Wednesday 27 August 2014

Pilləkən cənnətə

İtalyan memar Giovanni Баттиста Пиранези yaşamış, XVIII əsrdə məşhur deyil, çox mürəkkəb tikililəri, nə qədər гравюрами və рисунками. O, hesab edirdi ki, onun memarlıq əməllərini ola bilər həyata keçirilməyəcək yalnız kağız üzərində qalıb.

Пиранези tərk yüzlərlə гравюр ilə мысленными постройками, qəribə və загадочными. Xüsusi rolu bu фантазиях отведена dartdı. Rəsmlərdə görünür deyil, onlar hara aparır, harada başlayır və harada bitir. Nəfəsalma, qidanın həzmi,'birləşdirir görünməyən səviyyədə, onlar daşıyır символику qorxu və qeyri-müəyyənlik, amma eyni zamanda ümid imkanları mənəvi və mənəvi yüksəlişi.

Həddən artıq yüksək pillədə pilləkənlərin binalarda qədim yunanların və piramida sxemləri maya, misir məbədləri və dini qüllələr Mesopotamiya - nəyə onlar? Pilləkən o qədər yüksəkdir ki, aradan qaldırılması, onların insana heç bir gücü var. Yalnız tanrı göydən enən, qadir gəzmək onlara. Amma, bu piramida sxemləri maya крутость səbəbi tamam başqa səbəblərlə bağlıdır. Din ацтеков kimi, bəlkə də heç bir başqa böyük rol oynayıb və insan жертвоприношения. Ritual qətl törədildi üst meydançada piramida isə крутым pillələri bədən qurban isə скатывалось onun основанию.

Lakin, daha uyğun tarix pilləkənlərin belə faciəli. Xatırlayaq bəzi ən məşhur, снискавших şöhrət sayəsində öz müstəsna estetik достоинствам.

XVI əsr İntibah dövrü. Pilləkən villaların və saraylar artıq проектируются belə, getmək üçün onlara rahat. Biri ən böyük brüknerin dövrün Капитолийская pilləkən, Romada'объединяла Капитолий şəhəri ilə. Mikelancelo Буонаротти teatrını, onun geniş площадками-addımlar idi, az наклоненными üçün восходящему. Pilləkənlə qalxmaq lazımdır yavaş - sonra, tam şəkildə qiymətləndirmək olar bütün charm memarlıq ansamblının meydanında.

XVII əsrin Версаль. Gözəl Посольская pilləkən. O idi декорирована belə ki, рябило gözündə. Təəssüf ki, istifadə etdiyi azdır, bu, gələn əsrdə növbəti Louis əmr etmişdi ki, onu uçurmaq qurmaq üçün bu yerdə zalı üçün konsert.

Təxminən, eyni zamanda, Versal sarayında idi сооружена Мраморная pilləkən, yaxud pilləkən Queen. Gözəlliyi ilə dediyindən dönmədi Посольской. Az помпезную, onun cəsarətliliyi fövqəladə zəriflik və qrasiya.

Dövründə barokko pilləkənlər отводятся böyük məkan, onlar olurlar əsas memarlıq elementi inter'jer. Belə Парадная pilləkən Qış sarayı, Sankt-Peterburqda, спроектированная memar Растрелли.

Başlanğıcı XVIII əsrin gec barok. Romada meydanında İspaniya, сооружается gözəl pilləkən'соединяла sahəsi məbəd yerləşən təpə. Mən onun qeyri-adi şəxsiləşdir - окаймленная балюстрадой, o, əvvəlcə təsvir овал qarşısında fasad məbəd, sonra, elə bil, çay, разделяется iki "qolları", yenidən kürlə və nəhayət genişlənir qarşısında məkan meydanında. Üzrə geniş və aşağı pillələri onu çox rahat qalxmaq və enməyə.

XX əsrin əvvəli - moda modern. Klassik nümunəsi rus modern hesab yalı sahibkarın və коллекционера İlə. Рябушинского tikilmiş, 1902-ci ildə Moskvada F. Шехтелем. Qeyri-adi özü ev, qeyri-adi və mərkəzi pilləkən biri süni mərmər. Onun tutacaqlar xatırladaq ki, dəniz dalğa - o, sanki катится danışdın, завихряется və həmin dirək aşır aşağı. Belə qeyri-adi plastik pilləkənlərin ən məşhur ıspan memarı Antonio Гауди evində Батло Barcelona (1906): ağac'daş pillələr sonra ilk yürüşü gedir və dik yuxarı, görünür, göyə.

Natalya Парфенова

Üzrə materialları və mövzu

Pilləkən arzu
Pilləkən aparıcı xoşbəxtlikdən
Nərdivan və qılıncoynatma
Mənbə: Jurnal "ЕлітДом"

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment