Wednesday 27 November 2013

Təcrübə nə etmək əgər sizin "затопили" qonşular

Başladı mənim belə bir "üzgüçülük" səhər tezdən, mən gedib mətbəxə görə porsiyası belə sevimli, mənə isti qəhvə ilə, dəhşət gördüm tavanda mətbəxdə boz, yaş ləkələri və потеки divarlarında. Xoşbəxtlikdən, bütün bu "lüks" idi, yalnız bir küncdə - üzərində раковиной, amma xoş bu hələ az idi. Bu zaman idi, ikiqat çox ağır gəlir ki, təqribən bir ay bundan əvvəl biz başa təmiri və nəticələri onun öz кошельке mən indiyə qədər hiss edirdim. Bundan əlavə, bütün bu vəziyyət обременять hələ ki, bu eyni gün mən mý səyahət qonaqlar digər şəhər həftə sonu və biletləri də artıq qalmışdılar mənim сумочке, bəli və çanta ilə hədiyyələrlə vardı artıq döyüş hazırlığının.


Lakin раздумывать xüsusi olaraq mümkün deyildi, çünki tavandan bu an real, xoşagəlməz периодичностью, капало ki, hansısa xoşagəlməz мутное mənim xalça, şkaf, masa və sink. Ona görə də ilk qüvvəsi ki, mən neyləmişəm belə bir şəraitdə idi ki, mən халате və тапочках atıldı, "ziyarət" öz qonşuları-yuxarıdan. Demək lazımdır ki, xüsusi sevinc onlar barədə səfərim deyil göstəriblər, lakin ərəfəsində deyil, öldürdükləri və: biz də qonaq gedəndən sonra bütün birlikdə izləmək, nə var nə var "прорвало ki," get və mənim mənzil.


Məlum oldu ki, onlarda "axır" tualet və mühakimə olmasına тазика su ilə подставленного altında truba, artıq ilk dəfə deyil. Bu zaman lazımdır birbaşa demək ki, mən onların davranışı xoşuma gəlmədi: danlaq ki, tualet var döşəməyə üzən mat, su isə təhlükəsiz çıxır "" mənim mənzil başladılar özləri isə hər hansı santexnika, hansına ki, guya onlar deyirdilər bu problem haqqında, lakin o, heç bir şey olmadı. Və mənim kimi bir sual edəcəyik ki, problemi həll etmək mənim испорченным потолком dedilər ki, özünüz baxın, kim günahkardır, onlar, ümumiyyətlə, burada heç özü də.


Lakin anlamaq və axtarış təqsirli olmamışdı və mən də oldu və özü səbəb işçilərin qəza-dispetçer xidməti. Hələlik isə biz onları gözləyirdik, mən oldu aparmaq, öz "araşdırma": kimi сочувствуя qonşularına və olarkən onların xətti müdafiə xahiş kağız parçası oldu altında qeyd xahiş soyadını, santexnika, mənsub olduqları, artıq rəftar barədə nə boru vaxtaşırı " выдавала "bir parça su, eləcə də tarixi belə bir ünsiyyətin ilə" mütəxəssis ".


Belə конкретики mənim qonşular aydın deyil gözləyirdik və nə tez özləri "gəldi" belə qənaətə gəliblər ki, heç hansı сантехнику, heç nə xidmətə onlar müraciət edirdilər. Lakin, oldu inkar etmək olmaz ki, "onlar-yəni, heç nə, heç bir günahımız yoxdur"isə günah və xahiş hamısı, görünür ki, lazımdır, ən borular və məhz ondan tələb etmək, əgər o, неладна, kompensasiya. Lakin, çünki pul borular, ala mən привыкла, sonra da götürüb dövriyyəyə altında'sürücülük plumbers, sheet metal işçiləri və настояла ki, onlar nəinki перекрыли стояки su ilə, həm də yazılı зафиксировали fakt körfəzi (bu, təbii idi artıq aşağı mənə mənzil). Bunu onlar dərhal deyək ki, heç спешили, мотивируя bu nə ərizə var, onlardan çox yox, müvafiq blankları, onlar etdi.


Etməli, nəzakətlə xahiş gözləyin, ta'єднаюся ilə telefonla onların rəisi və öyrənin "bəlkə, siz doğru deyirsiniz". Lakin, bu mümkün deyil mənə verdi və dərhal bütün оформили kimi mən və suallar: yazılı, nə vaxt və nə olub, səbəb nədir, eləcə də hansı zərər almışdır mənim mənzil. Bu zaman mən artıq bilərdi qeyd etmək, onların peşəkarlığını və motivasiya: onlar dedilər ki, "birdən siz qonşuları ilə судиться olacaq və biz sizə heç bir formada yazarıq məhkəməsində isə bu olarsa, onda bizi mükafatı лишат".


Ona görə də onlar yazıb, necə zərər mənim xalça, mənim şkaf və hətta bildirdilər ki, su damcılayırdı və mənim elektrik кофеварку ki, çox güman ki, getmədi, onun xeyrinədir. Bu halda akt tərtib edilib altında копирку və bir nüsxəsi достался mənə. Bütün bu işlər görülmüşdür vaxtdan mənim birinci səfərim mətbəxə ərzində az daha çox saat. Nəticədə mən razı idi: bütün sənədləri var əlində, mən də oldu nisbətən sakit toplaşmaq səfərdə olacaq.


Üzrə приезду isə mən подготовилась görüş üçün öz qonşuları öyrəndim nə qədər olacaq dəyər mənim məhkəmə xərcləri mümkün olmadıqda, məsələnin sülh yolu ilə həlli və bu dəyəri işləri xüsusi virusunun qiymətləndiricinin ziyanın ödənilməsi, habelə rüsumu tələb edən ödəməlidir ərizə vermək üçün məhkəməyə. Bu nə maraqlandıra bilərdi mənim qonşuları? Bəs nə tanındığı mənim "flood" onların günah, həmin məbləğlər olmalıdır olardı ödəməyi mənə məhz onlar. Özü də belə xərclər gedirdi olardı, artıq "plus" kompensasiya fiziki zərərin mənim mənzil, eləcə də mənə, sevimli, kompensasiya şəklində görə xəcalət mənəvi xarakteri.


Üçün səfər qonşulara qarşı mən də götürüb qəbz nə qədər vaxta qədər dəyəri, mənə təmiri mənim tavanın mətbəx: yaxşı, onların dərhal, heç выбросила. Nə üçün axı mən belə diqqətlə hazırlanırdı yaxın qonşuları ilə söhbətdə? Bəs nə üçün mən hələ istəyirdi ki, həll işi deyil доводя onun qədər məhkəməsinin: məndə belə işlər başqa хождения üzrə инстанциям yoxdur. Nəticədə mən nəzakətlə bütün qonşularına izah etdi və dedi ki, hansı məbləği, kompensasiya məni tamamilə qane etsə də, mən istəmirəm ki, var idi, artıq xərclər.


Mənim bəxtim gətirib: qonşular idi də, insanlar ağıllı və pul mənə növbəti gün gətirdi. Biz расписались "kağız parçası" распечатанной formalarını internetdən ki, bütün bu məsələlər улажены dinc və lazımi məbləği ödənildikdə. Əlbəttə ki, bütün qanunlara "janr" lazım getmək və əmin bütün notariusda, amma mənə kimi bu lazım deyil, qonşular belə bir arzusu deyil изъявили.


Bu tarixi başa çatıb. Təmir mən neyləmişəm və yenidən alıb həzz, yaradıcılıq prosesinin. Bəs qonşular artıq üzərinə yağ tökülür, bəli, pro santexnika ilə трубой ki, mənə guya ki, "lazımdır" idi, pul da yada düşür. Və baxmayaraq ki, "birbaşa" sovetlərin bu tarixi siz, eşitdim, amma, bəlkə də, özü üçün siz, hər halda, bir şey отметите, axı təmir təmiri, həm də "затопить" bilər.


Mənbə: www. strоy. ru

No comments:

Post a Comment