Sunday 27 October 2013

Anton Табаков: "mənim ev əla биополе"

Deyirlər, uşaqlar dahi təbiət dincəlir. Lakin Антону Табакову daha çox uyğun başqa bir atalar sözü'mən: istedadlı insanlar, istedadlı var, bütün. Aktyor, ресторатор, ər və ata - bütün амплуа Табакову nail uğur. Və o, öz evini Anton çağırır təcəssüm öz arzusu.

- Anton, ev sahibi - siz?

- Baxır nəyi nəzərdə tutursunuz. Mənim iş gətirir mənə gəlir, mən normal təmin etmək, öz yeddi'cü, bundan başqa, hesab edirəm ki, bu, onların birbaşa обя'rabitə. Amma bu o demək deyil ki, evdə mən kiməsə diktə nə və necə etmək. Mən hesab edirəm ki, yeddi'mən inşa bərabərliyi və qarşılıqlı hörmət. Bizdə heç bir əsas və ya неглавных, qərar qəbul edirik və yalnız birlikdə. Belə isə, hesab edirəm ki, olmalıdır və qarşı uşaqlara. Onlar hiss etməlidirlər ki, onların dinləmək və qeyd edirlər ki, əks halda zaman sonra uşaq подрастет, o, artıq gələcək üçün, siz öz problemləri ilə.

- Bir halda ki, siz bu barədə danışdıq ребенке, gəlin başlayaq, tur sizcə evdə uşaq...

- Uşaq bizdə iki. Bir yataq otağı, ikinci oyun - hər şeyi olduğu kimi böyüklərdə. Hərçənd düzünü desəm, biz onların обустраивали, bu barədə heç merak. Yalnız belə rahat. Bir də ki, biz çalışmışıq ki, əvvəlcə etmək uşaq otağı izolyasiya üçün heç kim heç kimə mane olmasın. Axı tez-istəyəcəyəm və dostları dəvət etmək və musiqi dinləmək və hər şey olmalıdır rahat.

O ki qaldı " inter " 'interyerin uşaq, onlar выдержаны eyni stil və bütün ev. Клеить hər hansı bir divar kağızı ilə слонятами və ya котятами, mənə elə gəlir ki, bu, çox. Uşaq üçün yaratmaq vacib atmosfer - rəngarəng və işıqlı və biz buna nail olmuşuq dəsti vasitəsilə boyalarının. Bütün mebel: креслица və диванчики - bu, çox parlaq rəng. Və budur yataq otağı, əksinə, qaldı sadəcə, ağac'яной. Mənə elə gəlir ki, yataq otağı - bu yer, istirahət, parlaq rənglər olacaq yalnız lazımsız возбуждать şüur.

- Kimi, hər bir qız, yanında Ani, yəqin ki, bir çox kıyafetlerinize. Yəqin və qarderob otağı, öz var?

- Bəli, paltar var o qədər çoxdur ki, bəziləri o, sarğı yalnız bir dəfə. Sadəcə успевает hər şey köhnəlir. Belə isə, hansı bir bayramına mütləq'mütləq впитывается, burada Yeni il idi - o, sadəcə, bizə şəhid наповал!

Rol qarderob yerinə yetirir, böyük bir şkaf, bu yataq hələ onun ona yoxdur. Əlbəttə, zaman qızı подрастет və sürətlə malik пополняется onun paltar şkafı lazımdır qurmaq ayrıca kottec (gülür). Lakin bu, əlbəttə, bir zarafat. Sözün düzü, biz hələlik bu barədə heç bir fikir isə zaman sual yaxın çıxarsa, bizim qarşımızda sonra və həll edəcəyik. Düşünmürəm ki, bu, olacaq, çox böyük problemdir.

- Anton, hər bir insan üçün ev - qala. Sizin ev qoruyur xarici dünyanın?

- Biz elə bir dövrdə yaşayırıq ki, belə vaxtda insanlar tərəfindən idarə həsəd və nifrət. Olarkən bu cəmiyyətdə, sən mənəvi cəhətdən güclü истощается. Riyakarlıq güclü выматывает, ona görə də, əlbəttə, ev - dəqiq bir yer olar, özümüz olmaq, heç bir qorxu ki, sənin воткнут bıçaq arxadan. Ev qoruyur mənə mənfi enerji заряжая yalnız müsbət emosiya verir ki, qüvvələr üçün sabahkı gün.

- Evdə olmalıdır, öz himayədarı, ruhu var. Bəs sizin evin var?

- Mən hesab edirəm ki, rahatlıq və soul ev asılıdır, kim onun gedir. Mənim ev gəlmək yalnız xeyirxah insanlar. Burada əla биополе. Siz özünüz yəqin ki, замечали ki, kiməsə müraciət getmək xoşdur, kimsə - yox. Bu aura təsir yerləşməsi, mebel, rəng divar... Bəs əgər evdə hiss narahatlıq, demək ki, yanlış bir şey, və səbəbləri tamamilə müxtəlif ola bilər. Asılı, hansı münasibətlər hökm sürür evdə və неблагополучного yer.

- Sizdə ağac'daş ev, nə kərpic?

- Getmək lazım olan ilahi. Ki, натурально, nə də yaxşı. Və kərpic, təbii ki, daha yaxşı üçündür. Az metal, bir o qədər yaxşıdır. Evi olmalıdır nəfəs almaq, yaşamaq deyil, ola бетонной коробкой...

- Var belə bir ifadə var: "evi arzular". Nə o, ev arzularını?

- Mənim iki variant onlardan biri - fantastik. Mən orijinal və yenə də deyirəm, söz də, şair Велимира Хлебникова ki, deyirdi: "Hər bir yaradıcı şəxs olmalıdır ki, öz однокомнатную mənzil hər hansı bir hissəsi ilə yer стеклянными divarları, o, осматривать bütün". Mən, əlbəttə, indiyə kimi getdi. İkinci variant - bu, mənim ev. Bu dəfə olaraq var ev mənim xəyalları. Ağac'яний, ətrafında şam yeyib - belə az qala.

- Qala mütləq çox olmalıdır güzgülərin...

- Güzgü var və onlar oynamaq heç də az rol. Həlledici əhəmiyyət kəsb onların yerləşdirilməsi. Harada bir güzgü olmalıdır sirr, bir yerdə nazil. Haradasa məişəti, lakin bu, minimum. Haradasa-sehrli, və bu, çox maraqlı. Bir də ki, bizdə bir neçə il uzadılan olmadan işin böyük güzgü XVIII əsr. Biz onun qərarına asmaq var Ani. İndi o bilər мерить onların paltar və baxmaq, ona hiss əsl şahzadə.

- Qala... güzgülər... Siz, görünür, romantik!

- Mən sadəcə tərəfdarı klassik stil. Ev biz оформили ingilis üslubda, bəzi otaqlarda divar kağızı əvəzinə istifadə olunan parça, mənə elə gəlir ki, bu, görünür, çox благородно. Etiraf etməliyəm, mən неравнодушен üçün eleqant və eyni zamanda уютным inter'єрам, məhz bu xas birləşməsi ingilis üslubunun. Ağacdan bizdə demək olar ki, bütün: qonaq panel divarları və дубовый parket hazırlanır döşəmədə və ənənəvi mebel serialın...

- Mən eşitmişəm ki, sizin həyat yoldaşı, vaxtilə çox увлекалась dizayn inter'еров olduğu реализовались onun ideyaları?

- Zaman-zaman mən затевал bir neçə layihələr, mənə yardım lazım olan: lazım təcili rəsmiləşdirmək restoran. Həyat yoldaşı qərarına gəlib, mənə kömək edəsən və ona və xoşuma gəldi. Sonra idi ki, daha bir neçə layihələrin. Ən böyüyü - bu, əlbəttə ki, öz evinə. İndi arvad almaq qərarına kiçik sönür. O, çoxlu vaxt və güc vermir, televiziya və ən əsası alır, bu işdən böyük zövq verir.

- Anton, mənə çox maraqlıdır, siz isə evdə hazırlaşır?

- Əlbəttə ki! Mən çox sevirəm bişirmək, daha çox var. Mən отдаюсь bu prosesə tamamilə və heç bir qalıq. İndi başladım, çox vaxt keçirə ev, buna görə də, şükürlər olsun, mənə kifayət qədər vaxt, yəni hazırlamaq üçün bir şey вкусненькое. Bilirsiniz, halbuki mən hətta qonaqlar хожу "öz самоваром"... Dostlar artıq mənə güləcəklər və хватаются görə başını, mən показываю üfüqdə öz коптильней. Lakin nəticədə, əlbəttə, heç kəs inkar etmir.

İkiqat mənə xoşdur ki, mənim ata gəzir, nahar da restoran. Mənim üçün bu ən yaxşı tərif...

Üzrə materialları və mövzu

Valeriya: "bu evdə зародились münasibətlərimiz"
Valentin Юдашкин: "Heç bir, çünki mətbəxdə! "
Anita Цой: "prosesində yaradıcılıq mən'c boşqablar"
- Əgər sizə hələ istəyirdi ki, var, evdə və ya, ola bilər, yapmak?

- Şeklini değiştirmek, düşünürəm ki, heç bir şey lazım deyil. Bizə hər şey istəyirəm, və istəyirəm ki, sadəcə, yaşamaq o atmosferdə ki, biz yaratmışıq. Amma bir şey var... heç özüm də bilmirəm. Məndə hər şey var ki, mənə lazımdır, yəqin ki, mən xoşbəxt adamam, bir dəfə artıq bilərəm ki, belə demək olar. Olardı arzulamaq, yaxta, məsələn, amma ayıq başla мысля, mən anlayıram ki, mən onu istəmirəm, əgər birdən'görünür, bu cür yuxu edəcəyəm işləmək. Yəqin bilirəm ki, hər hansı bir istəyini həyata keçirməyə, amma qədər onu yerinə gəlmək olar vasitəsilə yalnız əmək.

- Təsəvvür etsək ki, siz qəhrəmanı nağıllar "Sehrbaz Emerald"şəhər hara arzu edərdiniz üçün qasırğa отнес sizi birlikdə sizin домиком?

- Hələlik, mən istəmirəm ki, qasırğa məni harasa aparar. Mən çox yaxşı hiss edirəm burada. Baxmayaraq ki, mümkün olsaydı, mən попутешествовал öz evində dünyaya, dayanma bir neçə gün ərzində hər bir ölkədə. Yalnız sonda mən istərdim ki, geri qaytara hər şey öz yerini. Amma bu, hələ ki. Ola bilsin ki, gələcəkdə mən istəyirəm başqa bir şey... (Pauza). Baxmayaraq ki, bilirsiniz, ümumiyyətlə, kiminsə olar üçün qasırğa отнес mənim ev sahilə okeanın olduğu təklikdə özü ilə olar ki, istirahət sədaları altında internet.

Mətn: Julia Анпилогова | Foto: JP

Mənbə: Mülkiyyətçi

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment