Monday 24 March 2014

Mən cinches, boru vanna

Ehtiyac etmək və əsaslı təmiri ilə tam əvəz borular məndə yarandı və dərhal hərəkət sonra yeni mənzil. Sonra mən dönüb su, mən başa düşdüm ki, belə iş getməyəcək. İsti su qanaxma nazik струйкой yaratmaq daha az layiqli натиск idi, prinsip etibarilə, mümkün deyil. Lakin bu cins bəladan, o, eyni istəmirdim və getmək olmaz. Поговорив ilə qonşuları, mən tez başa düşdüm problem: çox köhnə ev boru элементарно засорились onların lazımdır разрезать və təmizləmək, mexaniki. Zəif basqı su problemi ilə şərq - burada idi hamı. Qərara aldım ki, bu dəfə belə bir məsələ - mən daha yaxşı borular, vanna otağında, ümumiyyətlə, заменю.

Başladım gümrah keçəcəkdir, перекрыл вентили və срезал болгаркой borular var стояка. Mərtəbə хлынула su və hansısa qara гадость. Mənə aydın Oldu ki, yaxşı olardı yumaq. Getdi, mən hamama açdı, kran və su yoxdur. Bəli, bəli, doğru - mən isə стояк перекрыл! Getdi mən açıq стояк və burada mən başa düşürəm ki, mən onu, əlbəttə ki, открою, yalnız bu, mənə bir az kömək edəcək. Nə yaxşı ki, mən onun срезать bir yalnız qaynar truba. Süzdü soyuq su, погрів onun sub-baza oldu отмывать hamam.

Nəhayət sayı oldu. Mən onda oldu istiqamətində hərəkət разводки borular və tədricən спиливал ədəd. Bu borular deyil прорвались - mən başa düşmürəm. Onlar весили məncə öpürəm ton, ümumiyyətlə, mən heyran idi ki, onun arxasınca su elə-belə hərəkət edə bilərdi. Sonda truba mən bacardım, indi gərək yeni təyin. Bəs nə əvəz borular? Lazım крепить срезанную bundan əvvəl вентиля. Amma mən isə onun срезал. Ümumiyyətlə, nə yaxşı ki, mən nəticədə qərara əvəz və вентиль da. Bunu etmək üçün, xahiş слесаря nəqlini стояк, bacardım köhnə вентиль, нарезал резьбу - qoymaq, yeni. Стояк açmışıq və, xoşbəxtlikdən, məndə heç bir şey çıxdı.

Bundan əlavə, truba məsələ idi texnikanın: резьбу сажается yeni boru, onun bir guşəsi və daha düz hamam. Qərara gəldim ki, nə разводку boru vanna üçün перегружать kiçik bir otağı tualet кранами. Врезал bu truba ответвления və прикручивал ona yeni truba. Belə ki, mən подводку vanna otağı ilə qədər, sink və mətbəxdə. Sonra qərara gəldim ki, belə etmək üçün boru idi və görünür. Necə gizlətmək boru vanna, mən artıq bütün подключил? Hə, niyə mən düşündüm, - bu barədə əvvəlcədən? Təbii ki утопить boru divar idi indi çox çətindir lazım idi şeklini değiştirmek разводку boru vanna, çünki bu formada onlar təbii ki, heç влезали divar.

Demontajı ən yeni çəkilməsi, əlavə guşələri və переходники və bunu разводку borular vanna otağında versiyası 2. 0. Nə oldu gözəl və səliqəli. Odur ki, mən görüb daha əvvəl əvəz borular münasibətlər var, ona görə ki, növbəti bir mərhələ idi, dekorativ заделка boru divar.

Heç bir ümumi məsələ dərhal ona cavab verirəm. Mən qorxuram ki, mənim boru протекут daxili divarları və mən затоплю bütün ev. Birincisi, işlər çox etibarlı'единения. İkincisi, mən həmişə bilərəm nəqlini вентили və обесточить borular. Üçüncüsü, bu декоративную sisteminə mən həmişə bilərəm çıxarmaq və əldə hamısına var vanna otağında başqa yerlərində mənzil. Yeganə istəyirəm ki, sizə arzu - bu, əvvəlcədən bütün maksimum hesab olmasın, sizdə belə şey necə var: zaman oldum şeklini değiştirmek artıq tam toplanan sistemi. Əgər siz düşünürsünüz ki, gizlətmək boru vanna əgər o, dərhal belə etməyin. Ümumiyyətlə, bu kimi hər hansı layihə: əgər qərar bir şey, belə etməyin və меняйте. Əgər sonuna qədər deyil, qərar - yaxşı, başlayın. Yalnız belə siz избежите heç kəsə gərəkli переделок.


Mənbə: www. strоy. ru

No comments:

Post a Comment