Tuesday 26 August 2014

Op-art: oyun mind üçün ən cəsur

Op-art sənəti qovşağında rəssamlıq və optika - daha çox var yüz ildən indiyədək təəccübləndirir öz смелостью və новаторством. İş rəssamların, onların birləşməsi həndəsi xətləri və rəng yaradır illüziya haqqında'həcminin və hərəkət oynayan, insan şüuru, görünə bilər шокирующими və эксцентричными. Lakin olurlar отважные dizaynerlər воплощают ideyaları op-art gündəlik həyatda украшая, onların ən adi mənzil. Və sonra, onların "обычности" - əlamət qalmır.

Şəkillər sirr

Belə ki, ilk "hərəkət şəkillər" dünya ictimaiyyəti gördü, 1889-cu ildə. Amma o zaman haqqında приставке "art" və hər hansı bir прив'язки qədər sənət yox idi və nitq. Professor Tekin, проводивший optik təcrübələr Almaniyada bir məqalə dərc jurnalında Das neue Universum. Həsr зрительным иллюзиям, o сопровождалась illüstrasiyalar ilə переливающимися dairələri və вращающимися təkərləri. Və yalnız 50-ci illərindən XX əsrin optika соприкоснулась sənəti ilə.

Birinci təqdim optik şəkil рискнула Denise Rene açaraq öz sərgini Parisdə, 1955-ci ildə. Vasitəsilə on ildə məhz 1965-ci ildə Nyu-Yorkda sərgi keçirildi "Həssas göz", tamamilə həsr olunmuş əsərləri bu cərəyanlar. Əslində, məhz bu olmuşdur əks-səda doğuran bir hadisə danışmaq olar və görünüşü op-art kimi ayrı-ayrı istiqamətlər rəsm.

Keçdi daha on il, op-rəssamlar dayandırılıb ola единичным olub. Özü haqqında bəyan ediblər Viktor Вазарели olan göstərib, əhəmiyyətli təsir hərəkatının inkişafı, Эннио Финке, Бриджит Riley və bir çox başqaları. Живописцы polad haqqında'соединяться edən qruplar qoyurdular ki, cəsarətli təcrübələr ilə aldatma görmə. "Oyun ilə nəzər" cəlb rəssamlar müxtəlif ölkə və qitələrin. Bir müddətdən sonra isə'meydana смельчаки olmayan побоялись açmaq, moda течениям qapı yaşayış evləri.

Cəsur посвящается

Ən münasib yol çevirmək öz ev muzeyi birinin ən aktual istiqamətləri, müasir rəsm - bəzəmək divarları репродукциями müvafiq sənətkarların. Diqqət kimi sənətkarların Альвиани De Векки, Kolombo, Mari, Дуарте Ібаррола, Хаккер Mak Гравеніц, Тальман Герстнер,'vyaçeslav Колейчук, Cozef Алберс, Бриджит Riley və digər. Onların rəsmin - bu "oyun"mind ki, приковывает fikrimcə. Onlara baxaraq, heç bir перестаешь təəccüb: doğrudanmı, bu optik təsirləri yaradılmışdır köməyi ilə adi fırça və rəng - belə isə, onlarla yaxşı göstərdik) Шишкин və ya Monet?

Bunun bariz nümunəsi rəsmin üslubunda op-art xidmət şəkil ingilis художницы Бриджит Riley olan daşıyır интригующее adı "Ослепительный axını 3". Dalğalı xətt "плывут" gözünün önündə gələrkən üzrə полотну. Виной bundan sevgisi Riley optik təcrübələr, bu səbəb nə xəta iş görmə aparatının. Şəkil elə gəlir ki, ağ-qara (doğrudan da, 60-cı illərin rəssam əvvəlinə məhz bu rəng hazırlayır).

Əslində, bu "Mövzu" var qırmızı, firuzəyi və boz rəngli olan ilə birlikdə dəqiq изгибами dalğaları yaradır təsiri "cərəyanlar". Lakin qeyd etmək Полихромность şəkil olar, yalnız baxmayaraq, onun kiçik bir fraqment. Ümumiyyətlə, o, sözün сбивает ayaqları ilə, şok və vermir, heç bir şey, görmək başqa... ослепительного axını. Zaman gözü başlayır рябить, başa düşürsən ki, çox op-art ev - izafə. Başqa cür pozğunluq görmə və baş ağrısı təmin olunub. Təəccüblü deyil ki, sərgilərdə əsərlər op-art tamaşaçılar, увлеклись созерцанием qeyri-adi şəkillər, tez-tez baş vermişdir başgicəllənmə və hətta ürəyi getmələr.

Yəqin ki, müraciət etmək daha yaxşıdır, az aqressiv formalara bu sənət. Məsələn, yüngül qrafik işlərin olan qarışıq almaq, xarici və daxili kənarında davamlı əşyaları başlayır "шататься"isə təkərlər avtomobil, kimi var Томпсона, gəlib bu hərəkət. Heç yaratmaqla artıq təzyiq ağıl və asanlıqla uyğun минималистский və ya klassik inter'ep, belə əsərin uzun alacaqdır gəldi evinə qonaq.

Yalan həcmi də xidmət edir və əla seçim üçün yaşayış otağı. Vurulmuş üçün divarlar, döşəmə və ya tavan şəkillər yaradır, illüziya haqqında'gücü (məsələn, məşhur нарисованный hovuz ilə "bu" перилами, enir, ona pilləkən) və ya "qapı", açıq-da несуществующую "otağa". Hər halda, nə qədər səbəb yoxdur görünən hər üsulları op-art üçün выставленных bu галереях mənzərələri və insanları ya инсталляциях, ev şəraitində onlar həmişə xarakteri daşıyır zarafatlar. Və çünki bir zarafat olmalıdır, şən və xoş bir sərhəd sizin təcrübələr bu incəsənət növü müəyyən edir, yalnız sizin öz rahatlığı üçün göz və qəlb.

Mətni: Məryəm Петрусь | Foto: JP

Mənbə: Mülkiyyətçi

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment