Sunday 27 October 2013

Ərazisi uşaq gülüş

Belarus belle və qadın iştirakçıya müsabiqənin ("Eurovision-2005-ci" Angelique Агурбаш on il bundan əvvəl təsəvvür edə bilməzdi ki, nə vaxtsa переедет Rusiyaya görüşəcək, burada sevgi olacaq ki, çoxuşaqlı analar'cü və хозяйкой dərhal iki уютных ev - ev ərinin подмосковном Kraliça və dəbdəbəli трехкомнатной mənzil Крылатские təpələri.

Angelique, Sizin uşaqlıq keçdi, Belarus. Necə yadda'xatırlayıram Sizə ev uşaqlıq?

Ev mənim uşaqlıq - bu, qonaqpərvər ev mənim baba Minsk vilayətinin. Rahat və yaxşı saxlanılır, bu ev səmimiyyətlə görüşüb, çoxsaylı qonaqlar qohumları (anamın yeddi'cü idi 8)uşaqlar, dostlar, və ya yalnız tanış insanlar var. Və bayramlar burada həmişə böyük застолья. Пам'yadımdadır, mən həmişə gözləyirdi ki, həftə sonu üçün bir nəhayət getmək üçün дедушке. O, zəhmli bir adam inanılmaz təsərrüfat. Və məni çox sevirdi! Mənə elə gəlir ki, hər şeydən çox sevirdi. Mən minnətdaram ki, Allah o hədiyyə uşaqlığımda mənə xoşbəxtliyi ilə ünsiyyət дедушкой. Olanda 13 il, onun heç bir oldu. Amma mən onu пам'xatırlayıram və hələ də sevirəm.



Siz təcrübəli bir narahatçılığa köçürülmə zamanı Rusiyaya?

Əlbəttə. Mən yaşayırdı Belarus, mən bilməzdim ki, təsəvvür etmək, nə vaxtsa покину öz ölkəsinə. Mən həqiqətən heç nə başa düşmürdüm edənlər выезжал sonra həmin vaxtlarda Amerika, Avstraliya. Mən veribdir, onlar kimi тоскуют üzrə vətənə. Sadəcə ağıl ilə сходят! Zaman isə köçürülüb Moskvaya, özü ilə лихвой ощутила səpilən mühacirət həyatı. Görünür, Belarus yanında olmamalıdır hiss hansısa fərq - bizdə hətta sərhədləri se yoxdur, lakin. Mən çox uzun привыкала moskvaya, ритму bu şəhərin. Həyat Minskdə və həyat Moskvada - bu, tamamilə iki müxtəlif həyat. Tamamilə dəqiq bilirəm ki, həyat Moskvada keçir sürətli мчится kimi электричка. Bəzən hətta успеваешь anlamaq ki, səninlə baş verir. Lakin, burada yaşayıram, artıq n'beş il fürsət eləyə bilmədim sevməyə bu şəhər. Və indi mən gəlirəm bu, Minsk, başa düşürəm ki, mənim ikinci vətən indi Moskvada. Baxmayaraq ki, Белоруссию mən əvvəlki kimi sevirəm və bu sevgi qalır, demək olar ki, физиологическом səviyyədədir.

Siz harada yaşamışlar, nə zaman gəlib, Moskvaya?

İlk iki ay yaşadıq otelində. Sonra idi малогабаритная yaşayış ıki yataq otağı mənzil, hansında ki, biz yaşamışıq altı ay. Və məlum olanda tamamilə aydındır ki, mən çıxıram ərə Nikolay, biz köçüb onun yanına geniş ev подмосковном Kraliça. Sahəsi evdə təxminən 700 kv. m. Məsələ burasındadır ki, tikinti evlər başlayırdı, hələ atası Nikolay. Təəssüf ki, o, artıq bizimlə deyil. Ev çox yolların mənim ərinə. O, heç bir şəraitdə, heç istəyir, onu tərk etmək. Belə çıxır ki, gəlmişəm ki, tamamilə "kişi" ev. İndi bizim "qala" bağlıdır üzərində ciddi şəkildə yenidən qurulmasını. Bu зв'əlaqədar пополнением bizim çoxsaylı ailə. Dörd il ərzində o, çox разрослась. Семеро, bizim uşaqlar, üstəgəl bir qohumlar və dostlar. Bizim iki qızı artıq getdi ərə. Bir artıq anadan olub qızım, indi bizdə gözlənilir böyük artırılması üzrə hissəsində nəvəsi və внучек. Bizim masanın qonaq, artıq kifayət qədər rahat yerləşməli bütün ailə üçün nahar və ya ужином. Genişləndirəcəyik Эрко-holl və поставим orada böyük bir masa, ən azı nəfərə 30. İndi isə biz köçürülüb, bu mənzil.



Nədir bu hekayə bu трехкомнатной mənzil Крылатские təpələri?

Mənzil ilə'oldu n'beş il bundan əvvəl. Nikolay alıb, onu mənim üçün ümid, mən tez перееду olan uşaqlarla Belarus. Axı mən vaxtilə uzun соглашалась переезжать. Zaman isə biz artıq evli idi və mən Moskvaya köçürülüb, sonra dərhal da qərara məskunlaşmağa bu mənzildə. Üstəlik, orada yalnız lüt divarlar. Ona görə də bu mənzil uzun müddət пустовала. Yalnız iki il bundan əvvəl burada altında mənim rəhbərliyi başladı və təmiri.

Siz dəvət olunub dizayner rəsmiləşdirilməsi üçün interyer'mənzilin interyer?

Bütün dizayn придуман mənə. Baxmayaraq ki, biz ilk наняли çox etibarlı inşaat agentliyi olan müraciətçilərin bütün təmiri bizim mənzil. Dövlət agentliyinin состояло iki dizaynerin ki, mənə kömək alınması ilə mebel. Məsələ burasındadır ki, mən tamam bilmirdim, harada ki, məsələn, Moskvada sifariş etmək olar mebel, qurğular və digər aksesuarlar. Dizaynerlər hər dəfə мебельные butiklər, gətiriblər mənə çox sayda kataloq. Bəs mənim səlahiyyətləri idi təsdiq və ya rədd təklif mənə variantları. Yeri gəlmişkən, əvvəlcə bu mənzil idi четырехкомнатной plus mətbəx. Biz silindi bir otağa etdi qonaq otağına, совмещенную ilə mətbəxi. Qonaq otağında etdik игорную və карточную zonası. Məni переполняет qürur çarpıcı вещицы mənzil - çıraq şəklində top üzərində карточным, bir masa arxasında əyləşir. Mənim fikrimcə, bizim mənzil, indi tərtib üslubunda deco elementləri ilə klassik saray üslubu. Odur ki, mən özüm işləyib hazırlamışdır dizayn, yoxdur elə bir şey yoxdur. Bunu etmək üçün, yalnız bir az ağıl və dad.



Bəs niyə mənzildə qədər Sizin портретов və güzgülərin?

Bu rəsmin məşhur belarus rəssam Andrey Смоляка. Onlar mənə çox əzizdir. Bütün şəkillər köçürülüb mənim minsk mənzil. Hesab edirəm ki, onların mənim əsas dəyəridir. Onlara olmadan mən yaşaya bilmərəm. Pro güzgülər deyim ki, bu mənim əsl xəstəlikdir. (Gülür. ) Bilmərəm keçmək üçün deyil заглянув ora. Daim axtarıb tutmaq güzgüdə öz əksini tapmışdır. Kim dedi ki, güzgülər düşürmək enerji. Ona görə də hazırda çalışıram ki, mümkün qədər az güzgü. Çalışıram ki, yaşamaq daha təbii ki, освобождаясь müxtəlif şərtlər qoymur. Dərhal yadıma bir söz bir dahi xarakter: "dünyada bir çox şeylər mənə lazım deyil". Öyrəndim ki, отфильтровывать o şeyi ki, həyat mənə lazım deyil, azad etmək üçün öz məkanına. Bizim əsr informasiya nəvələrini tələb edir расставлять prioritetləri və раскладывать hər şey öz полочкам, отделяя əsası olan второстепенного. Əks halda siz yalnız crazy var.

Sizin üçün vacibdir, neçənci mərtəbədə yaşamaq?

Xoşuma hündürlüyü. Bizim mənzil yerləşir qızların'beşinci mərtəbədə - o, sonuncu.

Olmadan nə немыслим ev?

Olmadan uşaq gülür. Deyirlər ki, əgər 30 yaşımda evi deyil наполняется uşaq смехом, o наполняется кошмарами. Şükür Allaha, bizdə bu, mümkün olmayacaqdır. Bizim evimiz həmişə dolu uşaq gülür. Və hələ də mənim üçün vacibdir, hansı şeylər məni əhatə edirlər. Sevgi deyil, bütün навороченное və пафосное. Narahat yanaşıram rəngi, тонам və полутонам. Mən istəyirəm ki, sadə, təmiz xətləri ki, mən məmnuniyyətlə декорируют başqa elementləri inter'jer: картинами, скульптурами, свечами.



Sizin sevimli ev məşğuliyyət?

Mənim üçün ən yaxşı istirahət, sadəcə, yatmaq və heç bir şey yox. Var hər cür вкусности baxmaq, bəlkə də axmaq göndərmək. Bəzən листать hansısa jurnal. Bu yayındırır məni problemlərindən və грустных fikir.

Elə şeylər var ki, kimə xüsusilə дорожите?

İnsani münasibətlər yaxınlarınızla - bu, bahalı dəyər. Və, əlbəttə, yaxşı'mən. Əgər yox, sağlamlıq'mən, həyatda artıq heç bir şey lazım deyil, - nə mənzil, nə bir ev, nə lüks.

Maraqlanırsınız Edirsiniz светскими мероприятиями?

Hər cür dünyəvi tədbirin mən ziyarət çox nadir hallarda. Yanaşıram, onlara çox seçici var. Mənim indi peşəkar yaradıcı kollektivi və böyük bir ailə. Ona görə də tez-tez meydana dünyada kifayət qədər, nə vaxt, nə güc.

Angelique, var sevimli yazıçısı və ya stolüstü kitab?

Mən oxuyurdu min ildir, baxmayaraq ki, ehtiyac böyükdür. Lakin alaraq əlinə kitab, mən sabit засыпаю üçüncü-dördüncü səhifə. Stolüstü kitab uşaqlıqdan məndə üç: "Balaca şahzadə" Sent-Ekzüperinin, "Qoca və dəniz" Хемингуэя və nağıllar Андерсена. "Qız ilə спичками" - bu, mənim sevimli nağıl.

Harada və necə üstünlük verirsiniz aparmaq, məzuniyyət?

Отдыхаю, bir qayda olaraq, ev. İlə məşğul olan ev işləri ilə, приготовлением qida. Baxmayaraq ki, mən освобождена olan gündəlik məişət qayğıları, əvvəllər olduğu kimi, руковожу insanlara kömək edir ki, mənə ev. Heç mənim müdaxilə edə bilməz. Bir də ki, mən sevirəm, istirahət üçün dəniz. Dənizdə verir ki, böyük qamış güc. Dəniz, günəş və qum mənim üçün ən yaxşı релакс. Ümumiyyətlə, su həmişə kömək azad olma həyati təcrübə. Əgər danışmaq və səyahətlər üzrə müxtəlif şəhər, onda mən çox sevirəm, London və Milan. Onlarda həyat var - наигранная isə bu, nə o var. Bu şəhərin verir mənə hiss etmə. Mən orada отдыхаю özü kimi görürəm istirahət başqa, tamamilə tanımadığım insanlar mənə - тусуются sərbəst ifadə edirlər, öz fikirlərini, emosiya, istək.

Və sonda, Angelique, Sizin üçün nə demək sevgi?

Sevgi - bu həyat. Bu, qarşısıalınmaz bir-birinə meyl edən сметает onun yolunda hər şey. Sevgi mümkün deyil спутать ilə влюбленностью. Bu olmadan nə sən yaşaya bilərsən.

Xenia Фінаева

Mənbə: PRO daşınmaz Əmlak

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment