Tuesday 26 August 2014

Moda повседневность

" Оксаны Робски, oxu, məsələn, aşağıdakıları göstərir: "Mən бывала müxtəlif ofislərində. Mərtəbə Rusiya улыбнулось нашумевшему роману "Casual" Оксаны Робски, oxu, məsələn, bu cür: "Mən бывала müxtəlif ofislərində. Ucuz, amma çox dəbli - bu var memarlar, rəssamlar, qızlar-бізнесвімен (hamı). Ucuz, amma bir iddia ilə sərvət - bu olanlar satır, pəncərə və qapıları, bəzək-naxış materialları. Ucuz ilə və sınıq ножкой stulun - belə, mən uzun deyil idi. "...

Buradan belə nəticəyə gəlmək olar. Rəbbin sahibləri ofis. Görə Sizin ofisləri izləyirlər. Artıq təsnifatını tərtib, "hələ burada"!

Belə olduğu halda nə etmək? İstirahət və ola qarşısına, yəni, heç bir упуская bir növ son tendensiyaları, uyğun öz diqqətlə продуманному фирменному stil.

Əvvəllər asan idi. Onda inter'ери царствовал ciddi avropa üslubunu və sonra, prinsipcə, kifayət idi ki, обставить inter'jer добротной mebel, son kolleksiyası avropa dizaynerləri. Onda hökm sürürdü lüks barokko, onda hai-tech вытеснял bütün digər istiqamətlər. Bu dövr adlandırıla міжцарів'mən. Və ya "эклектикой". Bu, asan və непринужденное birləşməsi müxtəlif üslub və istiqamətləri bir otaqda - bu halda офисном. Heç bir çərçivəsi, sərt normalar сформулированных standartlarının və эталонов. Bu italyan dilində bu üslub deyilir ki, "azadlıq" - yəni azadlıq.

Amma azadlıq - deməli, долгожданная imkanı üçün özünüifadə - əgər tərcümə dilinə ofis - azadlıq həyata keçirmək üçün firma üslubunun. Moda şəxsiyyət. Üçün isə onu ifadə etmək olar ki, tövsiyə edirəm ki, bir sıra "мелочей ki," olmaz ətrafında diqqət. Çünki məhz onlara görə ayırmaq olar, əsl inter'jer "vəziyyətin".

Hər şeydən əvvəl, moda adlanır nə dəbdə словечком "хенд-мейд". Mexaniki iş. Bu, ilk növbədə, nə ki, siz tapa bilərsiniz, nə də hansı başqa ofisində olacaq эксклюзивно və yalnız var. Yəni ki, saxlayır hissəsi qəlbinin və fantaziya dizayner.

Belə ki, məsələn, biz bilirik ki, ağ rəng olmaqdan çoxdan çıxıb aktual. İndi heç kimi, lazım rəng - şirəli və ya pastel матовые və ya мерцающие. Məsələn, iri divar роспись. Yaradılmış əlləri parkur ustalarının, bəlkə o, hətta qazanmaq müqayisə ilə qədim фресками. Seçərək bu cür başa, siz ловітесь iki quş məqsədilə görə dəbə: istifadə, rəng və подчеркиваете markalı stil.

Gül. Bu heç də təkcə qadınsayağı. Сухоцветы və ya canlı çiçəklər yaradır xüsusi mühit və bu kimi deyil, nə qədər qəribə görünsə də, əlavə rəng sizin офису. Bundan başqa, onların ətir bilər fəaliyyətini stimullaşdırmaq və təmin тонизирующее fəaliyyət.

Hələ bir moda elementi - şüşə. İndi ətrafında bu qədər növ şüşə ki, onların arasında seçə bilərsiniz ki, подчеркнет imicini Sizin kampaniyasının. Şüşə mebel arakəsmə, güzgülər. Rəvan dalğalı xətlər və ya ciddi konturları etmək lazımdır yalnız seçmək, nə Sizə daha yaxındır.

Danışarkən planlaşdırılması haqqında məkan, qeyd etmək deyil moda trend ayrılmasına xüsusi yer - chill . out. Axı ofis - bu, təkcə bir işdir. Və əgər Siz heç bir dəfə ловили özünü ondan ibarətdir ki, ofisdə yoxdur yerləri olardı istirahət, sizə, sadəcə, zəruridir, belə bir guşə. Sərbəst tənəffüs, dinclik, yüngül yer vermək üçün özünə kiçik bir dinclik dövrünü. Burada ola bilər, gül, sadə'язливі aksesuarlar, oyun rəng imkan verir ki, açılmaq.

Təmir və dizayn ofis deyildi, bəlkə də, daha münasib vaxt, nə indi. Azadlıq üçün fantaziya etmək üçün keçmək bütün yükü narahatlıq üçün mütəxəssislər - "şirkətini Вира-АртСтрой" - отдаться созерцанию, çox отвлекаясь işdən. Arasında çoxlu sayda стилевых qərarların imkanları və istiqamətləri indi seçə bilərsiniz ki, məhz uyğundur ключевому anlayışına dünyada biznes - фирменному stil. Və sonra siz əmin ola: kimsə dəqiq istəyəcəyəm haqqında yazmaq, Sizin ofis.

Aleksandr Бабкина



© Maddə yazılmışdır üçün xüsusi bir şirkətin ВИРА. Zaman tam və ya qismən materialların istifadəsi linkimiz www. eremont. ru обов'icbari

No comments:

Post a Comment