Saturday 25 January 2014

Valeriya: "bu evdə зародились münasibətlərimiz"

Hi Home: - Valeri, deyin, kim və harada bu evdə yaşayır?

Valeriya: - Var, bax, bu rahat oturma, bizim ilə Иосифом yataq otağı qızı Anna və bir uşaq üçün, iki oğul, Сене və Mövzular.

Hi Home: - Necə oldu ki, mülkiyyətçilər, mənzilin?

. : - Bu ev mənə təklif etdi ki, Yusif, biz tanış olmuşuq. Mənzil əvvəllər məxsus idi, onun dosta, professor-офтальмологу. An əvvəl o, владел etdiyi artıq yeddi yaşı ancaq olmuşam, burada nadir hallarda, o, gözlərdən yaşamaq загородном evdə. Yusif bildirib ki, o müraciət birinə yardım üçün Валерии, o, tərəddüdsüz verdi düymələri. Sadəcə onlarda fikrimdə укладывалось ki, ana, üç övlad, məşhur певице yer yaşayır. Həqiqətən də, sonra boşanma ilə Aleksandr Шульгиным oldum скитаться üzrə yad квартирам, ona görə ki, bütün daşınmaz əmlak müəmmalı şəkildə sübut tərtib ona - mənim keçmiş həyat yoldaşı və istehsalçı. Bəs bu mənzil bizə əri ilə çox əzizdir. Burada зародились bizim münasibətlər. Məhz buna görə də Йося təklif etdi, dostuna onu sata bizə. Xoşbəxtlikdən, o razılaşdı.

Hi Home: - Valeri, sizə досталась artıq обустроена mənzil. Siz bir şey dəyişdirmək daxil inter'ери?

. : - Mən ilk dəfə gördüm ki, bu mənzil, sonra fikirləşdim ki, hit qəşəng nömrə otelin. Vəziyyət mənim xoşuma gəldi və buna görə də, biz oldu mülkiyyətçiləri tərəfindən mənzil, heç bir qlobal dəyişiklik etmək oldu. Qonaq otağı belə, necə idi və biz hətta şərab sabiq sahibi qalıb (gülür). Düzdür, mebel qismən поменяли, və, əlbəttə, uşaq переделали tam. Amma nə o, əvvəllər məxsus idi, başqa insana, məni qətiyyən narahat etmir. Burada demək olar ki, heç kim yaşamış və mən hiss edirəm ki, aura burada bizim.

Hi Home: - Bəs siz istədiyiniz almaq mənzil çoxdur?

. : - Əlbəttə, arzu belə var, amma hələlik bu, yalnız planları var. Vaxtilə biz istəyirdik ki, almaq соседскую mənzil, ancaq ev tələb tutulmayıbsa, çox böyük bir məbləği, və biz imtina etdik, bu fikir. Belə ki, hal-hazırda bütün əsas vəsaitlər вкладываем bu tərbiyə və təlim uşaqlar. Bundan əlavə, bizim hər birimiz bir çox qohumlarının və hamıya kömək, yardım lazımdır. Lakin, çoxdan müvəffəq əldə çox gözəl binalar altında, ofis. O, qəlbində yerləşir paytaxtın rayonunda Тишинці və hələlik orada təmir olunur.

Hi Home: - Valeri isə münasibətiniz necədir şəhərkənarı həyat? İndi qurmaq çox dəbdə olan kotteclər, nə siz перебраться, hər hansı bir elit qəsəbəsi?

. : - Səmimi etiraf edim ki, yaşamaq istəyirəm şəhərində, sivilizasiyanın, insanlar arasında. Bəli, uşaqlara rahatdır, ona görə ki, məktəb yanında.

Hi Home: - Bəs ekologiya, təmiz hava?

. : - Əminəm ki, radius 50 km, Moskva ola bilər təmiz hava. Düşünürəm də bütün загазованном. Üstəlik, təcrübəsindən bilirik ki, məzmun evinin zəhmət tələb edir və xeyli vəsait var. Axı ilə keçmiş həyat yoldaşı, biz yaşamışıq, öz evində. Baxmayaraq ki, daha çox idi "избушка üçün курьих ножках": cəmi bir otağı var ki, biz daim перестраивали və genişləndirdik. Bu zaman heç bir sivil təmir onun etməyib. Amma bu mənə bəs etdi, nə anlamaq üçün, yaşamaq üçün şəhər çətindir. Məgər ki, kiçik yaşlı uşaqlar üçün bir fayda var. Məsələn, mən bilməzdi sakitcə tərk etmək öz körpələr, elə küçədə. Mən həm də поступала: выводила üçün onları, onlar yuxuda təmiz havada клала bu колясочки "радионяню", özü isə evə qayıdıb. Услышу ki, oyaq - выгляните, pəncərə посмотрю, onlar işin, hər şeyin qaydasında. Nə isə uşaqlar artıb, загородная həyatım idi, onlar üçün мизерной. Gəldi çatıb öyrənmək isə yaxşı təhsil müəssisələrinin dairəsində yoxdur. Əldən verdik böyük musiqi məktəbinə qəsəbəsində Апрелевка. Lakin малоквалифицированные müəllimlər отбили onlarda hər istəyi musiqi ilə məşğul olmaq. İndi mənim uşaqlar yaxınlıqdakı Гнесінської musiqi məktəbində, fortepiano sinfi üzrə.

Hi Home: - Siz necə idarə tərbiyə etmək, üç uşaq?

. : - Var, bizim dayə. O, bizimlə artıq 11 ildir olmadan onun köməyi mən çətin olardı справилась. Ad onun Maşa və o, bizim üçün artıq doğma. Bu интеллигентная və savadlı bir xanım, yeri gəlmişkən, o, крестная mənim uşaqlar. Əlbəttə ki, mən ev, hər bir pulsuz dəqiqə sərf uşaqlara. Məmnuniyyətlə kömək edir dərsləri ilə, xüsusilə ingilis dili və riyaziyyat. Mən elə özü sevdiyi məktəbdə təlim.

Hi Home: - Eşitmişəm ki, siz çox gözəl danışırsınız fransızca.

. : - Mən həmişə учила ingilis dili, amma çəkdikdən sonra Fransanın başa düşdüm ki, hamısı deyil və heç də həmişə onun orada başa düşürlər, xüsusilə глубинке. Və budur, mənə maraqlı oldu. Mən girdim, bir kitab mağaza və alıb dərslik ibtidai kursunun öyrənilməsinə dair dili, sonra alıb ikinci və üçüncü. Bu yaxınlarda oxudum özünün ilk kitabı fransız!

Hi Home: - Bəs bu, nə kitab?

. : - Mən xüsusi olaraq alıb kitab rus dilində artıq oxu, başa düşürəm ki, prinsipcə, orada yazılıb. Bu əsər Gi de Мопассана "Əziz dost".

Hi Home: - Sizin bütün ailə начитанные?

. : - Anya artıq böyümüş və çox sevdim ədəbiyyat. Mən buna şadam. Bizim çox gözəl kitabxanası və tez-tez qızım yaxınlaşır və xahiş edir məndə şurasının istərdim ki daha maraqlı oxumaq. Biz birlikdə seçirik kitab.

Hi Home: - Daha sizin uşaqlar увлекаются?

. : - Heç kimi öyrənmək heyvanlar aləmi ilə məşğul olur биологией, химией. Mövzu və bu günə qədər heç atdı məşğələlər musiqi. Həmçinin oğulları увлекаются taekvondo. Mən bunu onların постаралась приучить idmana, çünki özü bu sevgi: başa çatdıqdan sonra Гнесінки mən увлекалась аэробикой. İndi budur, gəldi yoga sayəsində onun bilərəm выдерживать belə bir həyat ritmi. Evdə olanda, biz uşaqlarla oynayırıq, oyun, musiqi ilə məşğuluq, ya da sadəcə болтаем haqqında şeylərdən. Ümumiyyətlə, əylənmək lazım deyil, həmişə var, hər hansı bir məşğuliyyət. Məni isə hələ də soruşurlar: "Siz getmək üçün " yığıncaqdır"? " Hansı " yığıncaqdır " mən üç övladı? Və hər istəyir, diqqət, qayğı və caressing. Mən olmaq üçün cəhd edin, onlar üçün yaxşı ana.

Hi Home: - Valeri, istədiyiniz zaman istirahət, gizli bir yerə çəkilə kimi siz спасаетесь olan шумного ailə?

. : - Mən çox sevirəm, vaxt keçirmək vanna otağında su: sakitləşdirici və заглушает səs-küy, доносящийся bir uşaq. Edə də getmək özünə yataq otağına. Orada mən məşğul oluram, öz sevimli yoga və ya sadəcə лежу yataq ilə книжкой. Qonaq otağı, bizdə ictimai yer, uşaqlar orada toplanır, baxırlar, kino və cizgi. Amma mən çox sevirəm, televizor. Əvvəllər mən onu, ümumiyyətlə, heç выключала, izləyib, daim. Amma indi məndə belə bir aktiv həyat, nə ev istəyirəm, sadəcə полежать sakit istirahət. Mən hətta Иосифу bağışladı qulaqlıq üçün o, axşamlar bilərdi tv seyr mane olmadan heç kəsə.

Hi Home: - Sizə yalan, hansısa ev işi?

. : - Var məşğələlər ki, mən sevirəm, məsələn, гладить. Hələ onlardan sonra baxmaq üçün шкафах idi mükəmməl nizam bu məndə uşaqlıqdan var. Anam gələndə устраивала baş уборку, mənə həmişə доверялась məsuliyyətli iş - разборка şeylər gizli. İndi çox tez mən bunu edirəm və çox böyük məmnuniyyətlə. Və ehtiras гладильные mənə də valideynlər привили. Пам'yadımdadır, mən tez-tez гладила папины köynək və nevresim komandası vs.. Ставила sevimli plastinkaları, daxil polad və irəli mahnısı ilə!

Hi Home: - Bəs uşaqlara, siz öz прививаете sevgi əməyə?

. : - Biz onları heç vaxt, əksinə, çalışırıq приучить qarşı müstəqilliyi. İstəyirik ki, onlar üçün hazır idi həyat. Uşaqlar bilirlər ki, belə bir pul onlarla necə rəftar. Bilirlər ki, əvvəl bir şey almaq lazımdır ki, pul qazanmaq üçün deyil. Təəssüf ki, çətinliklər uşaqlarda artıq yaranır. Məsələn, iki il əvvəl onlar nə zaman keçdik başqa bir məktəbə, onlar'meydana problemləri ilə ünsiyyətdə одноклассниками. Çoxları onların зазнайками, ona görə ki, onlar məşhur valideynlər. Bir dəfə qəlbində Mövzu выпалил: "Ana, yaxşı olardı ki, sən bu idi göstərirdi! " Onda mən də cavab verdi ki, əgər mən idi göstərirdi, o, heç bir səfər olsaydı, istirahət xaricə deyil, oxuyub olardı, yay, İngiltərə və hit deyil, əgər yay düşərgəsi, İsveçrə. "Döz, - mən dedim, - müsbət daha çox mənfi cəhətləri".

Hi Home: - Siz zəng edə bilərsiniz özünün ikinci, ideal, nigah?

. : - Yaxşı öyrənmək, ərinin bildim hələ toy, axı bizim wops'решала iş, və biz çox vaxt keçirirdilər birlikdə. Mən görürdüm kimi davranır Yusif zaman злится və sevinir. Mən çıxırdı ərə, artıq bilirdi bütün müsbət və mənfi cəhətləri xarakterli Yusif. O, hər şeyi bilirdi mənəm. Buna görə də, xoşagəlməz sürprizlər yox idi. Bəli, indi ругаемся, bizə bölmək üçün heç bir şey yoxdur. Yeganə səbəb, zaman mən, mən, həqiqətən bilərəm tökmək həyat yoldaşı da öz mənfi emosiyalar, səs bilər, belə: "nəhayət, выключи telefon, mən səndən xahiş edirəm, sən bilərsən, yemək sakit?! " Burada mən ki. Amma bu, çətin ki adlandırmaq olar'ясуванням münasibətlər. Bəli, ərim daim məşğul hansısa işlə komp'kompüter, разговорами telefonla. Amma burada mən heç bir şey dəyişə bilməz, bəli başa düşürəm ki, bu xüsusiyyət onun peşəsi buna görə də терплю. Və ümumiyyətlə, mən, sözsüz ki, çox xoşbəxtəm!

Mətn: Natalya Удонова
Şəkil: Veronica Игнатова

Mənbə: www2. iz-dom. webstroy. ru

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment