Saturday 25 January 2014

Жигунов və Заворотнюк: "bizim vanna otağında tv"

Biri müzakirə edilən cüt, son il: bu "гардемарин" zərif və kövrək "tibb bacısı" onu uşaqlar. Sergey Жигунов və Anastasiya Заворотнюк - onlar kimi yaşayır, reallıq? Oxşar olub, onların məişəti üçün сериальную gerçəklik?

"Mülkiyyətçi": Sizi həm də adlandırmaq istəyirəm Maksim Viktoroviç və wick nin! Amma sizin yeni mənzil tamamilə oxşar ev Шаталіних...

Настя: Əslində bizdə azdır ki, var olan, bizim qəhrəman. Mən, məsələn, həyatda bundan daha sakit bir insandır. Yalnız biz daha oxşardır ilə Викой, belə ki, bu безмерную sevgi'c uşaqlara. O ki qaldı mənzillərin, bu siz, tamaşaçılar, dərk edirlər экранную şəkil целостно, bizim üçün isə bu, karton декорация. Götürək ki, hansısa oradan qeyd, sonra isə istifadə inter'ери - bu sahədə bədii. Ki, yalnız bir şey haqqında'birləşdirir, bizim mənzilə uyğun mənzilin Шаталина - royal. Mənə əvvəlcə çox istərdim ki, mənzil обов'mütləq idi royal. Hələ mən istəyirdim ki, bunu göy rəngli cins, amma mənə отговорили...

Sergey: Bilirsiniz, hər bir aktyor iki ev, ikinci - bu teatrı və çəkiliş meydançası var. Biz hər zaman etdiyiniz çəkiliş, ona görə də, evə gələndə, istəyirəm, vəziyyəti dəyişmək, istirahət etmək.

"Mülkiyyətçi": Настя, bəs niyə paul-bir mavi etmək istəyirdi? Və kim sizə отказал? Sergey?

Настя: Yox, отговорили dizaynerlər. Dedilər ki, mavi rəng soyuq olacaq ki, неуютно evdə. Mən isə özü veribdir hər halda, mənə elə gəlirdi ki, göy cins verəcək hissi su глади. Mən çox sevirəm, su. Ona görə də, əgər, var-azad минутка, bilmirəm dayandırmaq promenade.

"Mülkiyyətçi": Sergey isə siz hansı dizayner fantaziyasının istəyirdi gətirmək üçün bu mənzil?

Sergey: Konkret задумок məndə yox idi, deyəsən, bundan etmək üçün şəlalə, deyək ki, ya покрасить vanna qırmızı. A Настя - böyük экспериментатор, ona görə də mən yalnız gəzmiş və tənqid (gülür). Amma demək lazımdır ki, biz həmişə dinləmək fikrincə, bir-birimizi. Buna görə də, nəticədə qərara gəldik ki, консенсусу - klassika və modern.

Настя: Ən Başlıcası, ki, həyata keçirməyə müvəffəq: biz воссоздали kiçik Venetsiya. Hər bir guşəsində mənzil hansısa detal обов'mütləq xatırladır bu barədə gözəl bir şəhər.

"Mülkiyyətçi": Siz məsləhət insanlara sərbəst məşğul tərtibatı inter'jer?

Sergey: İlk növbədə aydın спланировать bütün xərclərini. Və çıxış imkanlarının düşüncə başlamaq üçün deyil, əksinə. Əks halda обов'mütləq rast gəlinir нехваткой pul vasitəsilə bu olacaq imtina hansısa dizayner qərarlarının, inter'ep olacaq çatdırmışdır. Qalan hər şey - bu işi zövq.



"Mülkiyyətçi": Sizin ev - əks sizin soul?

Настя: O bildirir mənim can harmoniya və xoşbəxtlik. Tələbə am olmaq həmişə xoş əhval-ruhiyyə, baxmayaraq ki, bu, çox çətindir. Çalışıram ki, qorumalı, öz evi olan mənfi enerji. Study ola оазисе əmin-amanlıq. Ev mənim üçün məhz kiçik oasis, onda mən растворяюсь, unudurlar.

"Mülkiyyətçi": Sergey isə kabineti, kimi var Maksim Викторовича var?

Sergey: Xeyr, nazirlər kabinetinin yoxdur, mən onları çox sevirəm. Hətta işdə mən çox nadir hallarda istifadə edirəm kabineti, yalnız aşağıdakı hallarda zərurət, lazım gələrsə, hər hansı danışıqlar aparmaq, məsələn. Belə isə mən çox vaxt olduğum üçün özümü studiyada isə evdə bilərəm baxa отснятый material yerdə. Bizdə hətta vanna dəyər televizor.

"Mülkiyyətçi": Və kim sizdən məşğul tərtibatı uşaq otağı?



Настя: Uşaqlar özümüz hər şeyi düşünüblər. Burada biz onlara tam sərbəstlik vermişik. Qorxurdular ki, yalnız uşaq olacaqlar, çox выбиваться ümumi stil mənzil, amma qorxu bizim puç olmaq. Və Anya və Michael təəccüblü çox məsuliyyətlə yaxınlaşıb bu məsələ. Anna, uzun листала müxtəlif jurnallar üzrə inter'interyer nəticəsində dayandırılıb üçün işıqlı divar və çox demokratik шторах - ağ ilə qara bir şəkil. Və Maykl otaqda starry sky.

"Mülkiyyətçi": şeylər haqqında звездном, göy və təbiəti haqqında. Mən bilirəm ki, Sergey var, ölkə ev, siz tez-tez orada бываете?

Настя: Çox tez-tez. Biz orada çox xoşuma gəlir, hə, uşaqlar faydalı выбираться və təmiz hava. Əgər daimi məşğulluğu üçün çəkiliş, biz aşaraq, ora tamam, amma yol'yeyir, burada hər şey qaldı. Belə isə mən gəzmək, işə piyada getmək lazımdır. Mən, yeri gəlmişkən, həmişə istəyirdim ki, yaşamaq üçün məhz yanında "Мосфильма". Bundan başqa, bütün rayon Moskvanın bu - ən ekoloji cəhətdən təmiz.

"Mülkiyyətçi": Və necə tez-tez sizə müyəssər tək olmaq, uşaqlı? Və hansı keyfiyyətləri kəslərdən ki, siz onlara привили, ən dəyərli?

Настя: Tez-tez, kimi istəyirəm, amma qəlbində onlar həmişə mənimlə. Bəs, o zaman məni yox-yana, onlar baxırlar, məni tv - iki dəfə bir gün.

A keyfiyyətləri, yəqin ki, azadlığı. Hər baxmayaraq yaşı var səsvermə hüququ. Mənə, onlarla asandır, çünki mən onlarla razıyam. Onlar неуправляемы, onlar bacarırlar dinləmək etmək və nəticələr. Mən heç vaxt demirəm "sözləri yoxdur". Onlar həmişə seçim var. Onlar çox общительные, əlaqə, sərbəst.

Sergey: Mən hesab edirəm ki, ilk növbədə insan gərək özü-özünü təmin edir. Bu mənim əsas dərsi, həyat və tərbiyə etmək lazımdır, bu, uşaqlara. Və nəsildən-nəslə ötürmək, bu qüvvəyə üçün o mý. İnsan yalnız o zaman ola bilər ki, nəsə vermək o, möhkəm dayanır, ayaq üstündə.

"Mülkiyyətçi": Bilərsiniz çıxarmaq şəxsi formula rahatlıq?

Настя: Mənim üçün rahatlıq - bu, mənim ətrafı. Mənə əziz insanlar. Rahatlıq mənim üçün heç vaxt asılı olacaq ölçülü mənzil və ya daxili kaplama. Vacibdir arasında bütün ev əşyaları var idi, bir neçə şey, qarşılaşdığı sənin bir şey wops'bağlıdır, hansısa xatirələr, hekayələr. Üçün sən baxırdı əşyaya və o səbəb var, səni emosiyalar. Daha sonra evində olmalıdır isti işıqlandırma, isti ton, həm divar, istərsə də mebel. Bir sözlə olmalıdır və harmoniya.

Sergey: Etmək üçün onun yanında idi yaxınları, - bu, ən mühüm və əsas məsələdir. Mən həmin insanlar ümumiyyətlə yaşaya bilməzlər edə münaqişənin. Yaşamaq və irəli getmək, mənə yalnız lazım ola ауре müsbət.



"Mülkiyyətçi": Demək olar ki, sizin üçün anlayışı "ev" və "yeddi'mən" - bu синонимы?

Настя: Bizdə belə çıxır ki, belədir. Bu zaman qeyd etmək lazımdır ki, bu, təkcə biz və uşaqlar, ailə - bu, çox genişdir: bu, bizim valideynlər, bizim yaxın qohumları, bu dostlar və tanışlar - hər kimə небезразличны biz kim небезразличен bizə.

Sergey: Mən tamamilə razıyam Настей. Biz dəvət edirik kənar insanlar evi isə edənlər gəlir, biz həmişə gözləyirik və onlara çox şadıq. Belə çıxır ki, bu iki qarşılıqlı anlayışı'bağlı.

"Mülkiyyətçi": Bu, ilk deyil, sizin ev, deyin görüm, hansı yeri o, harada yaşamışlar, siz zəng edə bilərsiniz evi yuxu?

Настя: Bu evi olan mən artıb. Serjant həmişə idi hissi, istilik, təhlükəsizlik və arxadan. Baxmayaraq ki, indi bizim evimiz də bir ev xəyalları, o, çox bənzəyir, o, hansı mən artıb. Burada mənim uşaqlar üçün olan, indi тыл - bu da mən.

Sergey: Mənim üçün də ev uşaqlıq. Bəlkə də, bu неоригинально, və istəyirəm ki, haqqında eşitmək ev yuxu kimi hər hansı bir sehirli qala lakin bütün bunlar cəfəngiyyatdır. Bir dəfə ev uşaqlıq var qapanma, bir ilə bütün tərəflərin və qoruyandır valideynləri.

"Mülkiyyətçi": Sizin yeddi'cü var hər hansı bir xüsusi, yalnız öz adət-ənənələri?

Настя: Əlbəttə. Onların bir çoxu əldə "miras" hələ ailə nənə və baba. Mən balaca idi, valideynlər də gedərkən çəkilişinə, mən dəqiq bilirdim ki, axşam mənə zəng edəcək. Baxmayaraq ki, o zaman помине mobil telefon yox idi. Daimi перезвоны bizim ailə üzvlərinin'cü getdi vaxtdan uzun olmuşdur. Bizdə qəbul harada: biz nə idi ki, bizimlə baş - обов'mütləq созваниваемся. Hər gün.

Sergey: Var ənənə ailə bayram Yeni il. Demək olar ki, həmişə qeyd edirik ki, bu bayramı Moskvada on iki saat gecə niyyətində görə накрытым, bir masa arxasında əyləşir. Evdə isə qeyd olunması, bu bayramı daha yaxşı.

Mətn: Julia Анпилогова | Foto: JP

Mənbə: sob. ru

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment