxmaq olacaq bu konstruksiya. Təbii ki, yer, эркеры, geniş проемы istifadə edilə bilər istifadə ilə - onların əsasında mümkündür "mükafatı"!

Hara hələ qurmaq olar раздвижную межкомнатную перегородку? Məsələn, indi dəbə haqqında'єднувати mətbəx və yeməkxanaya. Belə də qoymaq olar arasında yeməkxana və mətbəx qara перегородку. Və ya, tutaq ki, istəyirəm, var, evdə ayrıca otaq-гардеробную. Bunun üçün раздвижная перегородка də mükəmməl uyğun olacaq.

"Hər şey düzdür və şık - соглашалась mən, - amma mənim bir vəzifəm qədər təvazökar". Məlum oldu ki, mənim üçün də var, yaxşı bir seçim olar təşkil etmək üçün перегородкой biri матовых стекол və ya витражей tənha bucaq üçün yaradıcılıq бдений görə, yazılı masa...

İndi də gəlin keçək главному. Öyrənmək, bu elə təşkil edir. Раздвижная перегородка - bu, sanki, bir çox раздвижных qapı, qarşıya qoyulan bir sıra. Özü də tək kanat hərəkətli, başqaları yox. Rollerlar hərəkət üzrə рельсам isə kanat sürüşmək, m'yumşaq və səssizcə. Bu guideway (yəni рельса olan hərəkət edir, silindirler), bu halda yalnız müəyyən edilir yuxarı və əlavə cəlb tavan (əgər o, quraşdırılmış də yarı, həm qapı-kupe, onun haqqında elə hamı спотыкались).

Перегородку olar. bağlamaq üçün açar, kimi qapı. Bu halda o, комплектуется xüsusi kilidi.

Açığı, çox böyük fərq двустворчатыми раздвижными дверьми və перегородкой mən gördüm. Xüsusilə mənzil var artıq несущий проем. Bu halda, hətta əgər siz görüşüb ora перегородку, o qazanır eyni formal əlamətləri ki, qapı: bu guideway əlavə divara проема və kanat hərəkət boyunca onun (bu mənada, divar boyunca). Bu cür arakəsmə adlanır az непривычно üçün rus qulaq - "kupe üzrə divar" (birincisinə купейных qapı da поездах). Mənə dedilər ki, belə bir перегородку olar. müəyyən özünüz: təlimatları oxumaq, прикрепил рельсу mövcud divar və qaydası!

Başqa məsələ, əgər lazım перегородить otaq "boş yer"kimi mənim halda. Sonra o iki (və ya daha çox asılı olaraq eni-yaşayış) kanat müəyyən edilir стационарно (hərəkətsiz)və digər gedirlər üzrə bələdçi açaraq və ya yumub keçid. Bu halda bu guideway əlavə birbaşa tavan. Bu cür adlanır "coupe olaraq проеме". Amma yaxşı deyil, o, bir dəfə nə tələb etmir, heç bir əlavə deşik.

Belə ki, əgər ehtiyac varsa, bölmək və otaq iki hissəyə, daha rahat, cəmi bir seçim istifadə "coupe olaraq проеме". Quraşdırılması ilə də problem olmamalıdır: ən arakəsmələrin qurmaq olar və mütəxəssislərin köməyi olmadan. "Əgər, əlbəttə ki, evində kişi var, qadir olmasa, dırnaq qol", - deyib mənə meneceri firmalar.

Digər məsələ - arakəsmə "tipli coupe divar". Burada kanat getmək daxili divarları. Müvafiq olaraq, "divar" biz əvvəlcə etmək (kərpic, məsələn). Sonra usta вырезает "cib" (кассету), olan olacaq "прятаться" kanat, əgər keçmək lazımdır, digər hissəsi otağı. Aydındır ki, возведенную "divar" lazımdır оштукатурить, оклеить обоями və ya покрасить.

Əgər bu, sizin üçün çətin deyil (və bahalı), sifariş edin перегородку "книжкой". Onun kanat təşəkkül tapmış prinsipi üzrə qapılar da avtobusda. Və heç bir əlavə divarları bu halda qurmaq lazım deyil.

Hündürlüyü раздвижных створок demək olar ki, hər bir firma məhdud üç метрами. Yuxarıda - çətin ki, başqa cür ağır konstruksiyası bilər hərfi "сойти ilə rails" ən неподходящий an.

Mariya, A.fomina

Mənbə: Material. ru

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment