Sunday 25 May 2014

Lüks, saf xətt

Ən populyar, bu gün Avropada və Amerikada trend inter'professional sənət edirlər arasında digər avropa məktəblərinin müasir fransız. Çox maraqlı və модное indi istiqaməti arxitektura - пуризм. "Пуризм" tərcümə fransız deməkdir can təkmilləşdirilməsi.

Hələ XX əsrin ikinci yarısında memarlar üçün cəhd etmək kub özü-özünü təmin edir. Məhz bu vaxt зародилась ideologiya пуризма. Sonra yunan saraylar Парфенона və Эрехтейона bəşəriyyət yeni витке öz inkişafının yenidən aşiq təmiz xətt, deməli - kub. Memarları oldu hər improvizə ilə sadə formaları və təşkil biri əldə kub hissələri müxtəlif kompozisiyalar. Birinci oldu holland qrupu "Stil Di", ikinci (alınmazsa, sovet конструктивистов) - alman məktəbi "Баухауз". Sonra idi dahi одиночки: fransız Корбюзье, nin " yüklənmiş " Аалто, бразилец Нимейер, yaponiyalı Кондзо Tanqo.

Yalnız bir məkan архитекторам elə gəldi az-az. Onlar təsiriylə üçün mebel. 20-ci illər "baba, dünya minimalizm"məşhur memarlar Lüdviq Мис van der Роэ, Şarl Le Корбюзье və dizayner Marsel Breyer təklif dünyaya аскетические kreslo, stul üçün nazik metal трубчатых ножках. Belə ki, gördüyünüz kimi, keçmiş ультрасовременность minimalizm artıq обросла бородой. Yeri gəlmişkən, bu gün dizaynerlər və mebel, iş ki, belə edirlər, sual nədir bu ən minimalizm, daha yaxşı, deyək ki, sehrli "кренделей" zamanlardan Людовика XVI cavab verirlər ki, bu formalar vaxt kənarda. Çünki, həndəsə, daha çox dəb, o универсальна, əbədidir və heç bir подвластна axarı vaxt. Bu gün minimalizm метит dərhal əbədiyyətə və əsassız üçün bərabər rəqabət "бабушкиным буфетом", o çoxdan olmayaraq, hər bir moda.

Zaman Le Корбюзье istəyirdi mebel gətirmək üçün toplama standart hissələri üçün удешевить onun istehsalına. Memar olan adlandırıb evi "maşın üçün mənzil", hesab edirdi ki, insan ehtiyaclarını немногочисленны və eynidir, bütün insanlar üçün, çünki insanlar скроены bir tədbir üçün. Hamıda iki əli, iki ayağı, bir başı. Əgər bugünkü alıcıya kreslo, yerinə yetirilmiş dizayn özünün (! ) Le Корбюзье, demək ki, o, bununla çevrilir sıravi sahibi, iki əlləri, iki ayaqları və bir baş, onda o, çox güman ki, обидится görə (belə şey pul deyil! ). Və doğru - axı nə vaxtsa yaranırdı düşüncə ilə haqqında standart istehlakçı, bu gün çevrildi bir şey eksklüziv sadəcə görə, öz ad yaradıcısı.

Amma Мис van der Роэ haqqında fikir başqa. Məhz ona, yeri gəlmişkən məxsusdur ifadəsi ilə razı olan hər hansı bir dizayner işləyən ruhunda minimalizm: "Az çox". Мис van der Роэ edirdi üçün mebel преуспевающих - olanlar üçün kimin şirkətinin tuturdular выстроенные onlara prizma şüşədən və poladdan. Bu ən prizma uzun illərdir ki, xidmət simvolu uğurlu biznes isə onun субтильные və incə stullar, kreslolar, masalar, ibarət, demək olar ki, heç bir şey etməyə başladılar tanış möhtərəmlik, uğur və xüsusi продвинутого шика. Lakin, biz увлеклись avropa ölkələri bugünkü пуризма. Edək nəzər dünya пуризма gözləri istehlakçının. Bu ən istehlakçı обов'mütləq belə buyuracaqdır: niyə mebel olmadan выкрутасов olmadan parıltı və шика dəyər belə baha? Sanki простенько olmadan iddiaları və qiyməti çox böyük. Nə подделку?

Düşünürəm ki, istehlakçıya lazımdır ki, cavab verə bu, yalnız ilk baxışdan yalnız. Bu ucuz mebel tapa bilməzsən, birincisi, heç bir şey kəskin fərdi, ikincisi isə, heç bir bahalı materialları. Əgər müqayisə etsək, əsərləri müxtəlif dizaynerlər, nə olacaq ki, açıq-aydın, ki, o, ən çox iki-üç xətt müəyyən edən bir forma, fərqlənir, həm dəst. Bundan başqa, bahalı əşyalar hazırlayırlar köməyi ilə yüksək texnologiyalar, ən yaxşı materiallardan, bir sözlə, "əsrin". Belə ki, burada seçim çox görünür. O ki qaldı funksiyalarından biri olan əsas mif, müasir memarlıq və dizayn - burada daha yüksək sayıqlıq mane olmaz. Əlbəttə, dizayner, etiraf ideologiya аскетичных qərarlar, deyəcək ki, onun yaratdığı maddələr gözəldir məhz точному соответствию öz funksiyaları. Lakin o vaxtdan bəri, yaradıcısı kimi ilk чикагских небоскребов Henri Салливен dedi сакраментальную söz: "Formaları edin funksiyası", hansı ki, yalnız formasından deyil, dəstəklənirdi, onların funksional məzmunu. Bəli, funksiyası varsa, anlamaq bir o qədər də однозначная şeydir. Əsas funksiyası (və ya, sadəcə desək, təyin edilməsi) kreslo ondan ibarətdir ki, insan bilərdi rahat və orada yerləşdirmək. Burada göstərilir ki, bir мурлычет əyləncə, dalaraq, rahat надра qurğular və digər yaşayır, zövq, azadlıq, ползая üçün пластмассовом сидении. Bu решай ki, daha yaxşıdır.

Fransada, Parisdə, xüsusilə də, qəbul və təşkil etmək, böyük həcmdə inter'еров (onlar orada deyilir салонами). Salon bir qayda olaraq həll olunur, belə ki: onu mərkəzi element üçün masa аперитива kifayət qədər böyük ölçülü. Onun ətrafında сосредоточиваются kreslo və divanlar olan dizayner Henri Bəy. Bu gün bu stil qazandı, bir çox avropa ölkələri, o cümlədən İtaliya, harada dizaynerlər özlərini ardıcılları Bəy. Belə ki, İtaliya привносится fransız stil. Amma yenə də maraqlıdır, bu nə ilə fərqlənir avropa минималистические meyilləri? Onun təmiz formasında minimalizm bu gün европейцу maraqlı deyil. Fransızlar verirlər, bu minimalizm, daha çox декоративности, daha çox rəng mədəniyyət və эстетизма. Onlar tamamlayır inter'еры немалым çox maraqlı aksesuarlar. O ki qaldı arasındakı fərq, təmiz xətləri, Fransa və İtaliya, итальянцам xas обустраивать inter'еры daha böyük parıltılı, xeyli оживляя onların. Əgər fransız пуризм daşıyır ruh ustaları, italyanlar bu yaradıcılığı onlardan sənaye sənaye axını. Əksəriyyəti italyanlar məşğul индустриальным dizayn və fransızlar aiddir öz işlərinə kimi fərdi yaradıcı layihələr. Fransız rəssam heç vaxt planlaşdırır heç nə uzun, onlar руководствуются сегодняшними duyğuları. İtalyanlar məşğul inter'иером kimi bizneslə üçün isə fransızların - bu yaradıcılığı. Ona görə də onların inter'ерах hiss olunur xüsusi bir ruh.

Maraqlıdır ilə birlikdə пуризма və çox özünəməxsus özü stil deco. O, populyarlıq əldə edir, Avropada, xüsusilə son bir neçə il ərzində. Formalaşdırılması deco baş verən boyu 30-cu illərin keçən yüzilliyin. Qurulmuş mehmanxana şəbəkəsi, "Ритц", dedikdə, bu qəşəng mehmanxanasının edilib və yaradılıb, yeni stil üçün olan yarımsəhra təbii materiallar verən hissi шика. Bu dövrdə arasında iki dünya müharibələri insanlar lazım lüks və dizaynerlər уловили bu tendensiyanı. Amma artıq sonu, 90-cı illərin ikinci dalğası başlanmışdır populyarlıq. İnsanlar yenidən qiymətləndirib, təbii və ekzotik materialları. Var əşyalar var ki, iki gündən bir qavrayış. Deyək ki, ad masa. O, шпонированные бамбуком isə daxili фикус сикомор, çox möhkəm və dəyərli cins ağac. Belə çıxır ki, içəridən predmeti, daha bahalı getdi.

Üçün пуризма xarakterikdir istifadə bahalı materialları. Təbiiliyi indiki və rəng гамме keçirərək hissi естественности. Biz nə itiririk, zamanla qazanır xüsusi dəyər. Daha biz уничтожаем meşə, lakin ценнее o, bizim üçün olur. Dəri balıqların dəriləri heyvanların hər şey yaradılıb, təbiəti tədricən insanların şüurunda ənənəvi və xüsusi edir xüsusi dəyəri və mənası var. Danışarkən пуризма kimi haqqında ən populyar, bu gün üslubunda olar ki, əminliklə deyə fransızlar baxırlar пуризм kimi stil, hansına ki, bədxərclik sadəlik və dəbdəbə eyni zamanda. Lüks, ona görə ən bahalı materiallar, sadəlik, çünki təmiz xətt.

Mətn: Yelena Солтис
Şəkil: Soho

Mənbə: Jurnal "Sahib"

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment