Monday 27 January 2014

Təşkilat məkanının uşaq otağında

Biz öyrəşmisiniz, ki, biz böyüklər tez-tez lazım deyil, yalnız tək və tək, həm də parlaq выраженном şəxsi məkanında: öz stolu, öz kreslosunu, kafedra. Uşaqlar, müəyyən mənada, bizim surəti - mübaliğə.

Belə ki, замечаниям psixoloqlar məşğul olan işlə, uşaqlarla uşaq evləri üçün onlara tez-tez öz arzusu öz тумбочка, biləcəyi heç kim və heç vaxt залезет icazəsi olmadan. Bizim üçün olan uşaqlar və ev - tam kasa, ehtiyac şəxsi məkanında daha çox böyüklərdə. Xüsusilə bu ehtiyac gərginləşir yeniyetməlik və keçiriləcək hələ çox illər əvvəl uşaqlar gələcək üçün осознанию ki, bütün onlara həm dünya, onlar daşıyır özündə. Hər şey öz saçlarım ilə bir - əbəs yerə deyil ki, bu ifadə oldu крылатым.

Uşaqlar üçün onların otağı özünəməxsus modeli dünyanın. Orada onlar öyrənmək naviqasiya, öyrənmək, ünsiyyət əşyaları ilə, təşkil etmək, öz məişət və yer, məsuliyyət daşımaq, qərar qəbul etmək, müəyyən və aydın şəkildə qoruyacaq, öz sərhədlərini. Üçün uşaq bilərdi tam mənimsəməyə, bu, bütün otağı olmalıdır зонирована üstünlük özünə

  • yer üçün yuxu
  • yer üçün dərslər
  • yer üçün oyunlar
  • yer saxlamaq üçün meyvə yaradıcılıq
  • yeri üçün geyim
  • yer üçün oyuncaqlar.

Kompyuterdən istifadə etmək bacarığı hər bir bölgəsi, istifadə onun bütün imkanları, nəhayət, bacarıq, nəzarət vəziyyəti, bu zonanın - bacarıqları olmadan, onların sonrakı həyatı ola bilər artıb artıq uşağa беспорядочной və xaotik.

Üçün asanlaşdırmaq üçün uşağa oriyentasiyası, onu dünyada (və bundan sonra, gələcəkdə oriyentasiyası, böyük dünyada böyüklər) zəruridir öyrətmək uşağın bacarıqlarının sistemləşdirilməsinə və əşyaların saxlanılması müəyyən sistemində koordinatları.

Yardım etmək üçün uşağın mənimsəməyə, harada və hansı şey yalan olmalıdır və nə üçün faydalıdır, onun özünün, придумайте xüsusi kartlar, нарисуйте onların uşaq və приклейте üçün qutuları, qutuları və digər yerlərdə uşaq saxlayacağını, müvafiq şeyi. Müəyyən bir yaşa kimi parçalanma əşyaların yerləri müvafiq карточками üçün olacaq uşağın özünəməxsus oyun ki, o sevməyə bilər. Hətta əgər uşaq bu oyun deyil полюбит, ağzından çıxmayacaq nifrət prosesinə işarə asayişin qaydası gələcəkdə olacaq даваться ona "играючи".

Əgər Siz нав'яже uşağa зонирование otağı, uyğun deyil onun haqqında misconceptions düzgün зонировании onun микромира - hazırlıqlı olun müəyyən formalı беспорядка olan, lakin uşaq çox gözəl olar diqqət və dəstək, onun bu (Sizin fikrinizcə) bir dəstə беспорядка çox ciddi qaydada. Uşaq idi, özü müəyyən, устраивающие onun koordinatları, onların asanlıqla ориентируется. Əgər uşaq hələ kiçik, o, çətin ki, mümkün qurmaq özü özü öz koordinat sistemini - burada istifadə edin prinsipi Монтессори - kömək edin ona bunu özünə deyil, нав'язуйте öz görmə dünyanın. Belə ki, işıqlandırılması lazım olan yaşayış sahəsi üçün uşağın отнеситесь ilə lazımi diqqət gətirib ki, o, olacaq tanımır köməyi ilə bu məkan, dünya.

Heç игнорируйте, dünyada baş uşağın отгородившись öz problemləri və qapı. Siz hələ çox güman ki, gözləyin, onlar bütün bu подростковых yazılar lövhələr haqqında girişində otağı "влезай - öldürmək'var! ""Stop", hətta "no trespassing".

Heç надейтесь ki, işıqlandırılması, uşaq otağı, Siz azad fəxri və xoş обов'vəzifə üzrə uşaqla ünsiyyətdə - o oynaya bilər, özü onun hətta ən gözəl otaq. Düşünün ki, film "Toy"olan oynamış bənzərsiz N'jer Ришар - uşaqda idi, bütün oyuncaqlar, dünyada və hələ ona lazım idi fiziki insanın varlığı deyil, yalnız insanın (burada biz, böyüklərin dünyasına getdi anlaşma uşaq qəlbinin dövründən, deyək ki, "Üç толстяков")isə insan böyüklər, sevən uşaqlar başa düşür, onların ehtiyaclarını.

Uşaq köməyə ehtiyacı vardır böyüklər, istər oyun, istər təhsil, istər yaradılması və bilik dünyanın.

Uşaq olacaq отматывать eyni vəziyyət uzun deyil, öyrənmək olacaq. O, eyni şey qədər доведет qədər автоматизма. O, olacaq öyrənməyə Sizin reaksiya vaxta qədər heç познает onların. Nəhayət, o, olacaq доводить Sizi öz повторениями qədər Siz onu eşitmək və görmək olmaz.

Seyr otağı, uşaq, təşkilata məkan ona görə o перестановками ki, o, orada nə dəyişikliklərlə ki, o verir, Sizin birgə (ümid edirəm) yaradıcılığı - Siz görmək və bilmək ki, uşaq. Sizə lazım deyil verə bunun üçün mənasız suallar "niyə sən mənə heç nə рассказываешь? "Bu, görmək üçün, nə baş verdi həyatında, Sizin uşaq necə böyüyüb, necə dəyişib. Sizə kifayətdir iz dəyişikliklərlə təşkilatının məkan onun dünya.

Və обов'mütləq пам'unutmayın ki, yalnız aldıqdan sonra dərk etməsi öz şəxsi məkan, uşaqlar öyrənmək və onları qiymətləndirmək və başqasının şəxsi məkan. Heç мешайте uşağa. Yardım ona, bunu özünə. Və çalışırıq ola idealı üçün model və nümunə köçürmək üçün, sadəcə, göstərmək mümkün variantları.

Kristina Da'язовська

Üzrə materialları və mövzu

Uşaq otağı: axtarışında ideal
Uşaq otağı necə yer inkişafı üçün
Uşaq otağı necə сказочная ölkə


© Maddə yazılmışdır üçün xüsusi bir şirkətin ВИРА. Zaman tam və ya qismən materialların istifadəsi linkimiz www. eremont. ru обов'icbari

No comments:

Post a Comment