Friday 29 August 2014

Sənəti yaradılması ev ədəd

Komp'ютерні texnologiyaları, hiss olunmadan, amma israrla проникают bütün sahələrinə, insan fəaliyyətinin, hətta belə bir sub'obyektiv və скрытую sahəsi olan, həmişə sənəti sayılırdı. Müasir memarlığını mümkün deyil təsəvvür etmək ki, boşanmış "rəqəmləri", bəziləri isə memarları və bütün yaradır, öz ev bütünlüklə istifadə edərək, komp'ютера.

İlk formula harmoniya çıxartdı hələ qədim yunanlar yaratmaqla qondarma "yunan sifariş" sistemini пропорций, рассчитанную ciddi riyazi üçün ideal qavrama insan idi. Eyni məqsəd qapinin Leonardo da vinci - müəllif parametrləri məşhur "qızıl сечения". Hətta puşkin Сальери iddia etdi ki, ona da nail "iman алгеброй ahəngdarlıq"... bir Sözlə, tarix boyu sənət haqqında fikir ondan ibarətdir ki, onun lazımdır просчитать və tərcümə rəqəmlər, dinclik vermirdi alim - filosofların qədər riyaziyyatçıların.

Мерки üçün yaradıcılıq

İlk dəfə математическую formula yaradıcılıq 1928-ci ildə çıxartdı amerikalı alim Біркгоф: vasitəsi ilə onun o təklif edib müəyyən "ədədi dəyər упорядоченности bədii əsərləri", yəni onun estetik tədbirini. Hər hansı yaradılması, o, belə hesab edirdi ki, olduqca haqqında'damar dəsti informasiya strukturları (söz, qeyd və i.a.. )müəyyən olunmuş qaydada toplanmış "xaos".

Hələ vasitəsilə dörddə bir əsr Avropa psixoloqlar Güvə və Бензе çalışdı tətbiq nəzəriyyəsini üçün informasiyanın xüsusiyyətləri sənət əsərləri. Sənəti "kitabında və EHM" fransız psixoloq Mol baxır mədəniyyətini məcmusu kimi mesaj çalışır araşdırmaq "normasını orijinallığı ilə" tətbiqi riyaziyyat terminləri. Nəticə də bir o nəticəsində səslənir шокирующе: əgər incəsənət - yalnız "estetik məlumat", deməli, onun olar закодировать bu суперзнаках, bu da lazımdır ki, hər hansı bir sənət əsəri yarada bilər köməyi ilə EHM! Əlbəttə ki, insana çətin qəbul fikirlə ki, bir maşın bir vəziyyətdə onun "обскакать", ancaq адепты informasiya estetika təlimatlandırma və bu reaksiya üçün предрассудкам bizim aparatın idrakın. Və, əlbəttə, çox cəsarətli nəzəriyyəsi dərhal ardıcılları vardı: məhz bu prinsip istifadə tanınmış модернист Ісоздакі, проектируя müasir incəsənət muzeyi prefecture Гунма Yaponiya. Bu yalnız başlanğıcı idi...

Оцифрованный dünya

Sürətli inkişaf komp'kompüter və rəqəmsal texnologiyaların разделило informasiya estetikasını bir neçə istiqamətdən. Bir müddətdir ki öyrənilməsi maşın "yaradıcılıq" oldu hissəsi ümumi iş prosesinin yaradılması üzərində süni mind. Bu gün yaradıcıları çox рефлексируют dair müəlliflik yaradılan onların əsərlərinin (mən və ya bir maşın? ). Komp'kompüter həvəslə yerinə yetirirlər ki, onların уполномочили - və tez-tez onların payına düşür texniki reallaşdırılması задуманного bir adam idi. Axı maşın lazımdır daha az vaxt, əgər söhbət, məsələn, ondan gedir seçmək üçün optimal variant olan bir çox mümkün.



Digər tərəfdən, bu gün də səngimir yaratmaq cəhdləri кіберразум: maşını edən воспроизводила davranış canlı varlıq, deməli, onun sub'obyektiv təzahürləri. Hələ 1976-cı ildə memar Qiymət yaratmışdır qurğu "adlı Generator" - komp'kompüter sistemini təmin etmək üçün insan ehtiyacları ilə прототипом süni intellekt olan göstərdi qabiliyyəti саморазвития iştirakı olmadan insan. Bu gün bu layihə çevrilib bütün tanınmış "Ağıllı ev"də, eləcə də dünyanın bir çox mürəkkəb binaların olduğu komp'kompüter обсчитывают minlərlə müxtəlif parametrləri nəzərə alaraq, iqlim, hava, relyefi, yerin və hətta gün vaxt. Bundan asılı olaraq onlar "idarə edir" elektrik açır pəncərə, hərəkət divarları və daxil вентиляцию. Məsələn, məşhur "açılan Фостера" - Great London recovery authority sahilində Темзы nəzərdə tutulmuşdur komp'ютером üçün maksimum enerjiyə qənaət: başqa damında günəş batareyaları və xüsusi теплосберегающее cam fasadlarının, "ağıllı" qülləsi yayda istifadə üçün soyutma sahələrinin yeraltı mənbələr.

Biz yaşayacağıq indi yeni

İlk qaranquşu komp'kompüter dizayn oldu Guggenheim Muzeyinin binası tikilmiş məşhur американцем Frankı Гери 1997-ci ildə Bilbao, İspaniya şimal. Onda idi ilk dəfə опробована proqramı СAD (Computer Aided Programm), модификациями olan indi malikdir, hər hansı bir tələbə. Məhz Bilbao başladı era криволинейных formalarının arxitektura ki, əvvəllər var idi, sadəcə, mümkün deyil просчитать. Triumf titan və polad davam edib возведением феерического musiqi mərkəzinin Seattle, daha bir "Guggenheim" Nyu-Yorkda Konsert zalı Уолта Disney Los-Ancelesdə, binanın DG Bank Berlin... Lakin əgər olmasaydı, rəqəmsal texnologiyalar, gözəl dünya Frankı Гери bilərdi deyil'gəlməyə və ümumiyyətlə, bu kimi bir çox digər müasir və parlaq istiqamətlərindən memarlıqda.

Məsələn, qondarma дигитальный üzvi maddələr Грега Линна olan "оцифровывал" komp'şəkil bitkilər, sonra isə переводил bu formaları memarlıqda. Və ya fantastik ev su (Blur Building) Elizabet Диллер və Ricardo Скофідіо, "inşa" sərgi üçün Expo-2002: yaradılmış köməyi ilə разбрызгивателей və управляемое komp'kompüter водяное bulud hündürlüyü 20 metr olan hərəkətsiz asma üzərində platforma, поднятой üzərində gölünün 120 m sahildən. Ala bu "ev" mümkün idi üzrə мосткам, həmçinin, bütün ziyarətçilərə girişində verilib... дождевики. Belə orijinal şəkildə müəllifləri cəhd qırmaq ənənəvi haqqında təsəvvürlər memarlıqda. Bəs amerikalı memar Maykl Янтцен yaradıb, evi olan, ümumiyyətlə, aydın deyil: bu sayəsində "ağıllı" видеоэкране parıldayan o, tamamilə kürlə ilə пейзажем arasında olan dəyər...

Başqa sözlə, rəqəmli texnologiya məhv anlayış kimi "утопичность" memarlıq, bu gün də istifadə edərək komp'ютера olar keçirmək, demək olar ki, istənilən, hətta ən сумасшедшую fikir. Məhz buna görə də bir çox təhsil müəssisələrində'meydana xüsusi kafedranın digital memarlıq və gənc memarlar öyrənmək üçün ilk növbədə işləmək siçan yox, çəkmək. Olar və müxtəlif cür yanaşmaq belə bir кибернетизации, ətraf aləmin, ancaq bu, faktdır ki inkar etmək mümkün. Ən isə ən yaxşı çıxış yolu - atmaq, xurafat, etiraf edir ki, "rəqəmi" gələcək.

Mətn: Marina Воронежская
Şəkil: 3dgallery

Mənbə: Mülkiyyətçi

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment