Saturday 25 January 2014

Sergey Зверев: "Оформляя ev, прислушайтесь özünə"

Çox yayılmış bir fikir var ki, yaratmaq üçün evdə öz xəyalları lazımdır ki, əl peşəkar dizayner üzrə inter'ерах. Burada isə məşhur stilist Sergey Зверев, mübaliğəsiz, dünya bal gücündə sahəsində парикмахерского incəsənət rəsmiləşdirilməsi zamanı öz mənzillərində обошелся olmadan посторонней yardım. Və bu, ona mümkün qədər yaxşı, indi ki, ona müraciət görə şuralar onun bir çox ulduz və ünlü müştərilər və dostlar.

- Sergey, deyin, kimi başlamışdır tarix sizin üçün mənzilin Тверской?

- Demək olar ki, danışmaq lazımdır hekayə mənim bütün həyat... Başlamaq üçün yəqin ki, lazımdır ki, bundan çox-çox illər keçirdim, köhnə mənzildə rayonunda, metronun "Петровско-Разумовская" və hiss orada çox gözəl. Sonra balaca провинциального şəhərciyin də Иркутской sahəsində, mən burada anadan olub və böyüyüb, mənzil Moskvada idi, yalnız xoşbəxtlik. Mən пам'yadımdadır, green massivində olan gedirdilər mənim windows, yaz ifa соловьи'cü. Ümumiyyətlə, mən onda idi ki, hər halda, burada yaşamaq, amma mən çox sevirəm Moskvanın mərkəzində, köhnə küçə, Арбат, Лялин droqal. Hərçənd, zaman məsələsi ortaya çıxdı yeni mənzil, arzuları haqqında, onun yerləşməsi çox idi, mən açdı salon üçün Тверской-Ямской və bu hal öz rolunu oynayıbdır.

- Münasib ev, mənzil tapmış, dərhal?

- Bəli, siz! Biz istədi, mənzil çox uzun пересмотрели çox sayda variantları rayonunda Тверской və Тверской-Ямской, ancaq hər yerdə, hər bir şey idi ki, belə deyil. Bir çirkli, qaranlıq altında'подъезд, onda özləri mənzil idi, sadəcə dəhşətli bir məktəbin yanında yox idi. Mənim oğlum, axı getmək idi, birinci sinif, 1 sentyabr qalmışdı cəmi yarım il isə biz bütün axtarış və axtarış. Bütöv əsəbləri! Və burada agent təklif etdi ki, daha bir variant, dedi ki, ev və mənzil, yaxşı, lakin aşağı mərtəbə. Mən belə istəmirdim getmək, əvvəlcə, axı, aşağı mərtəbə - bu dəhşət! Lakin sağ olun, mənim anama, o настояла ki, getmək üçün baxmaq, və biz gələndə isə dərhal başa düşdülər: nə lazımdır!

- Doğrudanmı, heç nə yox idi, üçün heç xoşuma gəlmədi? Hər halda, belə uzun axtarışlar və burada dərhal dəfə və tapdıq?

- Bilirsiniz, axı hər bir işi həyatında hiss edir ki, bax, mənim. Yaxşı idi, eyni признайтесь! Və mənimlə eyni. Xoşuma gəldi, hər şey gözəl, ağ bir mərmər altında'подъезд ilə консьержем və özü ev, mənzil, geniş, böyük pəncərə. Və təsəvvür edirsiniz, çox gözəl bir bağla altında pəncərələri - baxmayaraq ki, ən mərkəzi, uşaq olar ki, gəzməyə. Ümumiyyətlə, hər şey var idi, çox gözəl, mən də alıb, bu mənzil.



- Və başladı dəhşətli sınaq həyatda hər bir insanın sınaq təmiri?

- Ax-Ax-ax! Bu dəqiqdir! Baxmayaraq ki, özü ilə bir mənzil idi pis deyil, orada çox şey idi dəyişmək. Mən sevirəm, meydan, azadlıq, ona görə də atmışdır yer divarlarında otağı. Bütöv эпопея idi barmaqlıqlar, mən onlara nifrət edirəm, lakin birinci mərtəbə! Bizim-zaman! Amma sadəcə oynamaq istəmirdim, ona görə də çıxdı, bir çox küçə və Sankt-Peterburqda, Moskvada, hətta xüsusi плавал qayıq kanallar baxırdı naxışları решеток və körpülərin və hər yerdə çəkmirdi ki, çəkmirdi. Bütün обрисовать seçdi ki, xüsusilə xoşuma gəldi, etdi eskiz. Lakin bu, yalnız полдела isə gətirmək железе ki, mən нарисовал, heç брался. Sonra vəziyyətdən çıxdı, bir usta, o hörmələr əl etdi, çox gözəldir, lakin bir şey edə bilmədi dəqiq təkrar şəkil. Qutu -, приобретенная Böyük teatrında, kömək və yaxın выступающую batareya mətbəxdə, prototip giriş qapılarının послужила əntiqə rama ilə bürünc вензелями. Mən onunla çıxış edəcəyəm, onun'var mənim modelləri. Başqa nə? Etdi mərtəbə qaynar - dözə bilmirəm линолеум, məndə salonunda yoxdur. Çox daha nə istəyirsiniz, hər şeydən artıq вспомнишь.

- Təmiri ilə hər şey aydındır, bəs konsepsiyası inter'jer də anadan var beynində, və ya bir şey idi əsasdır?

- Bir dəfə mən Nice, bir otel, harada çox xoşuma gəldi, çox ideyalarının. Və mən bəzi перенес oradan, vanna, sadəcə surəti! Amma mən istəyirəm ki, burada nə demək olar: baxmayaraq ki, bir çoxları məni tərəfdarı lüks, barokko üslub və рококо, bu, belə deyil. Budur, baxın mətbəx: heç bir ipucu üçün barokko, bütöv minimalizm! Hələ mən çox sevirəm stil folk. Belə ki, yox, məndə hansısa bir stil var ki, tez belə özünə mix, bir neçə üslub var.

- Siz necə idarə угодить bütün üzvlərinə ailə, axı, burada yaşayan insanlar müxtəlif nəsillərin?

- Bəli, burada olduq üçün fırıldaqçılıq getmək üçün. Qərara gəldim ki, evdə olmalıdır otağı olan'соединяла olsaydı, bütün etmək üçün bütün var idi, yaxşı və rahatdır. Ona görə də bu, bizim ümumi otaqda heç bir yeni fənnin bütün şeylər burada köhnə, фамильные, bizim сім'mən onlarla yaşayan bir çox illər və onlar daşıyır yaxşı yaxşı ailə energetika.

- Mənim стойкое ki, hissi stil sizin mənzilin, həqiqətən, heç kimi nə ki, ənənəvi, yəqin ki, orada bir şey var özünəməxsus görkəmli sizə və yalnız sizə?

- Tamamilə doğrudur, belə də özünə markalı stil adına məni. Belə ki, ətraf məni məkanında həmişə var, hər hansı bir xas olan, yalnız mənə toxunur, mənə onların rahat və mən çalışıram köçürmək, onların olduğu yerə çox vaxt sərf: evdə, işdə salonunda... Pro cins mən artıq demişəm ki, sevgi deyil линолеум var, buna görə də məni ev və salonda mərmər və parket hazırlanır, hansı gözəl ayaqyalın gəzmək qorxusu olmadan простудиться, o, eyni qaynar!

Tavanlar mənim ağ divarlar da, onlar yaradırlar простора, Pərdələr mən повесил dalğalı qədər cinsindən, məndə isə birinci mərtəbə, aşağı olsa da, stalinin ev deyil, istəyirəm ki, прохожие заглядывали, bu pəncərə.

- Hətta istəmirəm, zəng xitam sizi məsələləri ilə belə bir sevgi'yu siz рассказываете pro öz ev... siz İsə владели kolleksiyası портретов, onların taleyi necədir?

- Bilirsiniz ki, картинами çıxdı, bəzi problem... onlar sadəcə tapılmadı yerləri, onlar uzun müddət uzaq saxlanılır anbarda və mən asmaq, onların yeni mənzil, amma alınmadı. Mənim idi, bir çox rəsm əsərləri ilə mənim şəkil, onlar mənə hər şeyi istəyirəm, amma təəssüf ki, onların daha heç mənimlə, biz öldürdükləri və onları internet-hərrac və satılıb.

- Yeni mebel çətin idi ala altında sizin dadı?

- Bəs bunu siz də gördünüz yeni mebel?! Mebel mənzildə bütün фамильная, köhnə, антикварная, mən sadəcə перевез onun köhnə mənzillər bura və o прижилась, elə bil burada dayanıb yüz il. Əlbəttə, idi, bəzi подреставріровав, drag atlas və ipək bəzi yerlərdə və bütün. Bəli, mətbəx, əlbəttə, yeni ki, mən heç послушал ничьих məsləhət alıb, belə ki, kimi istəyirəm, qar kimi ağ, ağac'яну, özülü klassik üslubda tikilib. Bəsdir, mənə eksperimentlər! Artıq alıb, bir dəfə "навороченной" mətbəxə üzrə доброму şurasına... бешеные pul-yeri gəlmişkən,... Bir dəfə kifayət edir.

- Aydındır ki, siz çox sevən, sizin ev bütün, tam, və hər hansı xüsusilə sevimli yer var?

- Yaxşı, yaxşı... Belə də ola... Gedək, göstərim sizə ən sevimli yer. Siz iman gətirməzlər nə qədər mən arzu edirdim haqqında öz, yalnız mənim vanna otağı, ayrı-ayrı bütün, geniş və enli! Biz hətta xüsusi etdik qonaq sanitar vahid üçün bizi narahat edir. A елочными oyuncaqlar, mən onun özü нарядил, istədim ki, bir bayram.



- Necə düşünürsünüz, düzgün qurulmasında inter'interyerin evdə hər şeydə etibar rəyi, peşəkar dizayner?

- Mən bilmirəm, necə başqaları edirəm, amma mənim fikrim belədir: qəti olmaz! Olar прислушаться, amma həll etmək, harada və necə sizə yaşamaq lazımdır, yalnız siz. Hə, haradan bilir yad bir adam qoy, və peşəkar, siz haradan rahat almaq və ya terlik hansı tərəfdən olmalıdır keçid? Problem bir çox mütəxəssislər var ki, onlar həyata keçirirlər öz əsərlərində öz dünyanın duymaq qabiliyyəti isə lazımdır təcəssüm həyat мировосприятия insan, kimə işləyirlər. Ümumiyyətlə, mənim fikrimcə, əməl etməliyik jurnallarının və "peşəkarlar", vaxtını boş yerə itirməkdir, bəli, hələ gözlənilməz nəticəsidir. Прислушайтесь özünə, öz daxili aləminə, o безошибочно подскажет sizə ətrafı, olan olacaq, gözəl, rahat və rahat.

Mətn: Julia Анпилогова

Mənbə: Mülkiyyətçi

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment