Sunday 29 December 2013

Təmir işləri yerinə yetirir нанятая briqadası

Çox tez-tez eşitmək olar şurası ki, yaxşı deyil, etibar частникам vəd edən üçün "bir qəpik" yerinə qəşəng təmir var, mənzildə və müraciət inşaat şirkəti. Da irəli gedərək deyim ki, bir dəfə mən belə də etdi. Lakin mənim acı təcrübəsi göstərdi ki, bu zaman nəzərə alınması vacibdir daha bir məqam. Lakin ilk şey ilk.

Tapdı və mən tərəfindən elan qəzetində möhkəm, hansı yerinə yetirməyə hazır idi təmiri bizim mənzil. Biz ehtiyac emalı mənzil yerləşirdi yeni ev, və buna görə də təmir edilib, lazım deyil, yalnız hər hansı hissəsinin mənzilin isə bütün sahəsi tamamilə. Sonra menecer firmalar biz bütün məsələləri müzakirə etdik haqqında müddəti, işçilərin və materiallarında şirkəti ilə mən müqavilə bağlamışdır. Orada göstərilmişdir ki, firma зобов', öhdəsinə götürür ki, gətirib mənim mənzil qaydası ərzində 1, 5 aydır.


Bu zaman şifahi mənə пояснили ki, yerinə yetirilməsi üçün hər cür iş onlar пришлют mütəxəssislər, üzərində işlədiyimiz bütövlükdə olacaq "dayanmaq" təcrübəli прораб. Amma təcrübədə məlum oldu ki, işləmək üçün mənim yanıma gəlirdilər, əsasən, bütün eyni гастарбайтеры. Özü də onlar daim dəyişirdi. Nəticədə başlayan iş, tək edirdilər, başqaları isə заканчивали üçüncü. Bu "qocalar" ругали "ilk"və "üçüncü" - "birinci" və "ikinci". Belə bir vəziyyətdə idi ki, heç kim, heç nə demədi.


Necə прораба bu halda çıxış edərək, gənc парнишка, olan arasında "мужиков" - работяг, görünür, böyük nüfuza malik deyil, istifadə etmişdir və buna görə də qurmaq üçün onların mütəşəkkil, iş bilmədi. Daha sonra bildirildi aşağıdakıları ki, гастарбайтерам-nə kimi yaşamağa, sona отремонтированной mənzil. Bu zaman размениваться üçün xırda onlar başladılar və rəhbərlik oraya bir də qadınlar. Mənim təvazökar sual "kim bu? "Onlar da "ciddi olaraq" dedilər ki, bunu edənlər hazırlayır işçilərə yemək və temizler arxasınca.


Bütün bu təmir продвигался son dərəcə yavaş-yavaş, və əvəzinə обещанных 1, 5 ay tutub cəmi altı ay. Lazım deyil düşünmək ki, nəticədə, hər şey yerinə yetirildi kimi lazımdır. Yox, qalıb bir dəstə недоделок, amma dözmək "qonaq" mənzilində vasitəsilə bu hələ, məsələn, bir ay istəmirdi. Nəticədə, məndə əlində də qaldı layiqli gedir hesabına istifadəyə görə коммунальными xidmətindən dövründə təmir və yeni "жильцами".


Hələ söhbət firması tərəfindən pozulması haqqında işin icraatı və müddətlərinin, təmir сводились gətirib ki, müqavilədə yazılıb ki, müəyyən müddət işlərin yerinə yetirilməsi ən nümunəvi edilməlidir düzəltmək üçün непредоставления sifarişçi, yəni - mənə lazım olan iş şəraitinin. Bu zaman ссылались ki, evdə tez-tez отключали su, işıq, lift. Əlbəttə, ev, nəsə yeni bir məqamlar təbii ki, var idi, lakin heç bir şeyi onlar bütün altı ay təmir.


Mən də başa düşdüm ki, öz səhv ondadır ki, şəxsən görüşüb ilə прорабом deyil'ясувала onun ixtisas. Bundan əlavə, mən özüm üçün bildirdi ki, əgər əvvəlində "izah" firması ilə siz dərhal deyil, bütün rəvan, yəni'bir gizli mənfi və bu baxımdan, onda daha yaxşı xidmətlərindən imtina etmək, belə şirkətlər, ümumiyyətlə, tapmaq başqa.


Bəs nə? Ən əsası isə, mən özüm üçün вынесла bütün bu tarix lazım deyil ki rəftar ilk попавшуюся şirkət isə lazım deyil пожалеть vaxt və обзвонить dost tapmaq möhkəm xidmətləri olan insanlar istifadə edən etibar və burada ən əsası - onlar razı qaldılar. Amma mən hesab edirəm ki, belə bir təcrübə üçün faydalı olacaq, yalnız mənə və digər форумчанам: hər halda yaxşı başqalarının səhvləri öyrənmək.


Mənbə: www. strоy. ru

No comments:

Post a Comment