Tuesday 26 August 2014

Çini-da " inter " 'ери: ton bayramı

Son vaxtlar mühafizəkarlıq sayılır keyfiyyətinə çox mənfi, nə müsbət. Lakin məhz onun sayəsində istehsalçılar çini üzrə годовому dövriyyəsi догоняют aparıcı avtomobil hesabatları narahatlıq. Resept, belə ошеломляющего nəticələr belə: hər şeyi belə, necə ki, iki yüz il bundan əvvəl. Amma maraqlıdır ki, фарфоровые сервизы, heykəllər, vaza'görünür, evlərdə və ofislərdə təkcə klassik musiqi sevənlərin, həm azarkeşləri, modern. Bəlkə ona görə ki, onlar nəyisə xatırladır, uşaqlıq və привносят daxil inter'jer sevincli ton bayramı.

Simvolikası ailə rahatlıq

Bir də ki, çini - simvolu yeddi'cü və rahatlıq. Bir çox новобрачные alır hədiyyə сервиз əlaməti olaraq nədən ki, indi bir gənc ana və sahibə təmsil edir ayrıca ev, hazır qonaq qəbul edir. Qab-qacaq, bu çini xüsusilə təntənəli, o, qadirdir çevirmək, hətta ən обыденный nahar bir şey yadda'незапоминающие. Və hələ, "ореол məskunlaşma" çini evlərdə məhdudlaşmır mətbəx və yeməkxana. Ən müxtəlif heykəllər ilə funksional təyinatı olmadan, vaza - miniatür, kiçik букетов, böyük mərtəbə otaq bəzəmək, bunu onun daha canlı, намекают üçün романтическую naturaya homeowners. Китчевые вереницы фарфоровых слоников tərk edib, evdə və переселились daxil inter'jer restoran və klublar səbəb ностальгию görə, sovet dövrünə.

Və baxmayaraq ki, saytın yaradıcıları əşyaların inter'interyerin çini qalır sadiq выверенным əsrlər boyu texnologiyaları, nazik, белоснежного material'görünür, bütün yeni tətbiq sahələrini. Belə ki, məsələn, biri son tendensiyalar - istifadə çini hazırlanması üçün saxsı. Digər çini "фишка" - fəvvarələr müxtəlif bal gücündə: tək edə bilər bəzəmək üçün masa üstü kabinetində evdə və ya ofisdə, digər tələb oluna bilər полкомнаты.

Amma nə olardı şəklində çini, nə var, ev, əsas göstəricisi deyil, forma və ya məzmun изготовленного biri onun predmetinin və keyfiyyəti. Həmişə olduğu kimi, xüsusilə qiymətləndirilir handmade və markası ilə ім'zibilxanaların.

Üçün test

Məlumdur ki, çini - bu ixtira Çin. Orta əsrlərdə çinlilər tək idik istehsalçıları farfor qablar və diqqətlə хранили sirri onun istehsalı. Bu 1708 ildə sezarlar саксонского imperator Avqust çini başladı изготавливать və avropalılar, разработав öz рецептуру. İsə 1796-cı ildə Джезайя Споуд, şirkətin təsisçisi Spode, hədiyyə dünyaya костяной çini, заменив каолин измельченными inək'ячими sümükləri. Bu gün ən keyfiyyətli çini - məhz avropa, halbuki, şöhrət, çin istehsalçıları off gəldi yoxdur. Dünya liderliyi hüququ üzrə məxsus немцам, англичанам və fransızlara. Buna baxmayaraq, hətta avropa çini hələ adlanır Fine China " (klassik üzrə каолине) və ya Sümük China " (костяной çini).

Əgər çinlilər daha çox ценили çini qab отпечатками barmaq müəllifin müasir avropa istehsalçılar hesab edirlər nigah, hətta ən kiçik sapma ideal forması. Dəyəri çini müəyyən etmək üçün material, forma və dekor. Keyfiyyətli material (yəni farfor kütlə) asılıdır məzmunlu каолина (ağ gil) və incəliklərini помола şəkər olan o idi замешан. Yüksək keyfiyyətli çini vardır isti, oxşar krem ton. Və boz-mavi rəng göstəricisi aşağı kimi. O ki qaldı incəliklərini помола, o, aşağıdakı kimi müəyyən edilir: поймайте ağ səth qab-günəşli зайчик. Əgər siz görəcəksiniz ki, heç bir qüsur və ya вкрапления, sizin qarşınızda, həqiqətən, elit çini. Yeri gəlmişkən, ona görə də belə nadir hallarda rast gəlinir çini, tamamilə örtülü росписью - ləyaqət qondarma "ağ bədən" (ağ yerüstü) olmalıdır görünür həmişə.

Şəkil üçün фарфоре etməlidir boşluqlardan, içəridən qab. Var iki yol onun tətbiqindən: роспись əl ilə (мануфактурный çini) və деколь (bir növ ötürücü şəkillər üçün çini). Üçün restoran və mehmanxana qəbul изготавливать qabları faktiki olaraq heç bir dekor - ona наносятся logo və adının dolu onu müəssisəsi. Əgər sizə istəyəcəyəm ola сервиз ilə elə öz üzərində (məsələn, öz вензелем), o, başa təqribən üçdə baha tutdu. Daha bir xüsusiyyət: крышечка olan чайника, сахарницы və s dn tez-tez öz vardır dəyəri: əgər o, розіб'ется, əvəz edilə bilər, yalnız onu.


Səyahət markaları və ölkələrə

Ім'mən çini istehsalçısı deyil deyir keyfiyyəti haqqında qablar, həm də onun üslubu və hətta müəyyən dərəcədə символизм. Malik görə, çiyinlərini zəngin tarixə "фарфоровые evdə" привнесли onun ruh və onların məmulatları. Ona görə də belə vacibdir seçmək deyil, sadəcə, xoşuna gəldi вазу və ya сервиз, həm də öyrənmək, onun rəvayət.

Villeroy & Boch, Almaniya. Statistikaya inansaq, hər üçdə avropa yeddi'cü var, qab-qacaq, bu marka. Bu, təəccüblü deyil - brend var artıq 250 ildən artıq. Villeroy & Boch - bu, bir həyat tərzi. Əlavə фарфоровым сервиза olar yaraşmaz toster, büllur və hətta mebel. Qiymət сервиза 12 nəfərə: $ 500-1500 asılı olaraq, qalınlığı, çini.

Spode, Böyük Britaniya. Ağ-mavi elit çini bu marka - simvolu britaniya edilər. Yaradılıb Споуд kolleksiyası "Mavi italyan", "Mavi qalası" və "Söyüd" buraxılır və bu gün. Qiymət сервиза 12 nəfərə - $ 50 000. Yüksək dəyəri ilə izah olunur, o cümlədən olması деколь geyd olunur üzərində qabları əl ilə xüsusi üsulla xatırladır гравюру.

Wedgwood, Böyük Britaniya. Görə 240 il mövcudluğu markalı Wedgwood onun sifarişçiləri oldu bir çox, kral evinin Avropa. Müasir кремлевские tövsiyələr də yüksək səviyyədə deyil kostyum olmadan сервиза olan Wedgwood ilə 47 000 maddələr. Şirkət istehsal edir və авангардную qab. Son yenilik - dəsti, mətbəx qab, bir effektiv hətta миска pişik üçün. Qiymət сервиза 12 nəfərə - $ 10 000.

Royal Limoge, Fransa. Qab-dən Royal Limoge kimi hər hansı bir севрский və ya лімозька çini, fərqli ослепительной белизной. Bu cür rəng var, ona görə ki, istehsal лімозька ağ gildən əlavəsiz фосфата kalsium. Royal Limoge - bu nəfis forma və dekor qızıl, ya платиной. Qiymət столового сервиза 12 nəfərə - $ 12 000, çay - $ 2000.

Amma hətta əgər alqı фарфорового сервиза qədər daxil olmayan planları şeylər var ki, onların anlamaq lazımdır. Aiddir və çini - peyk, şadlıq və yalnız sevimli ailə yemək. Gözəl блеснуть эрудицией layiqincə qiymətləndirərək, фарфоровый сервиз. Və daha gözəl bir fincan qəhvə biri белоснежной чашечки, приобщившись üçün ənənələri, padşahlar.

Mətni: Məryəm Петрусь
Şəkil: Gettyimages

Mənbə: Jurnal "Sahib"

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment