Monday 25 November 2013

Оград naxış чугунный, dəmir, çuqun və кованый

Necə yazırlar петербургские memarlar Boris Калиничев və Tamara Николаева, bədii tökmə və dəmirçilik kimi müstəqil sənayesi inkişaf etməyə başladı yalnız Rusiya ilə sonu-XVII əsr. Təbii ki, əvvəllər də изготавливали metal hörmələr üçün pəncərə və qapıları, detalları, sütunlar və крылец, amma bütün bunlar elə oldu ki, bu miqyasda kimi dövründə Pyotrun zaman ölkə faktiki olaraq açılıb qərb dünyaya olduğu, oxşar maddələr evlərin tikintisində istifadə kütləvi.

XVIII əsrin ortalarına qədər, adətən применяли кованое dəmir, xüsusilə hazırlanmasında балконных решеток. Sonra, təqribən yarım əsr belə чугунное tökmə: edilmişdir nisbətən ucuz qarşı döymə və buna görə xeyli itkisi daha asanlıqla əldə edilirdi. Təəssüf ki, çuqun daha хрупкий çox dəmir və ətraflı bir çox binaların, yerinə yetirilmiş bu material günümüzə qədər gəlib çatmamışdır - ya развалились özləri və ya onların vaxtından əvəz üzrə ковку ki, yenidən daxil moda ilə XIX əsrin sonu.

Çin рококо

Tez-tez metal dəmirçilik tətbiq olunsun hazırlanmasında балконных решеток - onlar уцелели hissəsi. Boris Калиничев və Tamara Николаева tədqiq demək olar ki, bütün mövcud eyvanlar köhnə şəhər - barokko qədər modern. Барочных решеток qalıb xeyli az модерновых, həm də ki, hamamın verə bilər, fikir müxtəlifliyi haqqında formaları olan bu avropa üzrə doğulmasına stil.

Барочные hörmələr görmək olar binanın on İki kollegiyalarının olan tutur Peterburq universiteti. Onlar tamamilə uyğundur канонам stil - изготавливались кузнечным üsulla, yəni композиционная əsası gələcək hörmələr mý olan metal zolaqlar, bu şəkil onun idi olduqca sadədir. Amma artıq bu əsasını заклепками крепились relyef виколоточние detalları ilə m'hansı metal. Əlbəttə, məhz bu m'metal və əziyyət çox zaman: zaman реставраторы görülsün görə, həmin və ya digər bir detal, o, tez-tez əvvəlinə рассыпаться onların əlindədir, ona görə də böyük bir hissəsi belə parçalarından (стилизованные sink, акантовые yarpaqları, vasitələri və digər fiqurlar), gah bütöv play - tam yenidən qurulması.

Salamat барочные eyvanlar və Петергофе, onların görmək olar sarayında Tənzif, pavilyonda Эрмитаж və, əlbəttə, Böyük Петергофском sarayında. Əlbəttə ki, bütün bu barədə'obyektləri yenidən qurulmuş, çünki Петергоф idi, demək olar ki, tamamilə dağıdılıb, müharibə zamanı. Марлинский eyvanlar çox oxşayır ki, o bəzəmək bina Двена-дцать kollegiyalarının və hörmələr, eyvanların Böyük Петергофского sarayın ən парадные kompleksdə: orada qəribə loop ilə тройными si ilə fəxr edirdi və стилизованные ulduz, xaç vasitələri, вензеля və гербы. Bütün bunlar гениальное qərar F. -B. Расстрелли ki, sonradan yayıldı, bütün paytaxtda və обошло Qış sarayı. Belə ki, Воронцовский sarayı (Садовая, 26) saxlanılır belə eyvanlar bütün тонкостями деталировки, ona вторит Строгановский sarayı, harada görüşür və xaç, və dəfələrlə təkrar zanbaq və imperiya гербы. Екатерининский sarayı ilə öyünə bilər daha sulu eyvanlı mənzil tipi təşəkkül tapmışdı - ilə çox böyük вензелями və gənc двуглавыми орлами. Искусствоведы iddia edirlər ki, Растрелли ухитрился heç vaxt təkrar oluna layihələşdirilməsi zamanı rəsm eyvan! Hər barmaqlığı - bu tam əsəri və əgər var, yaxşı vəziyyətdə, вызолочен elementləri qara metallar uzaqdan baxmaq kimi кружево.

Кажущаяся sadəlik классицизма

Görə barokko, məlum olduğu kimi, getdi рококо, amma bu incə, "расслабленные"замечанию искусствоведа. Власова, motivləri yoxdur прижились üçün peterburq yer. Ən böyük iz рококо doğurdu yaradıcılığında memarı İsə. Ринальди. Məsələn, onun iş Ораниенбауме (saray Peter III və xüsusilə Çin sarayı) var отчетливые рокайльные əlamətləri. Bağlanılması və terraslar Çin saray - bu parlaq misal bədii metal dövrünün рококо. Bu halda. Грабарь bildirdi ki, məhz Çin sarayında hiss olunur yaxınlıq рококо, incəsənətə Çin: bir çox m'onların нерезких hissələri, qeyri-avropa mənzildir.

Daha çox bu iki üslubun verdi, başa düşdüm, классицизм - onun binası salamat qalmışdır kifayət qədər böyük sayı. "Klassik" bədii metal xeyli fərqlənir барочного və рокайльного: o, xeyli строже. Kompozisiya решеток bu классицизме üzərində qurulur многократном təkrar eyni bir element olan ayrı-ayrı искусствоведы "deyirlər скрепкой", - bu çox вытянутый və сплюснутый овал. Elementləri'birləşir bir-birinə köməyi ilə üzük və kiçik üfüqi перекладин. Bütün ciddi, heç bir mürəkkəbliyə! Yalnız bəzi homeowners imkan özünə əlavə öz вензель. Məsələn, tarixi Muzeyində şəhər saxlanılır belə barmaqlığı ilə вензелем - o idi silindi zamanı сносе ev nömrəsi 9 küçəsi Белинского. Demək olar ki, mümkün deyil iz müəllifliyini bu решеток ki, tez-tez bir-birindən yalnız деталями olaraq doldurulması və dekorativ kəmərləri (üzük, овалы, чечевичным taxıl ", бегунки, ромбы) belə bir розеток. Ən təvazökar onlardan hətta yoxdur розеток - onların əvəzinə хомуты, скрепляющие ətraflı. Ромбы, yeri gəlmişkən, istifadə və tez-tez üzük və овалов - birini ilk belə решеток görmək olar sarayında Бобринских (наб. Адмиралтейского kanal, 33). Bu zaman fikrincə, искусствоведов, Peterburqda tapmaq üçün tamamilə eyni klassik eyvandan! İstifadə edərək, minimum vəsait, bədii döymə, daha sonra isə ümumiyyətlə olarkən сжатыми чугунным литьем, memarlar умудрялись çıxmaq müddəalar köməyi кронштейнов olan eyvanlar крепились. Mötərizədə da deyil yerinə adətən bir qranit, amma forması, onların edilib zəngindir. Lakin, daha qranit hələ qabaqlayan yer metal - çuqun mötərizədə da deyil копировали dak'яне. Ancaq heç də bütün memarlar удовлетворяла həddindən artıq xəsis olan klassik formaları, məsələn, Yu. M. Фельтен tez-tez istifadə готические motivləri olsa, görə. Грабаря, bu, hər-halda idi "oyun готику": готические elementləri isə prinsipi onların layout - tamamilə klassik.

Классицизм olan qədəm qoymuşdur hüquq müharibədən sonra 1812-ci il, zəng ампиром və onun yaradıcısı peterburq versiyası oldu ki, memar. Və. Rossi. Çünki yalnız отгремела победная müharibə, dekorativ elementləri polad çox böyük miqdarda daxil antik hərbi süjetlər. Maraqlıdır ki, stil, demək olar ki, насаждаемый Наполеоном kimi imperiya idi отброшен Fransanın özündə, amma çox gözəl прижился ölkədə ki, qalib gəldi, bu imperiya. Легионерские nişanları ilə орлами, nizələr, qılınc, qalxan, kaman sonra peterburq metal dekorasiya. Xoşbəxtlikdən, ən балконных решеток baş vermişdir hara daha təvazökar təsiri ампира: o özünü göstərmişdir bu тройных лавровых венках üçün şaquli прутьях isə üfüqi dekorativ kəmər ограничился yalnız древнегреческим меандром. Digər tərəfdən, normal обывательские deyil, ev istəyirəm обвешивать hərbi temalı və ампир oldu gözlənilmədən завершаться deyil, klassik görünüşü formaları: "чешуей" (əyilmiş sərin gənc дугами) və "пальмами" (dəfələrlə повторенной стилизованной məsafədəki ağacın) - bu möcüzə görmək olar meydanında İncəsənət, 3.

Əgər özünüz dəmir, istər çuqun

Sonra классицизма onun bütün ипостасях gəldi dövrü эклектики, ya историзма. Bu, dərhal təsir və металлическом декоре. Эклектика kifayət özünə xüsusiyyətləri предшествовавших ona edilməsidir. Становилось daha çox yaşayış evləri və daha eyvan, ona görə də bu texnologiya ilə işləmə металлом совершенствовалась və haradasa упрощалась, удешевлять. Чугунное tökmə приходило əvəz edəcək daha трудоемким ковке. Çünki model üçün чугунного tökmə olar ki, dəfələrlə istifadə etməyə başladılar'ola hörmələr-əkizlər. Эклектика пустилась bütün ağır. İstəyirəm antik? Xahiş edirəm! - Yeni Эрмитаже tikilmişdir kimi root древностей, yerinə yetirilmişdir antik dekorasiya, lakin klassik və неогречеськая. İstəyirəm replica sənət Dirçəlişi? - S'var çoxsaylı bitki tumurcuqları, завитки, mifik fiqur dragons, mələklər, vaza ilə meyvə, quşlar və heyvanlar. İntibah, barokko, рококо və hətta bu yaxınlarda "отработана" classic - bütün getdi işinə, разнообразя cəbhələrdə, şəhər binalarının. Və романско-yunan motivləri və готические və мавританские. Əlbəttə ki, bu deyildi dəqiq riayət üslubuna və yaradıcı emalı onu угоду yeni vaxt вкусам sifarişçinin və memarı, habelə yeni texnologiyalar və materiallar. Polad dəbli qondarma eyvanlar-kölgəliklər quraşdırılmış, служившие, eyni zamanda козырьками üzərindəki bina. Təəssüf ki, onların уцелело azdır, məsələn promenade Кутузова, 4 - onlar çıxış bütün enində səki, bu necə olurdu ki nevsky.

Peterburqda'yaranıb, ilk bitki, olan удовлетворял kütləvi sorğu əsasında metal dekor - bu чугунолитейный və mexaniki zavodu San-Галли (Лиговский pr., 60-62). Orada изготавливали hörmələr üçün, eyvanların, pilləkənlərin, pəncərə, körpülər, могильных пам'abidələri, mötərizədə da deyil üçün, eyvanların, фонарные sütunları, vaza, прапородержаків, fəvvarələr, qaldırılan və buxar maşın, şkaf ilə кодовыми замками və çoxlu ev əşyaları обихода. Beləliklə, demək olar ki, bütün чугунное tökmə ki, hamamın Peterburqda qədim zamanlardan çıxdı zavodu ilə San-Галли.

Eyni zamanda подкрался yeni memarlıq üslubu, hətta stil və həyat fəlsəfəsi, критиковала bütün əvvəlki yanaşmalar. Bu, möhtəşəm idi modern nümunələri olan indiyə qədər bəzəmək, bizim şəhər və hansı uğursuz cəhd təqlid müasir модники və xanımlar bütün sahələrdə bədii fəaliyyətinin olan memarlıq qədər kostyum. Модерновые hörmələr, qapıları, прапородержаків, işıqları, pilləkən, tutacaqlar, qılıncoynatma lift - mümkündür sonsuz köçürməyə осколочків modern рассыпались üzrə Петербургу və onun hüdudlarından kənarda. Hər layiqli господский ev, hətta turizm circuit off istəmirdi bir şey üçün müasir bir - bir konsol az da olsa, dəstək bracket, heç olmasa расстекловка. Və baxmayaraq ki, inqilabın və müharibənin ağır попортили "панское miras", modern yenə də qalır ən çox nümayəndəsi, bəlkə də, ən петербургским üslubu ilə dövrünün öz formal tədbirlər. Yeri gəlmişkən, zaman подборе illüstrasiyalar üçün, bu maddənin biz qəsdən saatlarında "откриточних" növ hamıya məlum şəhər haqqında'obyektlərin, kifayət qədər yaxşı öyrəndiyi və mövcud tamaşaçıya. Biz təklif edirik görmək gözəlliyini metal "выселках"olduğu, bəlkə də, o artıq olmuşdur haqqında'ov obyekti беспринципных alıcılar металлолома. Axı sirr deyil ki, дореволюционный metal belə qiymətləndirilir müasir кузнецами: o, qəbul bu ingilis коксе, dəyişməyən yoxdur".

Tatyana ХМЕЛЬНИК, Aleksandr Потравний
www. regionavtica. ru

Mənbə: Ölkə istirahət - www. zagorod. spb. ru

Mənbə: www. еremont. ru

No comments:

Post a Comment