Saturday 27 September 2014

Küçə гобеленов

"Heç bir şey edə bilməz, daha yaxşı, bu, sənəti, xidmət, eyni zamanda bir bəzək və противоядием funksional və утилитарной memarlıq, mənsub olduğumuz приговорены. Bu оживляет arxitekturasını, tədbiq etdikdən sonra sıx və sakit yaradılması, insan əl və cazibədarlığı изобретательного yaradıcı ruhu olan fasiləsiz reborn istifadə edərək, yeni materiallar və köhnə üsullarından текстиля, - ola bilər, ən qədim, bütün incəsənət təklif bizim sivilizasiyası ".
Klod Levi-Строс, sosioloq, этнограф, tarixçi.

Məşhur rəy zidd meylləri интерьерной moda getdikcə daha və daha çox proqnozlaşdırılan: fonunda inkişaf инкубаторно, hi-tech və прохладного minimalizm artır maraq декораторов qədər теплого və благородному nəzərdə tətbiqi sənət - гобеленам.

Belə ki, утвердившись janrında yüksək sənət, divar kağızı (onlar isə qobelen) qaytarılır inter'jer.

Divar kağızları, qobelen, тапісерія

Hər şey kimi, ilk şey dünyada, qobelen'meydana Qədim Misirdə, onların fraqmentləri aşkar edilmişdir kimi divar kağızları biri misir захоронений. "Anlayışı qobelenlər" hələ mövcud deyil, belə parça çəkildi "коптскими". Nə qəribədir, ən qəbulların hörmə məmulatı hazırlamaq, insanlar tərəfindən icad olardı III-XII əsrlərdə коптскими ткачами istifadə edilir və bu gün. Avropada ilk dəfə divar kağızları'meydana Almaniya yaradılırdı ki, onlar kiçik emalatxanalar və ya монастырях. Böyük dokuma rəsmin xidmət edirdi qədər deyil, bəzək üçün, nə üçün утепления soyuq dak'деревянного mənzil. Sözdür "шпалера" - alman Spalier - deməli безворсовый, bir qayda olaraq, divar üçün xalça ilə сюжетным, ornamental və ya пейзажным üzərində, əl ilə yerinə yetirilir.

Sözü "qobelenlər" s'yaranmışdı sonra, sonra 1662 il zaman Parisdə-крылась kral manufaktura ailə Гоббеленов.

Красильщик Жилль Гоббелен gəlib nin hakimiyyəti kral Франциска I olan Реймса, Paris təsis yaxınlığında, şəhərin красильню üçün yun. Sonradan onun vərəsələri davam inkişaf etdirmək üçün bu məkan və прибавили ona ковровую ткацкую. Daha sonra Lui XIV alıb və красильню və ткацкую, rizqi onların statusu, bol-bol одарил yeni ev və pul məzmunu мануфактуры. Faktiki olaraq bu idi придворная emalatxana: çünki, heç bir ölkədə, başqa kral təyin edə bilər ala bu insanely bahalı sənət əsərləri, onlar edilməz satışa isə birbaş üçün bəzək kral sarayları və hədiyyələr xaricə. Beləliklə, manufaktura " kosmetikasının tərkibində olub, həm bədii müəssisəsinə deyil gətirən heç bir gəlir. Sonradan bütün divar kağızları, yaradılmış bu fabrikinin, güneydən "гобеленами" (les gobelins), daha sonra обыватели başlayacaqlar zəng belə ki, bütün dokuma безворсовым xalça-rəsm yerdən asılı olmayaraq, istehsal. "Bu tamamilə doğru deyil: əgər heç nə inam, vətən rəsmin - Fransa, onda daha doğru tətbiq sözü "шпалера"deyil, "qobelenlər".

Başqa bir var, bir az ümumi termin göstərmək üçün bədii текстиля, düzdür, daha geniş mənada - "тапісерія". Bu söz yunan mənşəli: "тапес" yunan dili deməkdir xalçası, süfrə, örtük. Buradan baş təyin müxtəlif avropa dillərində ilkin əsərlərin коврового toxuculuq, sonra isə обойной. Тапісеріямі adlandırırlar xətti təmsil edən hansısa bir sembiyoz plastika ilə ткацким ремеслом, rəsmin, tez-tez heç bir əlaqəsi yoxdur, nə обойным ткачеством, nə də üstəlik ilə гобеленом çıxan, tez-tez nümayəndələri, monumental və teatr-декорационной incəsənət sahəsində daha tətbiqi.

Rusiyada tarixən qəbul edilmiş və istifadə şərtləri "qobelenlər" və "шпалера". Hər iki demek daxil rus dili XVIII əsrdə, nə zaman ki, 1717 ildə təsis edilib və azərbaycanın ilk peterburq обойная emalatxanası ilə dəvət edilmiş fransız sənətkarlarının. XVIII əsr idi, zamanla etməsi ткацкого incəsənət. Manufaktura " kosmetikasının tərkibində Бове olur tanınan bütün Avropada ən ünlü bir rəssam dünyanın çalışırlar yarada картоны (şablon, eskizləri, kimə sonradan yaradılır шпалера) üçün ткацких emalatxanalarında. İspaniya öz işinə başlayır emalatxana Santa-Barbara qurulan Филиппом V Бурбоном. Son rübündə xvııı əsrin bu manufaktura əldə əsl məşhurluq ona görə ki, rəssam kimi çalışıb Qoyya. İlə 1774 üzrə 1791 o yazırdı 45 rəsm, служивших картонами divar kağızları bəzək üçün kral sarayının. 'meydana ilk məktəb peşəkarları гобеленщіков birbaşa zamanı мануфактурах: heç bir yerdə daha çox öyrətmədik, bu ремеслу, çox sayda spesifik bilik və bacarıqlarının olmaq lazımdır gələcəyi ustalarına.

Bahalı və бесценно

Bu механическом barəsində texnika zənbilhörmə divar kağızları çox sadədir, lakin tələb edir, tam və fikri bir yerə toplamaq və безупречного səbir. Yalnız təsəvvür edin: ткачу lazımdır yeniden köməyi ilə saplardan şəkil писанную neft boyalarla, həm də orijinal, adətən, çox mürəkkəb, yaradılmış məşhur живописцем. Master olmalıdır və bəndəlik bu şəkil, колорите, светотени isə bundan əlavə, bir də öz spesifikası ilə ткацкого işi bacarmaq məharətlə birləşdirmək lifi yalnız müxtəlif çalarları, həm də müxtəlif fakturaları, ipəyi ilə yunu, məsələn, ötürülməsi üçün müəyyən təsiri. Əgər biz deyirik barədə eksklüziv iş zaman əsas toxuma əl опутывает, rəngbərəng нитками, onda yaradılması, 28 kv. bax mən professional tərk edəcək bütün gün. 4-5 q. m rəqəm - 300 gün. Bunun hesabına qiymət bu гобелена çox yüksəkdir. Rusiya - $ 1000 görə kv. m, Avropada - $ 3000. Bundan başqa, Rusiya kimi etmə ilə cəzalandırılır bazar divar kağızları, mövcud deyil və mağazalar, harada olardı almaq əsl qobelenlər, - vahidi, tez-tez rəssamlar-одиночки bunu rəsmin sifarişi ilə "sizcə эскизу".

Yalnız bir dəfə Moskvaya satlıq böyük sərgi qədim fransız гобеленов - sonunda iyun 2005-ci il. Təqdim edilmişdir iş XIV-XX əsrlərdə biri, əfsanəvi paris qalereyası Boccara. İndi camaat bu toplusu, indi daha iki yüz nüsxə və haqlı olaraq biri hesab olunur, dünyanın ən böyük. Ekspozisiyası olmuşdur biri, ən populyar, öz gözləri ilə görmək məşhur rəsmin gəldi demək olar ki, bütün Moskva, sərgiyə girə hətta protokolları keçirilməsi işgüzar danışıqlar. Müasir və unikal qədim divar kağızları, sərgidə almaq mümkün idi. Amma bunu bizim коллекционерам bilmədi: yığıncağı portretləri tanıyıb qaçaqmalçılığa qarşı nümayəndələri qalereyası Боккара Moskvada возбудили cinayət işi. Ki, əlbəttə, yalnız подстегнуло maraq sevənlər.

Sonra, 2006-cı ildə Rusiyada keçdi, düz iki sərgi ГМИИ onlara. A. İlə. Puşkin - "Западноевропейские шпалеры XVI-XX əsrlər" və "Müəllif-ская шпалера Гриши Брускина". Təbii ki, hadisə ilə dəvət olunub-ными jurnalistlərlə обратило diqqət tamaşaçıların kimi rəsmin tanınmış sənətçilərin, həm də nümayəndəsi sovet avanqard Григория Давидовича Брускина çalışır ki, klassik шпалерной texnika. Haqqında divar danışmağa başladı və ciddi kimi deyil, tarixi dəyər, həm də elementi kimi müasir dizayn sahələrinin.

Maraq qədim toxuculuq bütün dünyada yüksəlmiş, hələ sayəsində ötən 2002-ci ildə Nyu-Yorkda "sərgisində Qobelen, İntibah dövrünün: sənət və əzəməti". "Flurry zənglər sərgidən sonra insanların интересующихся ən bahalı incəsənət növü dövrün", - deyir, - Simon Блоу. Onun atası Войтек Блоу idi tanınmış satıcı və коллекционером гобеленов. Onun sayəsində qədim əsli var, özəl kolleksiyalarda Дастина məruzələr əksini tapıb, Stephen Спилберга, Ağ evdə. Hərracda Sotheby's onun yığıncağı işlərin demək olar ki, dərhal sərgidən sonra Nyu-Yorkda etdi görə $ 4, 8 milyon abş dolları.

Qızmış tələbat qobelen arasında müasirləri adlı daha bir qəribə deyil, dəbə böyük bir ev və ABŞ. Böyük məkan kifayət qədər çətindir декорировать bu минималистичной şəkildə isə təzə ideyalar və qeyri-standart qərarlar tələb hava kimi. Abş art-diler deyirlər ki, onlara baş satmaq üzrə, n'ять гобеленов bir dəfə, və ağılsızlıq satış sahəsində belə специфического xassələri.

Миллиардеры Microsoft, naşirlər, продюсеры və манекенщицы ilə dünya ім'zibilxanaların, sən demə, canlı maraqlanırlar images cəngavər поединков, единорогов və gözəl xanımlar, əl ilə toxunmuş gümüş və qızıl tünd yaģıl saplarla.

Qəribədir ki, bu yaxınlarda Belarus (! Açıldı "İlk Qobelenlər"Klubunun yaradıcılarından olan əminik ki, "parker " rolls-roys və qobelenlər - bir şeyi qaydasına". Klubu toplayır, rəssamlar, выставляет onların iş dəvət insanlar maraqlandırır məhz "anlayışı qobelenlər". Direktor marketinq və reklam üzrə layihənin səmimi xəstə görə dirçəliş ənənələrinin bu sənət növü və təşviqi müasir ustaların adları.

Aydındır ki, dəb üçün divar kağızları geri qaytarılır. Dizayn, müasir inter'interyerin daha çox olur "m'kimə", "isti". Avanqard, çılpaq divarları, texnogen стилизации bu обустройстве mənzil oldu artıq, demək olar ki, kütləvi darıxdırıcı məhsulu isə ciddi, минималистичные həll arxitektura doğurmaq klassik gedişlər də rəsmiləşdirilməsi daxili убранства ev. Ortaya təbii bir ehtiyac уюте əsərlərində кропотливой əl. Ekspertlər hərracda və art-diler iddia edirlər ki, hətta bir вкусах alıcıların baş dəyişiklik: əgər əvvəllər istifadə tələbat var, oboylar üzərində təbiətin, dekorasiya və rəng olunurdusa, indi git xətti ilə biblical və tarixi süjet. Müasir rəssamların çox deyil yaratmağa çalışırlar neytral əsərin parlaq həndəsi rəsm biləcək üzvi смотрелся də, hi-tech-bir şəraitdə. Yeri gəlmişkən, bu cür divar kağızı idi, vaxtilə bu moda, lakin, çünki onlar sonsuz тиражировались машинным üsulla, yəni, xüsusi mədəni dəyərləri deyil, qara parça idi və bir şey фактурного постера divar. Bir çox dizaynerlər artıq istisna etmir imkanları декорирования ofis обойными полотнами. "Məsələn, qobelenlər üzrə şəkil Малевича" Qara kvadrat "öz yerini tapacaq, hətta ən ciddi ofisində", - əminəm sahibi peterburq inter'peşəkar salonun olan arzuladı qalmaq naməlum.

Mariya DAİRƏVİ

Foto www. tapisserie-aubusson. com

Mənbə: Şəhər obozrenie daşınmaz əmlak

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment