Sunday 27 October 2013

Yaşlı bir cənnət Джорджио Армани

İlk dəfə Джорджио Армани hit ada Пантеллерия otuz il bundan əvvəl, zaman навещал dostu. Sonra ona orada heç xoşuma gəlmədi. Özü Армани deyir: "Mən gözləyirdim ki, məni gözləyir экзотика, amma belə deyil. Yox idi, yaxşı otel, restoran, heç bir infrastruktur. Bizə lazım özü hazırlamalı, ərzaq və əsas hadisə günü idi проезжающий yolda avtomobil. Lakin bir neçə gün sonra mən üçün istifadə edirəm ясному cənubi göylərin və daimi sakitlik ".

1981-ci ildə Армани qərarına gəlib ev almaq və bu sahədə. İndi Пантеллерию artıq elektrik tikilmiş, bir neçə mehmanxana və daim снуют avtomobillər ki, ümumiyyətlə, pozmursa, первозданной gözəllik adaları. Ev, yerinə yetirilmiş ənənəvi ərəb üslubunda ilə divarları təbii скальных süxurların qalınlığı təxminən iki fut və покатыми крышами, verir isti vaxtda sərinlik və təravət bəxş edir. Özü ada formalaşıb olan vulkanik süxurların, ona görə də burada torpaq çox məhsuldar torpağı olub. Əsrdən əvvəl burada idi ərəb məntəqə və bəzi elementləri binanın salamat hələ o uzaq dövrlərdən.

Üzrə materialları və mövzu

İnter'еры DKNY
İnanılmaz ev Söyüd Sen-Лорана
Domino Prinsipi
Son 20 ildən artıq Армани yaratmışdır ki, burada əsl oasis, bir əhatə edən bütün ev. Burada görmək olar ki, müxtəlif qəribə ağaclar, parlaq kollar, заросли jasmin, ciddi siluetləri кипарисов və трехсотлетних xurma, привезенных biri Сицилии və əlbəttə ki, yerli " itlə qadın " adlanır.

Hər il burada bütün yeniləmə, bunu bir növ makeover ev. Bu yaxınlarda yenilənir, hovuz və tam освежили inter'ep olan sui-istifadə, bir çox əşyaların xətti Armani Casa. Yaradılması üçün villa Джорджио dəvət məşhur italyan memarı Габриэлла Джіунтолі. "Mənim qərarım işə götürülməsi üçün bu işi Габриэлла, bağlı idi, bir çox amillər. Birincisi kimi yerli sakin bu ada, o, ideal anlayır və bu təbiəti, çərşənbə.

İkincisi, o, var anadangəlmə hədiyyə anlamaq dad və ehtiyaclarını sifarişçinin превращая ideyaları reallığa olan təbii və sadə, lakin son nəticədə dəbdəbəli. Ev Пантеллерию əks etdirir mənim görmə və öz estetik stil. Siz evdə hiss etməlidir boşalmış və непринужденно. Mən istəyirəm, bir adam itirmir зв'əlaqə, təbiətlə deyirik materiallarında, rəng və formaları. Mənim çox evlərin dünyada və onlar hamısı bir-birindən fərqlidir, amma hər kəs öz əks etdirir, mənim şəxsiyyət ", - deyir Армани.

Var bu evin, bir çox üstünlüklərə malik tam istifadə edir, böyük dizayner. Burada o, hiss edir, sakit və boşalmış, burada o, toplamaq olar istirahət həyatını yeddi'cü və nəhayət, belə bir fikri ki, sən anlatmağa cəhd göstərirdin görə çox mil fərqli sivilizasiya, sevindirməyə bilməz.

İnsanlar tez-tez xahiş Джорджио müqayisə ev Milan və ev Пантеллерию ki, o, cavab verir: "Bu iki ev var, tamamilə iki müxtəlif funksiyaları. Milan, mən çalışıram ki, bazar ertəsi n'cümə günləri ilə çox плотном chart. Mən istirahət evləri və yenidən olmaq işdə iki saniyə, axı mən olduğum üçün özümü mərkəzində Qəbələ. Пантеллерия - bu, mənim yay sığınacaq, burada keçirirəm bütün avqust il. Amma son vaxtlar mən oldu aparmaq, orada daha çox vaxt, indi mən выезжаю oraya уикенды yaz və payız axı, burada həmişə istilik ".

Пантеллерия - bu yer Армани bilər ki, əsl istirahət. Onun bacısı deyir ki, duelin dəyişir şəxs. Bu yer vəhy və onun bəzi ideyaları, воплощенные məhsullarında, Armani Casa. Lakin Армани axtarır ilham təkcə burada o, axtarır, onun bütün təbii mühitə - dəniz, daş, ağac. Sadə, təmiz xətt, bahalı materiallar бесспорная funksionallıq və rahatlıq - bu fəlsəfə Armani Casa ideal воплощенная villa Армани adasında Пантеллерия.

Mətn: Xenia Romanovun

Mənbə: www2. iz-dom. webstroy. ru

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment