Sunday 27 October 2013

Hər şey mənim ev - mən

Tanınmış doktor Alan Чумак və onun həyat yoldaşı Lyudmila bu yaxınlarda yenə başladılar новоселами. Onlar köçüb mənzil Yeni Арбате. Pərdələr hələ asma, rəsm tapmadı öz yerini divarlarında, gül deyil'meydana rəflər, lakin evdə, artıq hiss edilir rahatlıq və inanılmaz bir enerji sahəsidir.

Alan Vladimiroviç, Siz niyə almağa qərar mənzil şəhərin mərkəzində yerləşir daimi tıxac və çatışmazlığı təzə hava?

Bir çox ildir ki, biz ilə Людмилой yaşadığı küçədə Queen - mərkəzi, lakin yaxın gətirib. Zaman oğlu повзрослел, biz başa düşdük ki, artıq ayrı yaşamağa. Диме artıq 24 il, o, başa institutu və hazır almaq, öz yeddi'цией. Və biz ona verdilər şəxsi məkan. Özünüz qərara keçmək üçün bilə-da Підмосков'cü. Перевезли oraya lazımi mebel yataq otağı, mənim iş nazirlər kabinetinin... Əlbəttə ki, şəhər yaşamaq gözəl idi, lakin Moskvaya lazım мотаться demək olar ki, hər gün! Biz tez yorğun, yolların olan tıxacların olan keçirdilər 5:00 günü, belə ki, nəticədə qərara обосноваться mərkəzində paytaxtın. Mənə bir insan kimi fəal və занятому, əlbəttə, mümkün deyil itirmək çox vaxt tıxaclarda. Bəs, Yeni Арбата hər hansı rayonu, Moskva çatmaq mümkündür nisbətən tez. Üstəlik, Lyudmila həmişə xəyal yaşamaq mərkəzində.



Bəs bildi və səs-küy mane olmur?

Biz onu görmürük. Bizdə əla plastik pəncərə ilə шумоизоляцией. Məni yalnız bir bu mənzil qane etmirdi - 4-ci mərtəbə. Mən uzun сопротивлялся buraya переезжать. Başa düşürsünüz, həyat belə alındı ki, mən anadan 1-ci mərtəbədə. Sonra evli köçürülüb, şəxsi ev də olmuşdur yaxın yer. Sonra, bir çox illər mən artıq boşanmış ilə birinci həyat yoldaşı və tanış Людмилой, biz onunla bir müddət yaşamış, 1-ci mərtəbədə, sonra bizə verdi otaq 3-cü mərtəbə, sonra - mənzil 16-cı və nəhayət, bütün sonra, biz alıb трехкомнатную mənzil 22-ci mərtəbə. Yəni mən hər zaman getdi qədər.

Amma məgər bu sadə bir təsadüf?

Belə. Amma biz görürük ki, onlara işarə formula həyatının, onda bu uyğun olması başlayırlar tapmaq bizim üçün müəyyən əhəmiyyət kəsb edir. Və mənim üçün sürücü, 4-cü mərtəbə, o demək idi mühüm addımdır aşağı. Amma sonra başladı, mən fikirləşdim və başa düşdüm ki, eybi yoxdur, bu dəyişikliklər yoxdur. Axı, xarakteri, fəaliyyətim поменялся. Hələ mən набирался həyat təcrübəsi, mən gedirdim, yuxarı, indi isə zaman təcrübənin kifayət qədər üçün onlara bölüşmək, artıq gəlirsə, edəcəyəm mən yaşamaq 23-cü mərtəbə və ya 4-cü.

Bəs Siz necə gedir təcrübələri?


Mən çoxdan yazmaq istəyirdim, kitab və iki dəfə yazıb və iki dəfə məhv etmişdir, ona görə yox ki, mən Гоголь, ona görə ki, mən, sadəcə, hazır deyil yazmaq nə olacaq maraqlı deyil insanlara. Mən danışanda o, hansı nəticələr əldə müalicəsində, amma hiss edirdim ki, bu, nə lazımdır. Mənə daha çox интересовали fəlsəfi məsələləri, niyə bizim həyat belə yox, başqa, biz kimik, necə qarşılıqlı əlaqə saxlayırıq. Və burada sözün altı ay əvvəl mən nəhayət bir kitab yazdı, bu yaxınlarda o'yaranıb satışı. Bilirsiniz, o insanları müalicə edir. Bu planları artıq ikinci və üçüncü kitab.



Görünür, indi mən başa düşürəm ki, niyə Sizə bu şəhər mənzildə kamin. Siz orada yandırmaq üçün uğursuz əlyazmaları?

Ki, siz! (Gülür. ) Kamin üçün rahatlıq. Bizdə bir mənzildə baş этакое qarışdırılması üslub, mən bunu belə adlandırıram - hai-тековский modern. Elə пом'yumşaltmaq təəssürat biz Людмилой qərarına təchiz kamin.

Şəhər mənzillərdə adətən atırlar dekorativ камины, bəs Siz cəsarət hazırkı. Qorxmursunuz ki? Bu, hələ ki, açıq od - yeni parket hazırlanır olacaq uçmaq qığılcımlar.

Ən başlıcası, bu, düzgün və səliqəli istifadə kamin. Və dekorativ imitasiya deyil, kamin. O yaradır, lazımi rahatlıq. Biz sevirik baxmaq əsl od, qulaq asmaq kimi потрескивают поленья. Bu heç nə ilə, heç сравнимое əyləncə və istirahət. Düzdür, mənzildə biz kamin hələ heç vaxt топили.

Alan Vladimiroviç, Siz iştirak etmiş, təmir və ya tamamilə положились mütəxəssis?

Mən tam доверился arvadına. Bununçün gözəl dad. Baxmayaraq ki, Lyudmila xeyli cavan mənim kimi bizə eyni: biz də обожаем zaman evdə açıq və просторно, sevgi, rahatlıq və təmiz ağ rəngli. Ona görə də ehtiyac yox idi işə dizayner. Lyudmila özü icad dizayn bizim mənzil. Bəs bizim kürəkəni, Aleksey, ər-qızımın ilk nikah, перенес ideyaları Konfrans kağıza. O, rəssam və yalnız insan bildiyi həyat yoldaşı советовалась rəsmiləşdirilməsi zamanı mənzil.

Necə?! Bəs Siz? Arzu учитывались?

Mən heç bir şey istəmirdi. Bütün təmir edilib, burada cəmi iki dəfə. Mən çox неприхотлив məişətdə, üstəlik, mən yüz əminəm ki, Lyudmila gələni edəcək ki, mənə обов'mütləq xoşuna gələcək. Və yanılmadım.



Təmirdən sonra mənzil çox dəyişmişəm, hə?

O, претерпела əhəmiyyətli dəyişikliklər. Birincisi bu idi ki, köhnə четырехкомнатная mənzil 105 kv-m. Biz eyni etdik ondan трехкомнатную. Bu, nəyə görədir vizual artırmışıq, məkan, eləcə də yaratmışdır geniş zal, harada etdilər вместительную гардеробную.

Sizdə hökm sürür minimalizm. İstəyirəm bu stil və ya sadəcə, mənzil hələ обжита?

Biz həyat yoldaşı ilə, həqiqətən, çox sevirik захламлять evi hər мелочевкой. Amma yaşamaq çılpaq divarları da niyyətində deyil. Siz doğru qeyd etdiniz, bu mənzil hələ обжита. Bax, hətta бра hələ hamısı deyil asılıb, naqilləri bir divar торчат. Lakin hər şey yaxşı olacaq, sadəcə, gözəl və rahatdır. Windows bizdə hələ ki asma pərdələri. Özü də qeyri-adi. Onlar itkin yüngül, amma tam gizli, bizim xarici dünyanın. Yaxın gələcəkdə Lyudmila istəyir asmaq pərdələr biri органзы. Bizdə çox olacaq rəngdədir. Həyat yoldaşı sevir, ev bitkiləri. Zalda поставим бочку ilə böyük və gözəl ağac. Yeri gəlmişkən, sevimli gül Konfrans - lale artır, bizim vanna otağı. Bəli, obrazlı desək, artır. Onlar üzərində zamanı bütün divar üçün кафеле.

Sifariş etdi?

Xeyr, Siz bilirsiniz, Lyudmila alıb, belə bir qeyri-adi kafel daxildir mağaza. Biz sifarişi yalnız bəzi mebel etdi: şkaf və галошниці koridor - o da yalnız ona görə ki, istəmirdi vaxt sərf axtarış mebel lazımi ölçüsü.

Nə üçün gedir güzəşt divarları?

Картинами. Bizdə olacaq mini-qalereya bizim зятя Aleksey. O, çox istedadlı.

Alan Vladimiroviç, nə ev bir yer var, ən sevimli? Adətən kişilərdə bu kabinet.



Ola bilər, kimsə bu qəribə görünür, amma mənim heç bir sevimli otaq mənzil. Və kabineti - bu, sadəcə, oda, mən burada işləyirəm. Hamı öz diqqətini mən направляю daxili intellektual iş, xarici faktorlar lazımdır, sadəcə, mane olmamaq. Məndə kabinetində dəyər mebel, onun artıq 20 il. Mən istifadə edirəm onun kimi özünə. Sadə журнальный stol, stul, кушетка...

İlk dəfə görürəm ki, bir adam üstünlük verir удобному iş креслу, sadə stul...

Mənə olduqca rahat stulda. Əgər mən çalışıram ki, öz üzərində prosesində. Kreslolar isə расслабляют, onlar üçün yaradılan istirahət üçün откинуться, "kinayəli" ona və heç bir şey haqqında düşünmək.

Sizdə kifayət qədər geniş və çox rahat mətbəx. Siz çox vaxt onun aparırsınız?

Bu ərazi Konfrans. Mən burada yalnız yemək və курю.

Qorxmursunuz ki "закурить" öz işıqlı mənzil?

Bax bunu istəməzdim. Mənzil küçədə Queen oğlumla həm də закурили. O, doğrudur, indi atdı, mən isə özü üçün qərara aldı ki, mən siqaret qışda yalnız altında вытяжкой mətbəxdə, yayda isə balkonda. Xeyir havasoran güclü və geniş eyvan.

Deyin, Siz hansı məişətdə? Edə bilərsiniz, məsələn, arvadına kömək qabları yumaq?

Bilərəm. Lakin bunu çox nadir hallarda. Sadəcə, mən hələ соберусь, o, artıq hər şeyi özü помоет. Bəzən помогаю Людмиле kif пельмени. Heyranam onun стряпню. Və bütün dostlarımız məftun. Bir çox xüsusi gələnlər пельмени, hətta iştirak edir prosesində heykəltəraşlıq.

Bəs Siz устраиваете dostlar, əgər onlar qalır gecə?

Mənzildə yer. Burada yalnız yataq otağı, böyük zalı və kabinet. Qonaq otağına, biz heç bir nə oldu. Əgər qonaqlar gəlirlər ilə ночевкой, onda yalnız bilə. Orada bizdə geniş обжитой evi olduğu bütün kifayət qədər yer.

Siz tez-tez бываете bu kottec?

Biz orada aparırıq ki, bütün yayı, qışı - həftə sonu. Orada bizdə yaşayır помощница olan izləyir, evin yeməyini bizim it. Sağlam köpək, среднеазиатская çoban iti, onların da adlandırırlar türkmən алабай.

Pis?


Xeyr. Bilirsiniz, heyvanlar belə ki, onların sahibləri. Və bizim Ekber - yaxşı köpək. Baxmayaraq ki yaşayır, bir küçədə, evə biz onun пускаем. Biz Людмилой çox sevirəm heyvanları. Var idi bizdə və iki pişik, özü də tək şey - həm özümüz gəlmişik. Bir çox il bundan əvvəl biz справляли bu kottec Yeni il və birdən eşitmək, pəncərə, terraslar ki, bir b'ется, səs, elə bil, kimsə qartopu idi salır. Açıram qapını, orada isə doğmaq - kiçik, üçrəngli. Шусть ev və aşağı məskunlaşmışdır. Bu pişik keçirtdim bizim çox-çox illər, hələ ki, qocalıq ölməyib. Oxşar əhvalat baş vermişdi ilə ikinci bizim кошкой. Və bir də qışda. Tapdıq onun крохотулечка bir bizim алабая. Eşitdim писк, baxdılar, orada isə серенький kitten ilə отмороженным хвостиком. Götürüb, отогрели və bu pişik də keçirtdim, bizdə heç də az 16 il.

Alan Vladimiroviç, Sizə məlum oldu sayəsində телесеанса zamanı olduğunuzda müalicə xalqı, "заряжали" müalicəvi su, enerji, müxtəlif şeylər... Deyin ki, bəs Sizin evdə var "ittiham" Sizə şeylər?

Mən heç заряжаю. "Pulsuz" - bu, qeyri-dəqiq termin. Ətrafında şeyi mənə yalnız bir olur mənə. Bütün ki, siz burada görürsünüz, hətta bir qədər гвоздика, əvvəl çay qaşığı - bu, bütün заряжено müsbət enerji, ona görə ki, bu, bütün - mən. Və əksinə: məndə var, hər biri həmin şeyi. Mexanizmi mənim şüur və bütün orqanizmin daxilində belə ki, mən süngər kimi deyə bilərəm geyinmək mahiyyəti hər hansı bir predmet kimi olmaq olardı onlara. Başa düşürsünüz, dünya birdir: əşyalar, bitkilər, daşlar, heyvanlar, insanlar... Və bir dəfə o, yeganə, deməli, bütün hər şey var.

Alan Vladimiroviç, Siz пам'saxla olan bir ev artıb?

Əlbəttə. Mən böyüyüb Aşağı Кисловском переулке. Ən mərkəzi köhnə Moskva. Bizim ev idi ərazisində keçmiş monastır. Onun снесли və müəyyən yerində stansiyasını isə iki флигельке istifadə altında sığınacaq. Onlardan biri назывался "обжорке" - orada располагалась монастырская yeməkxana yerləşir. Bax, bu "обжорке", переделанной altında коммуналку, mən anadan olub və böyüyüb. Mən orada yaşamışdır qədər, 20 yaş ilə birlikdə valideynləri və böyük qardaşı.

Xəyal çıxmaq kommunal?

Xeyr. Mən heç vaxt vermişəm özümə sual: qane edirmi, bu, məni, mən necə yaşayıram. Heç qoymaq, çünki ki, bütün yaşamışlar, belə: ümumi mətbəx, bir dəstə xalqına... Zamanı sovet hakimiyyəti bizə bütün məcburiyyətində yaşamaq çox kiçik həcmdə və artıq xeyli sonra mən başa düşdüm ki, bu, qeyri-təbii bir məsələdir. Axı hətta balıq kiçik bir hovuz, heç artır böyük. Və mən çox şadam ki, bildi təmin layiqli mənzil və onun ailə.

Natalya Удонова

Mənbə: PRO daşınmaz Əmlak

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment