Wednesday 27 November 2013

Gizli безмятежности

Onun əsərləri saxlanılır iclaslarında azərbaycan və ermənistan prezidentləri Rusiya, Qazaxıstan və Monako şahzadə. Onları həvəslə alırlar özəl коллекционеры. Paytaxt бомонд cavabdan da növbədə istəyən, bəlkə bir portret əllərini ən metrdir. Özü master - Mixail Сатаров hesab edir ki, özünü tamamilə публичным və tez-tez 12:00-arda deyil, отрывается olan мольберта öz kapital mülkiyyət studiyasının. Yayda isə ailəsi ilə birlikdə переезжает görə şəhərdir. Orada sərhəd Moskva və Калужской sahələrdə, o inşa yuxu ev - böyük üçmərtəbəli ev.

İndi sizdə, ölkə ev və studiya-Moskvada isə lazım olub Sizə çəkmək mənzil?


Xoşbəxtlikdən, mümkün deyildi. Mən doğulub və böyüyüb, Moskva. Eyni zamanda burada oxuyurdu. Zaman isə qazanılmış ilk layiqli pul, dərhal обзавелся öz mənzil. Baxmayaraq ki, perspektivi küçədə qalmaq var idi. Məktəbdə mən слыл bu хулиганом. Və belə aktiv сублимировать öz yaradıcılıq mübarizə dərsdən ki, onuncu sinifdə xaric edilib. Nəticədə, опозданием fakültəsinə daxil olmuş ilk rəssamlıq məktəbini, sonra isə Moskva dövlət rəssamlıq institutuna. Amma mən həmişə bilirdim ki, yaradıcılığı, - bu mənim alın yazısı. Buna görə də çox inamla irəli getmişdir. İndi öz enerjisini mən вкладываю iş və yeddi'yu. Bəs ev - bu, mənim rahatlıq və istirahət.



Mixail Сатаров. "Идиллия". Kətan Yağı

Siz necə idarə atmosferi yaratmağa беззаботности mövcud olan və Sizin studiya və Sizin mənzərələri və insanları?

Bir dəfə начинающая gənc müğənni soruşdu Галину Вишневскую necə nail ola belə uğur? Sirri sadədir, - deyə cavab Qalina, - bayıra çıx səhnəyə və пой yaxşısınız. Mən də qoymaq özünə сверхзадачи. Mən tam отдаюсь işi kimə məşğul olur. Bizim суетное, gərgin bir çox kim imkanından məhrum görmək gözəlliyini. Və mən çalışıram göndər öz mənzərələri və insanları verilir nə Allah görmək məni. Mən etmək istəyirəm ətraf məni həyat etibarilə daha gözəl.

Çətin kimi Sizə yaradıcı insana уживаться məişəti və ailədəki problemləri?

Qayğı bütün ev öz üzərinə götürüb və mənim həyat yoldaşı - Mariya. Allaha şükür ki, o insan həkimdir və yumor hissi. Ona görə də anlayır xüsusiyyətlərini mənim peşə. Əlbəttə, mən də məşğulam uşaqların tərbiyəsi və təsərrüfat üzrə zəruri hallarda помогаю.

Kim məşğul обустройством studiya?

Studiya mənim üçün bu, bir növ, ofis, ona görə də mən burada hər şey idi, yalnız özü. Çalışırdı ki, yer yaratmaq. Orada bir çox yerlərdə bir çox hava. Əlbəttə ki, mənzilin sahəsi və belə позволяла rahat hiss edir: yüksək tavanlar, böyük otağı... Amma mən çox az idi. Ona görə də mən imtina межкомнатных qapı qoydu keçdikcə арками. Heç bir sevgi, bir şey mane olur hərəkət. Üstəlik, mənə tez-tez düşür verməyə rəsmin.

Güzgülü şkaf-kupe qonaq, olduqca uğurlu uyğun klassik inter'jer studiyasının. Bu, Sizin дизайнерское qərar?

Belə. Mən xüsusi olaraq sifariş şkaf böyük ölçülü və üstünə qoydu qarşı pəncərə tərəfində, zaman, iş - güzgülər əks göyə. Və şkaf artıq görünür ki, ayrı-ayrı массивом, gözəl уживаясь digər elementləri, ümumi ansamblı. Ən başlıcası isə o, tamamilə загромождает məkan!



İnter'jer studiya Mixail yaratmış, müstəqil

Üçün isə обустройства öz загородного Siz evdə dəvət olunub dizaynerlər?

Siz, əlbəttə, yox! Niyə işə dizaynerlər, əgər onlar belə məni əhatə edirlər? Ümumiyyətlə, mən hesab edirəm ki, insan öz evi olmalıdır обустраивать özü. Bütün ideyalar lazımdır əldən vasitəsilə özünü vasitəsilə öz ruhunu, согреть onları öz isti olsun. Kənar adamlar heç vaxt biləcəklər ki, bir şey tapmaq üçün yeganə ən düzgün qərar bu kimi olacaq xoşlayırdılar.

Gizlətmirəm, hansısa məsləhətlər dizaynerlər mənə veriblər, amma 90% - i iş biz edirdik ilə arvad özləri. Axı, o da rəssam. Bəs rəssamlar bu işdə çox yaxşı memarları və fantaziya onlara daha zəngin!

Признайтесь, siz yəqin ki, tez-tez mübahisə?

Olub. (Gülür. ) Dilə tutdular bir-birinə, israr etdilər, onun, amma həmişə tapsın və əminəm kompromis aradan qaldırılması zamanı bu deyişmə. Biz hesab edirdik ki, ən əsası bizim üçün yarada ev mühitini məhəbbət və harmoniya. Mən проектировал gələcək görünüşünü mənzil isə Maşa покупала lazımi materialları. O, özü əclafla mağazalara baş, götürürdüm nümunələri və toxuma, divar kağızları, sonra biz birlikdə выбирали yaxşı.

Ki, əsas достопримечательностью пам'ларьком ev?

Əsas cəlb edilməsi пам'quruluşu ev yerləşir, zirzəmi. Bu багетная emalatxana, harada saxlanılır, surəti rəsm, bagetlər - rama üçün hazır və gələcək portretləri. Və ən yaxşı otağını, daha doğrusu, bütün ikinci mərtəbə отдан uşaqlara. Onlar burada üç yataq otağı olan, təbii ki, завалены oyuncaqlar.



Master iş

Mən eşitmişəm ki, bu yerlər adlanır "müqəddəs дачными yerləri". Niyə?

Pəncərədən bizim evdə görünür günbəz iki kilsə. Və p'beş dəqiqə gəzmək keçir mənbə "gümüş" su. Deyirlər ki, əgər orada подержать yaralı barmaq, o, dərhal заживет. Məbəd Nikolay Чудотворца daha köprülü olmuşam, bax, bu cür qədim məbəd. Burada tamam başqa hava, gözəl təbiət. Mən ayılmaq altında zəng колоколов. Evdə məni tez-tez ziyarət edən, ilham. Yeri gəlmişkən, tezliklə başlamaq lazımdır переоборудовать мансарду altında öz emalatxanasına.

Yox yaranır var istəyi bir az fasilə tikintisi və реконструкций?

Bəzən istirahət etmək və yaşamaq istədiyin. Lakin tezliklə sülh mənə heç bir təhlükə yoxdur. Məsələ burasındadır ki, bu yaxınlarda əldə etdiyim yeni binalar üçün studiya. O, daha просторнее sahəsi 450 kvadrat metr olan və yüksək, 4, 5 m, потолками. Yenidən qurulması yaşayış sahəsinin artıq başlayıb. İdeyalar kütlə, ancaq bir şey bilirəm, yəqin ki, bu olacaq lüks inter'ep ilə böyük olan pəncərə. Orada разместятся mağaza studiyası və qalereya.

Bu qədər narahatlıq... Açın, sirdir, Siz necə qoruyub saxlamağın mənəvi tarazlıq?

Əgər mən işləyirəm, tam абстрагируюсь xarici dünya ilə, onun mənfi və problemləri. Zaman yorulmaq paytaxtdan, yemək, ölkə ev. Burada lütf edir. Olar küçəyə çıxa və görmək bayquş, орлов və аистов. Bu yaxınlarda biz qidalanır meşəlik белку ki, elə-belə idi, bizim sahədə. Əlbəttə, yaratdığı, öz əlləri ilə bir ev наделяет enerji və istilik. O, inşa məhəbbətlə'cü və vicdan və mən inanıram ki, xidmət edəcəkdir hələ heç bir nəslə Сатарова.

Natalya Удонова

Mənbə: PRO daşınmaz Əmlak

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment