Sunday 27 October 2013

Anita Цой: "prosesində yaradıcılıq mən'c boşqablar"

Anita Цой - tanınmış müğənni və qadın güclü xarakter daşıyır. Nə dəyər bir hekayə ev Аниты şimalında Підмосков'mən bir idi qurmaq üçün iki dəfə bir və eyni yerdə. Amma indi bu ev olan bir olmuşam, bizim müxbir olmuşdur ki, bu ailə гнездышком.

- Anita, mən sizin ev heç də asan deyil, hekayə?

- Bu, doğrudur, əvvəl ev, bir var, biz gedirdik, demək olar ki, 8 il. Bizim ev рождался belə ağır муках ki, daha yaxşı və xatırlamağa. Bir "gözəl" gündə o ev ki, biz inşa əri ilə bir neçə il ərzində, sadəcə, götürüb yandırma. Bu dəhşətli idi. Ərim скрепя ürək oldu qurmaq, yeni. Təsəvvür edirsiniz, hansı stress? Bir neçə il qurmağa облагораживать ev, sonra isə bir dəfə və hər bir kül. Və gərək hər şeyi sıfırdan başlamaq. Amma nə idi, heç bir şey, və tikdik yenidən kərpic. Bu hekayə.

- Bizim bir çox, o, kimin yaşayıb-həyatın bir hissəsi "хрущевках", коммуналках, nədənsə ilə istilik yada düşür vaxt. Sizcə, səbəb nədir?

- Bilirsiniz, mən hesab edirəm ki, yada düşür, heç o "собачьи" şərtləri... İstilik yada düşür və öz uşaqlığını, gəncliyini. Mən özüm bütün bunları gözəl bilirəm ki, mən də радовалась zaman ərinə verdi iş üzrə комнатку bu коммуналке metr səkkiz ki, olub. Bəlkə sevinmək normal adam bir küncdə bir neçə metr ilə тараканами və клопами özü-özlüyündə? Yox, əlbəttə: " biz küsdüyü gətirib ki, bir yerdə idilər, yalnız evli idi. Bəlkə sevinmək normal adam двухкомнатной квартирке bu панельном evdə olduğu bir vəziyyətin yalnız çılpaq beton divar və унитаз? Düzgün deyil bəlkə, amma biz küsdüyü, çünki müqayisədə коммуналкой idi sarayı. Normal insan belə vəziyyətdə yaşaya bilməz, bizdə isə bütün ölkə belə yaşayırdı.

- Gəlin indi keçək sizin evdə. Mən bir şey görmürəm otağı olan həyat artisti, böyük əhəmiyyət daşıyır, - qarderob...

- Bilirsiniz, otaq belə var və kifayət qədər böyük. Amma mən heç məxsusdur sayı həmin artistlər bilməyən vidalaşmaq ilə bir концертным костюмом. Bəlkə də bunlar qəribə görünür, amma bir şeyi ki, mən geymirəm, evimdə yoxdur. Yarım ildə bir dəfə mən устраиваю həftəlik check Avropaya, İtaliya, almağı, orada tam proqramı. Bütün qalan şeylər, konsert geyim - mən təşəkkür edirəm uşaq театральным студиям, sadəcə, uşaq evlərinə. Var, sadəcə mövsümi şeylər, çox gözəl, keyfiyyətli, ayaqqabı - bax, bütün bu qutuları və увезла.

- Mən bilirəm ki, üçüncü mərtəbə ev almaq çox çətindir, bir çox bank anbar...

- Bilmirəm, necə anbarlarının (gülür)... Amma ki, orada mənim sahiblik, - bu doğrudur. Və mən çox şadam ki, bizdə elə alınıb ki, mən orada bilərəm sakit olmaq bir. Mən heç kəslə ссорилась, heç bir suallar, sadəcə olaraq, belə повелось. Mənim çox yaxın məni anlayır, mən də onlara görə bu minnətdaram.

Bu, mənə çox lazımdır, axı mən yazıram, mahnılar, və, demək lazımdır, əgər kimsə tamaşaçı gördü, necə yazılmalıdır, həmin və ya başqa bir mahnı, bir çox təəccübləndi olardı. Mənə lazım olan imkanı, deyək ki, грохнуть divar тарелкой və ya qışqırmaq-to-bütün qüvvələrin, və ya başqa bir şey. Yaradıcılıq prosesi - bir şey ağırdır, və mən bütün o gedir, hamar, sakit, задумчивым növüdür. Məndə ən azı belə deyil. Olur ki, lazımdır o splash, emosiya və burada уединение kömək edir, baxmayaraq ki, doğma bəzən беспокоятся (gülür).

- Çünki mənim atam ovçu, догадываюсь, sizdə o qədər шкур, heyvanlar...

- Belə-belə, bu dostlar ər ki, увлекаются ovçuluq və bizə belə demək təchizatı. Belə ki, bütün bu ayı, canavar, лоси onlara öhdəliyin'bağlı və onun görünüşü var evdə.

- Və hələ də dərhal görünür ki, burada yaşayır, şərq, insan...

- Mən çox sevirəm, şərq mədəniyyəti - bu axı mənim doğma... Mebel var, çin, qədim, çox rahat. Bir də ki, dizaynerlər подобрали müxtəlif bitkilər, əsasən, ekzotik, üstəgəl gözəl fəvvarə - şərq mədəniyyətində su çox mühüm rol oynayır. Və mən indi burada məni hər şey artır, журчит imkan verir istirahət. Düzdür, baş ağrısı ilə bu bitkilərlə: bütün vaxt, zaman, qorxuram ki, засохнут, ev-onda mən nadir hallarda oluram.

- Anita, bu cür çoxlu sayda atların ətrafında, onların heykəllər, rəsm əsərləri - siz onları hələ də sevirsiniz? Axı ilə atları wops'bağlıdır ən şən bir hissəsini həyat...

- Bu doğrudur, mən düşdü at, повредила bel... Lakin, bu məşhur tarixi istəmirəm məsələyə qayıdacaqlar. Ancaq at isə bir günahımız yoxdur, mən onları hələ də çox istəyirəm, baxmayaraq ki, atla gəzmək dayandırıb.

- Hə, bax, bu kolleksiya təyyarə yəqin ki kişi. Əri və ya oğlu?

- Oğul. O, sevir, bütün bu самолетики, görürsünüz, nə qədər artıq? İdi axtarmaq üçün onlara xüsusi yeri, ev, amma indi bu, demək olar ki, bir hissəsini inter'jer.

- O qədər savadlı подобранный inter'ep - sizin xidmətinizdir?

- Bəli. Bu mənim demək olar ki, ailə обов'əlaqə: ər ev tikib, mən onun обустраивала. Mən çox şadam ki, bizdə elə hər şey özü öz распределилось, heç bir mübahisə. Axı, nadir hallarda olur, üçün biz insanların istəklərini tam сходились, kişilər, ümumiyyətlə, bir qayda olaraq, daha da rahat aid müxtəlif inter'єрним araşdırmalar. Məsələn, qələm üzərinə itələyib. Kişilər üçün ilk növbədə vacibdir ki, o, rahat, möhkəmdir və открывала (gülür), qadın üçün vacibdir, hər o rəngi, forması... Belə ki, bizdə yeddi'ї hər ilə məşğul olması ona yaxın: ər - qlobal problemləri, mən - мелочами.

- İndi birinci mərtəbə: burada sizin idman zalı, hovuz...

- Hə, neyləyəsən ki, mən ömrümün sonuna qədər суждено mübarizə küsər ağırlığında? Lakin, gördüyünüz kimi, bu mübarizədə olar ki, qələbə. Düzdür, mübarizə hələ də davam edir: hər səhər bir nadir istisna olmaqla, плаваю və обов'mütləq - həftədə üç dəfə ən azı məşğulam üçün тренажерах.

- Nə tövsiyə edərdiniz insanlar yuxu haqqında öz evində?

- Успокаиваться və опускать əlləri. Yəni qədim koreya nişanəsi, bizim сім'mən onu təcrübəli özünüz: əgər sizdə yandırma ev, onu yeni inşa yenə orada, пепелище, onda sonrakı həyatı xoşbəxt olacaq. Bu, bizim şüası sözün, allah eləməsin ki, bu, kimə, əlbəttə.

Amma mən deyərdim ki, bu, inan'mən рассматривала genişdir. Hətta əgər sizdə nəsə alınmadı, səy getdi прахом, lazım deyil впадать ümidsizlik. Lazımdır, qarşısına qoyduğu məqsədə nail olmağa, bütün qüvvələr heç nəyə baxmayaraq! Və zaman onun çatacaq iş, построите ev, ev geniş mənasında - sizdə hər şey yaxşı olacaq.

Mətn: Julia Анпилогова

Üzrə materialları və mövzu

Sergey Зверев: "Оформляя ev, прислушайтесь özünə"
İnanılmaz ev Söyüd Sen-Лорана
Domino Prinsipi
Mənbə: Mülkiyyətçi

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment